Günaydın Dragstar aleminin güzel insanları,Cuma günü işe motorla gidip geldim.Boynum felaket.hafta sonu felç şekile evde yattım ve motorla hiç ilgilenemedim.Benimde krom ve pasta cila işlerim var.Biryerde buluşup bakım günümü yapsak?Benim makinanın motor aksamı kusursuz ancak bazı kenar boya ve krom ksımlarında bakım gerektiriyor.Motor Gökçeada da 3 sene kadar yatmış ve bazı oksitlenmeler var.Orjinal krom kısmı parlatıcı ile pırıl pırıl oluyor denedim ama mesela kontrol kutularında atmalar var.Şasenin ön alt kısımlarında bir iki yerde boya atmış ve pas yapmış.rötüş yapıcam sprele.Önceki motorumda bir iki noktaya yapmıştım ve güel sonuç almıştım.
Benim motorda da var o sorunlar hocam, özelikle alüminyum parçalar hep lekeli lekeli, kontrol kabloları sararmış, kontrol düğme kutusunun kromları atmaya başlamış
Dışarıda bırakmazsan, yağmurda sürmezsen, kapalı garajda tutarsan bunların olmasını önleyebilirsin, o kadar imkanımız olsa özel chpper alıp onu tutarız. Ancak bunu dert etmeye gerek yok, ağır bakımla giderilir hepsi :cherry: Giderilmeyecek hiç bir sorun yok, ben şimdilik yaz bakımı yaptım hafif, sonbahara doğru ağır bakımını yapacağım son olarak, sonra artık kapalı garajda gözümü gibi bakarım
Valla aslında hanımların günü gibi bakım günü güzel olur gezi ile karışık yaparsak tadından yenmez. Önce parlatırız sonra gezeriz

Benim de egzostta hafif sararlamalar var. Valla piramit egzersiz yapmış gibi oldum parlatıcı ile ama sanırım biraz daha emek istiyor ya da öneri istiyor

Var mı öneri?
Elbet sararma oluyor, fazla bastırmadan krom temizleyici ve fiber bez ile silmeye çalış, çıkmıyorsa yapacak bir şey yok aman sakın bulaşık süngeri falan deneme direkt çizersin, ben de öyle olmuştu ayakkabı izini sileceğim derken
Bu arada Temizlik ve parlatmanın püf noktası yok krom parlatıcınız yoksa bile, araba cilası ile pırıl pırıl parlatırsınız
