Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
arkadaşla merhaba yeniden geçen gün konuşmuştuk dragstar 650 de konjektör problemi var dendi bugün servisten aradılar fakat ellerinde yokmuş gelmeside 21 günü bulur diyorlar .. şimdi şişlide merkez yedek parça diyer bi yer buldum onlar var diyor fakat yan sanayi anladığım kadarı ile 160 tl de fiyat verdiler acaba onu taksak uyum problemi olurmu bilginiz varmı acaba ? parçanın linkide bu http://merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1368&p=Yamaha%20Xvs%20650%20Dragstar%20Konjekt%F6r

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

Şimdi başka bir yer buldum ellerinde varmış orjinal 250 tl diyor mecburen gidip alıcam yarın bahçelievler tarafındaymış yarın tekrar haber veririm gelişmeleri
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
arkadaşla merhaba yeniden geçen gün konuşmuştuk dragstar 650 de konjektör problemi var dendi bugün servisten aradılar fakat ellerinde yokmuş gelmeside 21 günü bulur diyorlar .. şimdi şişlide merkez yedek parça diyer bi yer buldum onlar var diyor fakat yan sanayi anladığım kadarı ile 160 tl de fiyat verdiler acaba onu taksak uyum problemi olurmu bilginiz varmı acaba ? parçanın linkide bu http://merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1368&p=Yamaha%20Xvs%20650%20Dragstar%20Konjekt%F6r

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

Şimdi başka bir yer buldum ellerinde varmış orjinal 250 tl diyor mecburen gidip alıcam yarın bahçelievler tarafındaymış yarın tekrar haber veririm gelişmeleri

dostum ben bakımı orda yaptırdım.ugur abi ve ordaki arkadaşların işçiliği iyidir bi sıkıntı çıkıcagını sanmam çıksa bile yapılan işin garantisini veriyorlar.benim amortisörlerin biri yag kaçırmaya başladı yapıldıktan 4 gün sonra bugun gittim konuştum haftaya istediğin gün getir tekrar tamirini yapalım dediler:)
memnun kaldım kısacası işçilik ve tutumlarından dolayı.

sen bilirsin dostum orjinal parça her zaman iyidir:)

bu arada bugun muayeneye götürdüm adamlar 15 dk işlemleri yaptılar ne egzost sorun nede motorun üstündeki stiker..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
250 mi ne diyorlar bunlar ya :pr: sıfır parça fiyatı 80 dolar onun, 2 katına satmaya çalışıyorlar. Benim çıkma yedeğimi veririm hocam sana, ebaydan çıkma bulana kadar idare edersin.. Yarın İçerenköye gelebilirsen veririm sana..
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Draggy öle bişey olursa süper olur valla ya bende kayışdağı caddesinde oturuyorum zaten 2 dk lık mesafedeyim.Telefonunu özelden atabilrsen telefon edeyim sana bi görüşelim hem tanışmış oluruz
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Servis aradı dün akşam motorun hazır dedi bugün gidip alacağım çok sağol valla
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Bugün teslim aldım motoru sorunsuz çalışıyor sabah uyandım yağmur yağıo sonra güneş açtı allahtan yıkadım bide motoru güzelce yarında turtle wax alıp kromları parlatmayı düşünüyorum.Bu arada egzos konusunda bi öneriniz varmıdır tamamen boşaltmadan içini açtırmayı düşünüyorum Piton motor diye bir yerle görüştüm performans egzosların mantığında üstündeki egzosu açıyorlarmış sizce bi zararı varmıdır ?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Orjinaline kesinlikle kıyma :) benimki açık, bu yüzden orjinal getirttim ABD den, ben vance hines egsoz takacağım motra, eğer istersen açılmış egsozlarımla takas ederiz, ama kesinlikle orjinallere kıyma :)
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Ebayden falan getirtince gümrükte sıkıntı çıkmıyormu ? V&H lere burda 850 dolar fiyat çekiyorlar ebayde 350 400 dolar eğer getirtebiliyorsak bende cobra slash cut getirtebilirim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
80 (ürün fiyatı) artı 80 dolara (nakliye) çok temiz 2. el aldım :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Günaydın Dragstar aleminin güzel insanları,Cuma günü işe motorla gidip geldim.Boynum felaket.hafta sonu felç şekile evde yattım ve motorla hiç ilgilenemedim.Benimde krom ve pasta cila işlerim var.Biryerde buluşup bakım günümü yapsak?Benim makinanın motor aksamı kusursuz ancak bazı kenar boya ve krom ksımlarında bakım gerektiriyor.Motor Gökçeada da 3 sene kadar yatmış ve bazı oksitlenmeler var.Orjinal krom kısmı parlatıcı ile pırıl pırıl oluyor denedim ama mesela kontrol kutularında atmalar var.Şasenin ön alt kısımlarında bir iki yerde boya atmış ve pas yapmış.rötüş yapıcam sprele.Önceki motorumda bir iki noktaya yapmıştım ve güel sonuç almıştım.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Valla aslında hanımların günü gibi bakım günü güzel olur gezi ile karışık yaparsak tadından yenmez. Önce parlatırız sonra gezeriz :) Benim de egzostta hafif sararlamalar var. Valla piramit egzersiz yapmış gibi oldum parlatıcı ile ama sanırım biraz daha emek istiyor ya da öneri istiyor :) Var mı öneri?
 
Katılım
17 Nis 2013
Mesajlar
30
Bencede hem dolaşmış oluruz dediğiniz gibi hemde arada sırada temizlik yaparız düzenli herkese uyan haftalık toplantılar gibi yapabilriz uyarsa herkese
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
6
Arkadaşlar selam bakım gününe varım h.sonu ayarlayıp havanı güzel odluğu bi gun çete gibi bakım yapalım hem bilenler bilmeyenlere gösterir mutlu kutlu bir temizlik yaparız:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Günaydın Dragstar aleminin güzel insanları,Cuma günü işe motorla gidip geldim.Boynum felaket.hafta sonu felç şekile evde yattım ve motorla hiç ilgilenemedim.Benimde krom ve pasta cila işlerim var.Biryerde buluşup bakım günümü yapsak?Benim makinanın motor aksamı kusursuz ancak bazı kenar boya ve krom ksımlarında bakım gerektiriyor.Motor Gökçeada da 3 sene kadar yatmış ve bazı oksitlenmeler var.Orjinal krom kısmı parlatıcı ile pırıl pırıl oluyor denedim ama mesela kontrol kutularında atmalar var.Şasenin ön alt kısımlarında bir iki yerde boya atmış ve pas yapmış.rötüş yapıcam sprele.Önceki motorumda bir iki noktaya yapmıştım ve güel sonuç almıştım.

Benim motorda da var o sorunlar hocam, özelikle alüminyum parçalar hep lekeli lekeli, kontrol kabloları sararmış, kontrol düğme kutusunun kromları atmaya başlamış :)


Dışarıda bırakmazsan, yağmurda sürmezsen, kapalı garajda tutarsan bunların olmasını önleyebilirsin, o kadar imkanımız olsa özel chpper alıp onu tutarız. Ancak bunu dert etmeye gerek yok, ağır bakımla giderilir hepsi :cherry: Giderilmeyecek hiç bir sorun yok, ben şimdilik yaz bakımı yaptım hafif, sonbahara doğru ağır bakımını yapacağım son olarak, sonra artık kapalı garajda gözümü gibi bakarım :)

Valla aslında hanımların günü gibi bakım günü güzel olur gezi ile karışık yaparsak tadından yenmez. Önce parlatırız sonra gezeriz :) Benim de egzostta hafif sararlamalar var. Valla piramit egzersiz yapmış gibi oldum parlatıcı ile ama sanırım biraz daha emek istiyor ya da öneri istiyor :) Var mı öneri?


Elbet sararma oluyor, fazla bastırmadan krom temizleyici ve fiber bez ile silmeye çalış, çıkmıyorsa yapacak bir şey yok aman sakın bulaşık süngeri falan deneme direkt çizersin, ben de öyle olmuştu ayakkabı izini sileceğim derken :)

Bu arada Temizlik ve parlatmanın püf noktası yok krom parlatıcınız yoksa bile, araba cilası ile pırıl pırıl parlatırsınız :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Yok sünger denemem de, üstübü ile turtell kullanıyorum. Ama parlatıcı ile temizleyici acep aynı şeyler mi? Yazlık bakım dediğin nedir? Lütfen açıklayınız :) Bilenler bilmeyenlere öğretsin, hatta göstersin. Hee bir de Ege rotası tavsiyeleri var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst