İçerenköyama yarın Kurtköydeki evle ilgili bir işim olabilir, kısmetse oluyor gibi
ben katılamayabilirim buluşmaya..
ben avrupa yakasında oturuyorum eger draggy katılamıyorsa avrupa yakası zirvesi yapalım mesela ortaköy iskelesinde buluşabiliriz?
Bana uyar valla gezmek olsunOrtaköy iskelesi iyidir ama 1 Mayıs olduğunu unutmayalım saati ona göre planlayalım bence.
ben avrupa yakasında oturuyorum eger draggy katılamıyorsa avrupa yakası zirvesi yapalım mesela ortaköy iskelesinde buluşabiliriz?
Bana uyar valla gezmek olsunOrtaköy iskelesi iyidir ama 1 Mayıs olduğunu unutmayalım saati ona göre planlayalım bence.
yasak tabelası var ama millet girip çıkıyor.
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:01 ----------
ortaköy olmazsa bebek parkında yada daha kuzeylerde olan tarabya yeniköy sarıyer taraflarıda olur en azından E 6 kullanılabilir,arkadaşlar olmazsa başka bir zamanda yapabiliriz akşam anadolu yakasına geçicem gündüz vakti oturup laflayabiliriz diye düşünmüştüm.güzargah olarak yeni alternatiflere açığım ben şahsen katılacak arkadaşlar ben varım derse saat ve yeri belirleyelim![]()
Selam herkese,
Bu motomarketim benim eve çok yakın manifold lastiği sorayım dedim. Bir ilgi bir ilgi, işçilik fiyatı almam 15 dakikayı buldu. 108+108 parçalar +100 işçilik diyor. Ayar makinesi de var mı yok mu belli değil. Niyeti bozdum ya yırtık lastiği bantlayip kullanacağım ya da kendim degistirecegim yani deneyeceğim![]()
adam gibi bir fiyat yer bulana kadar siyah silikon ile üzerini sıva kurumasını bekle o seni baya uzun süre idare eder
ayrıca 85 tl fiyatı var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ld-lastik-orjinal-4tr-13596-01-81990372/detay
ebay dan dahada ucuza alırsın.
ayar falanda gerekmiyor oldugu gibi sök tak hiç birşeyi kurcalama
Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletimin GİVİ marka ön camını çatlattım. Bağlantı kısmı duruyor, sadece cam bulabilir miyim?
Eyvallah![]()
Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletimin GİVİ marka ön camını çatlattım. Bağlantı kısmı duruyor, sadece cam bulabilir miyim?
Özen pleksi yapıyordu bir ara. bağlantı parçaları duruyorsa, herhangi bir pleksici de yapabilir.
@dragistan verme o kadar paraolmadı süper bantlar var, yapıştı mı çıkmayan, yenisini alıncaya kadar bantlarsın, ıslık sesi geliyor mu giderken
Evin peşinatını verdim, yarın için mal sahibinden vekalet aldım apartman toplantısına katılacağım, hayırlısı artık girdik bu işe..
---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------
[/COLOR]
yalnız sıvı conta uygula manifold bogazlarına kaçak falan olmasın yoksa motor fazla hava alır rolantide durmaz![]()
marka olarak givi bulabılırmısın bilmiyorum ama değişik markalarda cam kesip yapıyorlar örnek;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-dragstar-on-cam-123467207/detay
fiyatta az pazarlık yaparsın olur biter
---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------
yalnız sıvı conta uygula manifold bogazlarına kaçak falan olmasın yoksa motor fazla hava alır rolantide durmaz![]()
aranizda hic XVS950A Midnight Star kullanicisi yokmu forumdada gormedim bu motora dair bir konu basligi?