ve ilk demir atım sonunda aldım :)

Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Hayırlı olsun kardeş , sende demiratlılar kervanına katıldın artık:bounce:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
GaCCaLL,huska,cewdeath311,cesur509,Osbourne,-eren-
saolun arkadaşlar :)
@omur.38 saol kardeşim daha iyisi senin olsun
@cbr125cbr
saol dediğin yere bi bakıyım bu aksam:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hayırlı uğurlu olsun,

herkes bir bir hayallerine kavuşuyor sıra bana gelecek mi acaba? :mrgreen:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
hayırlı olsun:rendeer: Allah kaza bela vermesin...heyecanını anlayabılıyorum.4.motorum hala ılk gun gıbı heyecanlanıyorum.ve senı tebrik edıyorum verdiğin ciddıyet ıcın.çunku cogu scoter kullanıcısı kask takmıyo..cok şık olmuş..sanırım sen ilerde chopercı olacakmıssın gıbı duruyor..:wiinkk:çantaları da cok begendım..
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
79
Arkadasım hayırlı ugurlu olsun öncelikle

Ya arkadaslar bende bu motorun asya as125t olan modeli var. tipleri aynı zaten. 3-4 aydır kullanıyorum ama ön tarafında 4 tane kırmızı ısık var onlar ne işe yarıyo bilen varmı_? bide yağ haznesi nekadar alıyo 1 litreden az ama ne kadar. Sende kitapcıgı felan varsa bi bakıver sana zahmet ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst