Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
GaCCaLL,huska,cewdeath311,cesur509,Osbourne,-eren-
saolun arkadaşlar
@omur.38 saol kardeşim daha iyisi senin olsun
@cbr125cbr
saol dediğin yere bi bakıyım bu aksam:cat:
Ya arkadaslar bende bu motorun asya as125t olan modeli var. tipleri aynı zaten. 3-4 aydır kullanıyorum ama ön tarafında 4 tane kırmızı ısık var onlar ne işe yarıyo bilen varmı_? bide yağ haznesi nekadar alıyo 1 litreden az ama ne kadar. Sende kitapcıgı felan varsa bi bakıver sana zahmet ?