ve ilk demir atım sonunda aldım :)

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
@casillas00
saol arkadaşım :rendeer:

@necatik35
saolun hocam, soldan inip biniyorumda ben bu kaska karşı çok titiz olduğumdan düşmesin diye ikide bir yönünü değiştiriyorum :) bide bu kaskın clipsli kayışı kaskı taktığımda nefes boruma çarpıyo.yutkunamıyorum.bende sıkmıyorum onu.kask sıkı oluyo kafama zaten. ama ona bi çözüm bulabilirmiyiz acaba?
tavsiyelerinizi herzaman dinlemeye hazırım tecrübelerinizden faydalanmak isterim :)

Zamanla alışırsın,zamanlada kask kafana alışır,birlikte yaşamayı öğrenirsiniz:)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Zamanla alışırsın,zamanlada kask kafana alışır,birlikte yaşamayı öğrenirsiniz:)

hehe ,o sorun dışında kaskımdan çok memnunum. forumda okuyodum hep ''buhu yapan içeri ses alan kasklar'' diye benim vizörüm hep kapalı olduğu halde hiç buğu yaptığını görmedim ,ses aldığını duymadım :)
@motordelisi_
saol:rendeer: zaten en güzeli orta hızda keyifli keyifli gitmek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst