- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
@casillas00
saol arkadaşım :rendeer:
@necatik35
saolun hocam, soldan inip biniyorumda ben bu kaska karşı çok titiz olduğumdan düşmesin diye ikide bir yönünü değiştiriyorumbide bu kaskın clipsli kayışı kaskı taktığımda nefes boruma çarpıyo.yutkunamıyorum.bende sıkmıyorum onu.kask sıkı oluyo kafama zaten. ama ona bi çözüm bulabilirmiyiz acaba?
tavsiyelerinizi herzaman dinlemeye hazırım tecrübelerinizden faydalanmak isterim![]()
Zamanla alışırsın,zamanlada kask kafana alışır,birlikte yaşamayı öğrenirsiniz