TEKTEKER_RAMÇO,musta,TUNARIDE,adasel,drumstar,uniqe,by_moto,Levsy,abolgi,ahmet şimşek,m.s,Rocknrolla,kh1,F54,mezit,kerem182,KAARİA,atiturhan,timoti,cousinecruis,jiraiya,askersss
iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim:rendeer:
@metci
darısı başına umarım sende en kısa zamanda kavuşursun sevdiğine

@shule
teşekkürler, daha erken ama racinglerdede gözüm var :queen:
@mctsnr kitapcıkta yazıyosa yarın bakabilirim kitapcık motordada

herşeyleri aynı galiba, yağ miktarlarıda aynıdır büyük ihtimalle
@ToeX
saol hocam haritadan baktım sosyal tesislerin oralardaymış yarın bi bakarım

@ELINT
ilk 10dk gerçek olup olmadığını sorguluyo insan.ben 500mt kadar gittim sonra uygun bi yerde sağa çekip indim biraz pıtırcığımı inceledim sonra yoluma devam ettim :queen:
@Slayerrr
saol hocam sorcam bunu. bide motorun sahibi farklı bişey daha demişti ama ismini unuttum aklımada gelmiyo

@Şeyh Şamil
bauhaus aklıma gelmemişti ama doğru diyosunuz herşey var orda akşamda beylikdüzüne gittim ama teşke uğrasaydım neyse artık yarın gezmem için bahane olur bana
akşam eve gelince üstümü değişir değişmez dolaşmaya çıktım. önce biraz avcılarda açık motorcu aradım, sonra parçacılarda toros farı baktım ordanda beylikdüzü torium a gittim :queen:
sahilde tur atarken bi tane eski model hayabusaydı sanırım arkamdan geliyodu yanıma gelip yavaşladı helal kaptan dedi selamlaştık gitti :queen: yolda gördüğüm bi çok motorluya kornayla selam verdim bazıları anlamıyo ama olsun

bu arada eve geldiğimde km saatime baktığımda 30km dolaştığımı farkettim
buda plakam görürseniz durdurun tanışalım :queen: