bence açmayalım böle konular arkadaşlar
insanlıgın yaptıgı en güzel icatlar bunlar araçlar yani
ama gene insanlıgın yaptıgı hatalardan dolayı ölen insanları görmek enteresan ve üzücü
ama böle konular açıp ancak ve ancak kendi üzerimizde baskı hissetmemize yarar başka bişeye yaramaz
ben açılmaması taraftarıyım bu konuların
_SuLeYMaN_ arkadaşım lafım size değil.
Bir çok kez bu tür reklamlar verildi ve/veya veriliyordu. Şu an çok nadir bir şekilde veriliyorsa eh işte....
Trafik canavarı logosu bile vardı. Hatta canlandırmalarda şoför,kendisini uyaranlara ''Bize bir şey olmaz dedim !'' diyerek karşılık veriyordu.
Milletimizi bilinçlendirme amaçlı trafik kazalarının ne sebepten kaynaklandığı ve sonuçlarının neler olabileceği gösterildi. Aksini söylemek yanlış olur.
Bu arada paylaşım için sağolun. Star haberde seyretmiştim.