Üzüleceksiniz ama bakmanız gerek

Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
korku fılm ızlesem bukadar urbermezdım
allah kımseye kaza bela vermesın yanı hayırlı ölum nasıp eylesın
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moral bozucu.. zaten kafam yerinde değildi..


bizde de sık sık benzer programlar yapılıp yayınlansa ya..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
65
Trafik tabelalarida kurallarida egitimide bosa degildir. Altimdaki motorun daha son hizini bile bilmiyorum ve duz trafige kapali bir pist buluna kadar bilmek istemiyorum. Bir omur boyu motor zevkini tatmak istiyorsaniz hayatta kalmaniz gerekiyor bu yuzden de anlik delilikleri bos verip kurallara uyalim. Bir yolcu ucaginin pilotunun hata yapma payi ne kadar sifir ise bizim de motor uzerindeki hata payimiz ayni. Bence bizimde onlar kadar ciddi egitim almamiz sart

:cat::rendeer:
tabi bizim aldığımız kadar eğitimi trafikteki "maganda"ların da almış olması en büyük temennimiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilkkzada çocuğun bacakları gitti sadece ölmez gerçekte
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emniyet kemeri takmayanlara sinir oluyorum yok sıkıyomuş yok şurdan şuraya :S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emniyet kemeri takmayanlara sinir oluyorum yok sıkıyomuş yok şurdan şuraya :S

haklısın emniyet kemeri şart ama gerçekten kemerle insan kelepçelenmiş gibi oluyo fakat hayat kurtarıyo işte ben arkadan gelen varmı demeden şerit değiştirenlere sinir oluyom dün minübüse arkadan geçirecekttim zar zor durabildim adam lark diye önüne bakmadan ara yoldan çıktığı yetmez gibi benim şerite geçti bide
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bittimm yani bu videoo yaa aglıcaktım amaa iş yerindeyim diye tuttum kendimi çokk güzell ve özenle hazırlandığı belli.... o en baştaa ikii sevgiliye araba çarpıyo ya ağladım ağlıcaktım yani....
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
bu video eski yaşadığım olayı aklıma getiriyor.üzüldüm.paylaşımiçin teşekkürler
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
güzel video n.e.m parcasıylada dahada etkileyici olmusta bi motor ornegi vermeyi unutmuslar heralde..
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Moral bozucu bir video, dikkatsizlik sonucu giden canlarlara yazık,videodaki insanların bir dakika önce ne kadar mutlu bir yaşantıları varken bir dakika sonra hayatları bitiyor.
dikkat dikkat dikkat helede biz motor sürücüleri dahada dikkatli olalım lütfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst