Trafik tabelalarida kurallarida egitimide bosa degildir. Altimdaki motorun daha son hizini bile bilmiyorum ve duz trafige kapali bir pist buluna kadar bilmek istemiyorum. Bir omur boyu motor zevkini tatmak istiyorsaniz hayatta kalmaniz gerekiyor bu yuzden de anlik delilikleri bos verip kurallara uyalim. Bir yolcu ucaginin pilotunun hata yapma payi ne kadar sifir ise bizim de motor uzerindeki hata payimiz ayni. Bence bizimde onlar kadar ciddi egitim almamiz sart
emniyet kemeri takmayanlara sinir oluyorum yok sıkıyomuş yok şurdan şuraya :S