Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
28 May 2007
Mesajlar
90
Allah rahmet eylesin,Allah yakınlarına sabır versin...Çok zor bişey..:salut:
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl resim koyabilirim
kaza sonrasının resimleri

eğer siteden bulduysan yukardaki sitenin oraya sağ tıklayıp mause kopyala ardından buraya yapıştır dediğinde çıkar.
Anlaşılmayan bir konu varsa sorabilirsiniz?
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
eğer siteden bulduysan yukardaki sitenin oraya sağ tıklayıp mause kopyala ardından buraya yapıştır dediğinde çıkar.
Anlaşılmayan bir konu varsa sorabilirsiniz?


yok teşekkür ederim sadece resimleri görmeniz için koyacaktım ama link tende bakılabilir tabiki.

Alper OYGUR
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Allah rahmet eylesin... Mekanın cennet olsun abi... Tüm ailesinin ve motosiklet.neti'in başı sağolsun... :(
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
38
tüm istanbul ekibinin başı sağolsun merhuma allahtan rahmet geride kalanlara sabır versin diliyorum.bu acıyı kısa zaman önce bizde yaşamıştık şuanda dostların neler çektiklerini çok iyi anlıyorum allah geride kalanları korusun.saygilarımla.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
12
Herkese ACIMIZ paylaştığı için teşekkür ederim.

Uzak ta olmamdan dolayı cenaze törenine katılamadım.En çok üzüldüğümde bu amcaoğluna son görevimizide yerine getiremedik.Ama eminimki o şu anda bizi izliyor.Ruhun ŞAD olsun kardeşim.

Mekanın CENNET olsun EMİOĞLU

Alper UYGUR
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Allah rahmet eylesin,hepimizin başı sağolsun. Kardeşimiz tam korumalı da olsa trafik canavarı acımamış.Araba sürücüsüne Allahtan bir ömür vicdan dilerim. :pale:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Camiamız için üzücü bir haber daha,allah ailesine sabır versin, biraz daha dikkat edelim arkadaşlar,
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Başımız sağolsun, kendisine Allah'tan rahmet, sevdiklerine sabırlar diliyorum...
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
87
Ben de cok uzuldum. Hepimizin bası sag olsun arkadaslar. :salut:
Allah sevenlerine sabır versin.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Dünden beridir topici takip ediyorum daha önceleri hep uzaklardaki kaza haberlerini okur ve üzülürdüm ama bana bu kadar yakın bir yerde olan kaza ve arkadaşın sevenlerinin yazdığı mesajlar çok etkiledi beni. Kendisini tanımıyordum ama çok iyi bir insanmış ki tüm sevenleri hakkında çok güzel şeyler yazmış.
Dünden beri inanın üzüntüden yazmak içimden gelmedi ama artık dayanamadım.
Kendisine allahtan rahmet ailesine ve tüm sevenlerine başsağlığı diliyorum.
Mekanı cennet olur inşallah
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
soylenecek cok sey var ama bas saglıgı dilemekten ve üzüldügümüzü soylemekten baska bisey yapamıyoruz...

....Allah rahmet eylesin....
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
14
muratoygur

muratoygur - ait Avatar

Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 431
Üyelik Tarihi: 02-04-07
Bulunduğu Yer: Pendik
Motosikleti: Suziki Gs 500E
Kan Grubu: A Rh+

...
Söze ne gerek var ki?
Tam ısınıyorum aleme... Gireyim diyorum siteye. Gezeriz tozarız... Ne mümkün. Korkuyor insan. Hoşçakalın yine bir kaç kez daha deneyeceğim elbet...
Hoşçakal...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah Rahmet Eylesin
çok üzücü bir olay
diyecek kelime bulamıyor insan
zaten ne denebilirki başka
murat nurlar içinde yatsın
sevenlerine sabırlar dilerim...
:pale:
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
Allah Rahmet eylesin Yakınlarınada sabır versin. arkadaşlar çok dikkatli olalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst