Üyelerimizden Murat Oygur'u kaybettik. Başımız Sağolsun...

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
muratoygur kaza yaptı(durumum iyi) - 10-08-2008, 20:26 PM

http://www.motosiklet.net/forum/taz.../48807-muratoygur-kaza-yapti-durumum-iyi.html

muratoygur kaza yaptı(durumum iyi) - 10-08-2008, 20:26 PM

http://www.motosiklet.net/forum/taz.../48807-muratoygur-kaza-yapti-durumum-iyi.html

Ah Murat AHHHH Yapılırmı yaa bu BİZE

Alper UYGUR

Alper Bey, başınız sağolsun. Allah öncelikle sizlere sabır versin. Mekanı cennet olsun Muratın. Çok üzgünüm... :salut:
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar olaydan tam anlamıyla bilgisi olan var mı?
şaka olduğunu söyleyin bize lütfen:pale:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İnanılmaz bir şey bu..
Şimdiye kadar da kaybettiklerimiz oldu, iyi tanıyıp, çok sevip de aramızdan ayrılanlar oldu..Ama insanın düne kadar yan yana tekerlek çevirdiği, gaz açtığı birini kaybetmesi hepsinden daha acı geliyormuş..

Biz hep seninleyiz, sen hep bizimlesin; rahat uyu Murat Oygur..
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Biz kardeşiz motorcuyuz gönüllerde hep yolcuyuz
Yollar uzak olmaz bize bu sevdanın tutkunuyuz
Kimse bize serseri demesin yollarmızdan eylemesin
Bizlerde canız yanarız kaybettiklerimize ağlarız

Ne yürekler koptu bizden ne yiğitler göçtü erken
Analar yolları gözlerken dönülmedi esen yelden
Analar yolları gözlerken ey kardeşim sakın esen yelden

Farkedin bizi farkedin farkedin artık........

sevgili kardeşim murat nur içinde yat' gene anaları kardeşleri ağlattık onları kahrettik bizde kahrolduk .
sonunda yine yan yana geleceğiz kimimiz erken kimimiz biraz daha geç ailesine ve sevdiklerine yeniden sabır diliyorum çok üzgünüz..........
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Şiirinde dediği gibi

Kapının her çalışında sanki mutluluğa koşmaktasınız. Huzur tüter gözlerinizden. Her sessizlikte kulaklarınız zil sesi arar...

Ve kapı çalmaz.
O gün en büyük misafiriniz gelir. Adeta kapıyı kırmıştır. Alıp gider sizi, şaşırırsınız. "Niye haber vermedi?" diye içinizden geçirirken; "Doğduğundan beri zile basmaktayım" der.

Bir şeyler söylemek istersiniz o an. Ama o andan sonra diliniz dönmez.

Ölüm sessiz sedasız gelivermiştir...

Alper UYGUR

malesef ölüm hep sessiz sedasız geliyo....
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
selamlar ben Rahmetli MURAT ın izmirdeki amcaoğluyum sizlere teşekkür edebilmek için üye oldum.

Gerçekten acımız büyük çünkü bu bizim ailenin yaşamış olduğu ilk kayıp ve çok acı bir kayıp genç yaşta ailemizin çılgın çocuğunu kaybettik.

Hepimizin başı sağolsun.

Alper UYGUR

Alper kardeşim hepimizin başı sağ olsun,yüce rabbim siz Murat'a en yakınları olarak peygamber sabrı versin dilerim:pale:
Allah tekrarından hepimizi korusun demekten başka bir çaremiz yok malesef.....
Mekanı cennet olsun.......
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
Allah rahmet eylesin. iznee çıkmam sebebiyle epeydir foruma bakamıyordum. çok ama çok kötü oldum :pale:
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kalanlar görmekdesiniz kazaları ve neler kaybedilenleri..
Lütfen sizler dahada dikkatli olun!
Kahretsin öle bir şehirdeyizki hep abaza milletlerle karşı karşıyayız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kalanlar görmekdesiniz kazaları ve neler kaybedilenleri..
Lütfen sizler dahada dikkatli olun!
Kahretsin öle bir şehirdeyizki hep abaza milletlerle karşı karşıyayız.

::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
Arkadaşlar bu alıntıyı HFC aldım bi arkadaş yazmış yazdığına göre araba arkadaşımıza çarpmış diyor 1-2 tane resim de var ama ordan alıp buraya ekliyemedim.

Evet arkadaşlar dün akşam işten gelirken evimin önündeki E-5 maltepe kadıköy istikametinde motosiklet kazası oldugu gördüm ve hemen gittim inanın 1 gündür uyuyamıyorum kaza yeri Maltepe kapet köprüsünün hemen altı arabanın çarpması sonucu motor dan fırlayan murat arkadaşımız mercedes 303 otobus un altına girmiştir tam 40 dk otonbüsün altından çıkarmak için uğraştılar ama sonuç çoktan belli olmuştu
Allah dan rahmet ailesine de çok ama çok sabır diliyorum
Motosikleti :Suzuki GS 500
Plaka :34 NPL 02
Finansbank da kurye dağıtımı yapıyormuş.
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor delisi sitesi haberi yayınlamış sağolsunlar
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakabildiniz mi vermiş olduğum siteye?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst