Ümmet abimiz kaza geçirmiş..

Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
büyük geçmiş olsun ümmet dayiii
Allah beterinden saklasın.
verilmiş sadakalar varmış demekki ....
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Bir an önce ayağa kalkman dilegiyle.
Çok geçmiş olsun Ümmet abi :rendeer:
Allah beterinden saklasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.

Bu arada merak ettim. El bileğini koruyacak bir koruma yok ama ayağını sağlam bir motosiklet botu korur muydu?
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
18
büyük geçmiş olsun, umarım birdaha böyle birşey kimsenin başına gelmez.
ama türkiye yolları malesef.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben bu adama imreniyorum arkadaşlar :rendeer:

bugün o haliyle bile korteje katıldı şehitlikte rastladım ayaküstü konuştuk,kolunda alçı yok sadece sargı var ayaklarında çizilmeler mevcut ve şişmiş o yüzden ayakkabı giyemiyor ve terlikle bile olsa geldi bizi yalnız bırakmadı.

geşmiş olsun ümmet abi:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
90
ben bu adama imreniyorum arkadaşlar :rendeer:

bugün o haliyle bile korteje katıldı şehitlikte rastladım ayaküstü konuştuk,kolunda alçı yok sadece sargı var ayaklarında çizilmeler mevcut ve şişmiş o yüzden ayakkabı giyemiyor ve terlikle bile olsa geldi bizi yalnız bırakmadı.

geşmiş olsun ümmet abi:rendeer:

ve o halde artçı olarak'da olsa motosikletle geldi :)::biggrinn
tekrar geçmiş olsun ümmet abi
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
ustaya geçmiş olsun biran once iyileşde turkıye yollarına tekrar cık
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Evet. Bugün gördüm son halini. Yine de neşeliydi ben kalabalıkta yanına yaklaşamadım. kazınan asfalt hakikaten tehlike Bursa'nın içinden geçtiyseniz ne dediğimi anlarsınız. Şehir merkezinde çok fazla kazınan asfalt var ve motosikletin hakimiyetini sağlamak çok zor. Bazen anlamsız kıvrımlar yapıyor az kalsın dümdüz kendi yolumda giderken bir arabaya yandan çarpıyordum. çok dikkat etmeli.

Sağlıcakla.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Geçmiş olsun abiciğim. Çok şükür hayattasın. Başlığı okuyunca yüeğim ağzıma geldi. :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
geçmiş olsun ağabey.şeref madalyan hayırlı olsun.ALLAH daha beterinden esirgesin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

ümmet abim ne kadar sevenin varmış görüyomusun işalla seni birazda olsa mutlu edebilmişizdir bir an önce iyileşte bize yeni gezi fotoları göster.:rendeer:

nekadar sevenim olduğunu tahmin ediyordum ama itiraf edeyimki bukadarını tahmin etmiyordum,allah hepinizden razı olsun bende sizleri çok seviyorum.bütün acılarımı unuttum sizlerden gelen mesajlardan sonra.kalcak yerimi değiştirdim uğur kardeşimin yanına geldim ümraniye bulgurluya birazda onda kalcakmışım öle diyor.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
71
Çok geçmiş olsun Ümmet bey,

Sizi gezi ve buluma fotoğraflarınızdan tanıyorum, bugün yüzyüze tanışmayı çok isterdim ama o kalabalıkta mümkün olmadı. Siz sağolun yeter.

Keyifli gezi anılarınızı bekliyoruz.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst