Ben ümmet abinin nikinden yazıyorum SUNA; olayı datayı ile antacam. Bu ümmet abi varya bu ümmet abi; dr.gitmemek için elinden gelen tüm yaramazlıları yaptı.

r: dakika da bir, benim bişeyim yok, ben iyim, binin motorlarınıza beni bırakan dedi

r: olmaz böyle bişşey... varya ozaman kafamdan kaynar sular aktı nasıl kızdığımı hatırlamıyorum. beni dinlemek zorunda kaldı. sanırsam benden çok korktu. sonrası acile götürdük dr.lar gerelki müdahaleyi yaptılar rontgen istediler. tabi tavır aynı... benim bişeyim yok, ne filmi çektirmiyorum ben, gidin başımdan demeye başlamış. reus yanıma geldi ben söz geçiremiyorum lütfen sen konuş ikna et onu dedi. konuşarak denedim olmadı ve ben yine kızmak zorunda kaldım ve tekrar kortu ve beni dinledi.. evet çok önemli bir sıkıntısı yok. Motora binememekten başka ...geçici süreyle el bileği alçıya alındı. sol ayak bileğinde motorla birlikte sürtünmeden kaynaklı ciddi sıyrık var oda pansuman ve temiz bakımla 10 gün içerisinde düzelir.şuan keyfi yerinde. sıcak yuvasında keyif yapıyor...Merak etmeyin arkadaşlar...ben sizin adınıza kızıyorum ona laf dinlemediği için...