Ümmet abimiz kaza geçirmiş..

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Arkadaşlar Ümmet abimiz kaza geçirmiş.. :pale:
Kolu alçıdaymış.. Bacağında çizik varmış.. :salut:
Motorunda da biraz hasar varmış..


Geçmiş olsun Ümmet abi.. Buna da şükür... :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Geçmiş olsun abimize. su anda nerde bilen varmı ?
yada telefonunu bilen varmı ?
cok üzüldüm ya. Şükür Rabbime bununla kurtulmuş :(
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Geçmiş olsun abi ya :pale: Detay varsa alabilir miyiz acaba?

Ümmet abimiz Motosiklet Club üyeleriyle geziye gitmiş..
Asfaltı kazınan bir yolda 40 km/h ile gidiyorken kayarak düşmüş..
Motosikletclub üyeleri hemen yardım etmişler.

Şuan Suna isimli bir kardeşimizin evinde dinleniyormuş..
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Ucuz atlatmış sanırım..
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok geçmiş olsun abi, ucuz atlatmışsın. Birşeye ihtiyaç olursa yaz buraya...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Geçmiş olsun Ümmet abi, bizi merakta bırakma allahaşkına bir cevap yaz, durumun nasıl?
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hadi yavff ümmet dayı geçmiş olsun çok üzüldüm valla umarım fazla bişeyi yoktur.Haberdar olan arkadaşlar topicten bilgi versin lütfen.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun. İnşallah önemli birşey yoktur .Tez zamanda sağlığına kavuşur kendisi umarım.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
gecmis olsun ümmet abi..en kısa zamanda iileşir zaten fazla büyük bir kaza değil anladıgım kadarıyla. cok dikkat lütfen....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
alla alla
eminmisiniz ya
daha 1 saat önce yazıyodu pınarın yeni motor başlıına?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
ulen serhat doğrudüzgün anlamaan ne yazıon hayret bişisin bak bu kadar insanı endişelendirdin ayıp ayıp böle haberleri verirken dikkatli olmak lazım

Abicim çok oluyor dediysek o kadar da çok demedim ki! :pale:
Yani MSN'e yazmış böyle böyle diye..
O yüzden bende hepinizin bilmeye hakkını oldugunu düşündüm..
Kötü bişey yapmam ben Çağatay abi..
Sen kafanı yorma..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Şimdi Ümmet abi düştümü düşmedimi.... Eğer düştüyse çok Geçmiş olsun Ümmet abi, Allah acil şifalar versin:rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosikletci abimize çok geçmiş olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ben ümmet abinin nikinden yazıyorum SUNA; olayı datayı ile antacam. Bu ümmet abi varya bu ümmet abi; dr.gitmemek için elinden gelen tüm yaramazlıları yaptı. :pr: dakika da bir, benim bişeyim yok, ben iyim, binin motorlarınıza beni bırakan dedi:pr: olmaz böyle bişşey... varya ozaman kafamdan kaynar sular aktı nasıl kızdığımı hatırlamıyorum. beni dinlemek zorunda kaldı. sanırsam benden çok korktu. sonrası acile götürdük dr.lar gerelki müdahaleyi yaptılar rontgen istediler. tabi tavır aynı... benim bişeyim yok, ne filmi çektirmiyorum ben, gidin başımdan demeye başlamış. reus yanıma geldi ben söz geçiremiyorum lütfen sen konuş ikna et onu dedi. konuşarak denedim olmadı ve ben yine kızmak zorunda kaldım ve tekrar kortu ve beni dinledi.. evet çok önemli bir sıkıntısı yok. Motora binememekten başka ...geçici süreyle el bileği alçıya alındı. sol ayak bileğinde motorla birlikte sürtünmeden kaynaklı ciddi sıyrık var oda pansuman ve temiz bakımla 10 gün içerisinde düzelir.şuan keyfi yerinde. sıcak yuvasında keyif yapıyor...Merak etmeyin arkadaşlar...ben sizin adınıza kızıyorum ona laf dinlemediği için...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst