Ümmet abimiz kaza geçirmiş..

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Çok geçmiş olsun Ümmet bey,

Sizi gezi ve buluma fotoğraflarınızdan tanıyorum, bugün yüzyüze tanışmayı çok isterdim ama o kalabalıkta mümkün olmadı. Siz sağolun yeter.

Keyifli gezi anılarınızı bekliyoruz.:rendeer:

çok teşekkür ederim birgün elbet tanışırız.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abi hoşgledinde bulgurlu üsküdara bağlı ve ben de burda oturuyorum
mesajı okuduğumda hala burdaysan bi geçmiş olsuna gelmek istiyorum.
hemde uğur kardeşimizle tanışırız kimmiş bakayım bu komşiiii[/QUO

çok teşekkür ederim görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ümmet abi, haberini aldım da mesajı yazmak için anca fırsatım oldu...
Çok çok geçmiş olsun...:rendeer:
Aman dikkat et kendine, sen bize lazımsın.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ümmet abim çok geçmiş olsun benim anca dün haberim oldu :pale:
inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşursun allah beterinden saklasın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ümmet abi, haberini aldım da mesajı yazmak için anca fırsatım oldu...
Çok çok geçmiş olsun...:rendeer:
Aman dikkat et kendine, sen bize lazımsın.

teşekkür olcan dikkat ederim sizde dikkatli olun.

ümmet abim çok geçmiş olsun benim anca dün haberim oldu :pale:
inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşursun allah beterinden saklasın

sağol alper azkaldı yakında motora binerim herhalde istanbul caddeleri beni bekliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
88
çok geçmiş olsun .... ümmet abi düşüyorsa bizede ders olsun ayağımızı denk alalım, mevsime göre gazlayalım..... mesaj kaygılı geçmiş olsun mesajı oldu galiba.... :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ÜMMET ABİM ÇOK GELLMİŞ GEÇMİŞ OLSUN.tez zamanda iyileşmen dileğiyle..seni seviyoruz
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
geçmiş olsun abi, olay nasıl oldu bi anlatsana :p sanırım biraz tecrübe eksiğin var :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ÜMMET ABİM ÇOK GELLMİŞ GEÇMİŞ OLSUN.tez zamanda iyileşmen dileğiyle..seni seviyoruz

teşekkür ederim mecit iyi dileklerin için bende sizleri seviyorum allah hepimizi korusun.

geçmiş olsun abi, olay nasıl oldu bi anlatsana :p sanırım biraz tecrübe eksiğin var :queen:

anlatırımda öle uzaktan değil yakınıma gel,ben biliyom sana nasıl anlatacağımı:pama sıkı giyinde gel korumalı morumalı:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Dikkatimden kaçmış bu haber.

Geçmiş olsun, Ümmet usta. Zaten başka yerlerde fotolarını gördüm. İyisin maşallah.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Abiciğim çok geçmiş olsun,
şimdi öğrendim çok üzüldüm,
Allah başka kaza bela vermez inşallah :pale:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Abicim çok geçmiş olsun. Bir süredir iş yoğunluğundan siteye giremedim. Hıfzı söyledi. Çok üzüldüm. Yapabileceğimiz birşey olursa elimzden geleni yaparız. Bir haber ver yeter.

Bu arada resimlere bakınca böyle bir istirahati haketmiştin ama keşke kazasız olsaydı. Ama neyse acı patlıcanı kırağı çalmaz. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst