Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
Çok geçmiş olsun Ümmet bey,
Sizi gezi ve buluma fotoğraflarınızdan tanıyorum, bugün yüzyüze tanışmayı çok isterdim ama o kalabalıkta mümkün olmadı. Siz sağolun yeter.
Keyifli gezi anılarınızı bekliyoruz.:rendeer:
çok teşekkür ederim birgün elbet tanışırız.