ümmet abimize yürekten geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum,en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle...
ben bu adama imreniyorum arkadaşlar :rendeer:
bugün o haliyle bile korteje katıldı şehitlikte rastladım ayaküstü konuştuk,kolunda alçı yok sadece sargı var ayaklarında çizilmeler mevcut ve şişmiş o yüzden ayakkabı giyemiyor ve terlikle bile olsa geldi bizi yalnız bırakmadı.
geşmiş olsun ümmet abi:rendeer:
ve o halde artçı olarak'da olsa motosikletle geldi::biggrinn
tekrar geçmiş olsun ümmet abi
Neeeeee motosikletle mi geldi??r:
r:
Bana arabayla gidecegim demişti.. :farao:
ümmet abim ne kadar sevenin varmış görüyomusun işalla seni birazda olsa mutlu edebilmişizdir bir an önce iyileşte bize yeni gezi fotoları göster.:rendeer: