Ümmet abimiz kaza geçirmiş..

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
adanalı;848211' Alıntı:
geçmiş olsun ümmet ağbi.acil şifalar diliyorum.sevgilerimle.

teşekkürler adanaya selam

büyük geçmiş olsun abi allah sevdiği kulunu korumuş

teşekkür ederimkardeşim.telefonla attığın mesaj içinde sağol.

KaraVelioğlu;848244' Alıntı:
valla bence nazar falan deymiş .nazara karşı devamlı dikkat edin abiciğim:cat:

düşündüğün için sağol daha dikkatli olurum.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Gecmıs olsun ummet abı ya Allah korumus.Gecen besıktasa dogru gıderken munubusten gormustum senı gıdıyordun.Tekrar gecmıs olsun Allah bı daha yasatmasın.

teşekkür ederim gözünden kaçmamışım demekki.amin

Geçmiş olsun..Şimdi haberim oldu....... :pale:

teşekkür ederim alper,gürme ve martı duruyormu yerinde

gecmiş olsun abi rahatına bak ama insan dost edinmeyi bilmeli sen saglam dostlar edinmiş sin kendine böyle dostlar hepimizin başına :rendeer:

evet salih iyi dostlar kazanmışım şu küçük kaza çok şey öğretti bana.şimdi bana düşen görev bu dostları kaybetmemek.sanada telle ve mesajla arayıp iyi dileklerin için çok teşekkürler

abi geçmiş olsun.. kendine dikkat et..

sağol daha dikkatli olurum sende dikkat et
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
bununla geçmiş olsun ümmet abi daha buraya gelecen paça yiyecegiz....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Arkadaşlar şimdi Ümmet kardeşimle tlfda konuştum,kendisi iyi durumda.Tekirdağ
gezisinden dönüşte asfaltı kazıdıkları bir bölgede arka tekerlek kaymış ayağı
motorun altında kalmış çizikler var dedi,birde bileği burkulmuş alçıya almışlar.
Ümmet kardeş dualarımız seninle,biran önce iyileşip aramıza dönmeni temenni
ederim.Türkiye yolları seni bekliyor:rendeer:

hakan abicim çok teşekkür ederim telden arayp durumum hakkında bilgi aldığın için ,hepiniz çok iyisiniz.inan abi şuan kazayı unuttum duygu deniznde boğuluyorum.türkiyenin heryerinden tel olsun,özelden olsun,forumdan olsun,msn den olsun geçmiş olsun mesajları alıyorum.herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum.allah onları korusun.

Ümmet Abime çok geçmiş olsun diyorum..

Ve Ümmet Abimizle ilgilenen O Güzel Arkadaşlarada sonsuz teşekkürler..

Tekrarını yaşamamak dileğiyle..

ümidim sağol ya çok iyisin telden aradın merak etmişin şimdi daha iyiyim.tek dileğim motorumla birlikte tekrar aranıza dönmek.

Çok geçmiş olsun yaa. Çok üzüldüm tez zamanda iyileştim haberini bekliyoruz. Geçmiş olsun Ümmet abi

sağol gökhan üzülcek durum yok haber veriyorum .ben iyileştim

Geçmiş olsun sevgili ağbimiz. Bir an önce iyileşip seni tekrar aramızda görmek isteriz allah acil şifalar versin. :rendeer:

sağolasın değerli kardeşim çokyakında aranızdayım.

AHHH be ümmet baba türkiyenin yollarını bitirdin kaç defa şimdide yolları dişlemeyemi kalktın geçmiş olsun yedin yolları yedin GEÇMİŞ OLSUN

hayrola cengiz sevindinmi üzüldünmü bilelimyani:p:queen:sağol izmire ve ailene selam,cerene iyi bak.

Çok geçmiş olsun ümmet abi...allah beterinden saklasın...şükür çok önemli bişeyin yok...daha dün faruk'la birlikteyken telden konuşmuştuk...başlığı görünce şok olmuştum ilk başta...neyse kısa zamanda düzelirsin inşallah...kendine dikkat et...:rendeer:

sağol bülent evet önemli birşey yok.bu sevindirici yakında binerim motora ama bugün aranızda olamamak dokunuyor bana.

Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

teşekkür ederim düşünmen yeter.

Geçmiş olsun, anladığım kadarıyla küçük bir kaza, en kötüsü böyle olsun.

evet kardeşim ufak ve önemsiz bi kaza,teşekkürler.

bununla geçmiş olsun ümmet abi daha buraya gelecen paça yiyecegiz....

sağol aydemir evet sırf paça için gelcem oraya
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ümmet abi çok geçmiş olsun' bir an evvel sağlığına kavuşman dileklerim'le
çok üzüldüm inan benim'de motosiklet tamirde bugün beraber olamamak varmış kazanı şimdi okudum' sende bu anlamlı günde olamasan'da kardeşlerimiz sağolsun kalabalık konvoy yaparlar herşey nasip kısmet' allah(cc)beterin'den saklasın yeniden çok geçmiş olsun öpüyorum abi'cim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar hepinize iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.bu önemli kortaji kaçırmak istemiyorum.14:30 dadolmabahçede görüşmek üzere.
ama ya artçı yada arabayla.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ümmet abi çok geçmiş olsun' bir an evvel sağlığına kavuşman dileklerim'le
çok üzüldüm inan benim'de motosiklet tamirde bugün beraber olamamak varmış kazanı şimdi okudum' sende bu anlamlı günde olamasan'da kardeşlerimiz sağolsun kalabalık konvoy yaparlar herşey nasip kısmet' allah(cc)beterin'den saklasın yeniden çok geçmiş olsun öpüyorum abi'cim
Yaa Bülent alınma ama senin motordamı bi arıza var aceba? Ben senin motorun tamirden çıktığını ve seni onunla gördüğümü hiç hatırlamıyorum...:silent:
ümmet perkitan;848814' Alıntı:
arkadaşlar hepinize iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.bu önemli kortaji kaçırmak istemiyorum.14:30 dadolmabahçede görüşmek üzere.
ama ya artçı yada arabayla.
Abi aradığınızda niye söylemedinizki? Bende bu topiği görünce benle konuştuktan sonra bişey oldu sandım allahtan okudukça okudukça insan olayı çözüyo :pale: Tekrar geçmiş olsun ümmet abi kendine iyi bak full dikkat :wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bi gün net'e giremiyoruz arkasından Ümmet abi kaza geçiriyo.Başlığı ilk görünce korktum ama aldığı yaralara iyi olması sevindirdi abimin.Geçmiş olsun abicim.Suna'yada ayrıca teşekkürler.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ümmet abii çokk geçmişş 9olsun
ucuz atlatmışsınn
en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
ümmet abim ne kadar sevenin varmış görüyomusun işalla seni birazda olsa mutlu edebilmişizdir bir an önce iyileşte bize yeni gezi fotoları göster.:rendeer:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
4
ümmet abimize yürekten geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum,en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst