tvs apache mi? honda cbf 150 mi?yoksa 2.el twistermı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
51
bu tartışmaya girmem lazım

arkadaşlar şu an kalkmam gerektiginden detaya sonra girecegim.ama illaki apache al erdo....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede apache al honda monda hıkaye çinli degilmi uzak durmak lazım amaan !! dıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki Honda cbf :) son 42 gün :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
apache bak hepsini yer sonucta apache ler ınsan yemezmı :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Biri bana şu TVS 150 nin nerede satıldığını söylesin lütfen. Yani İstanbul'da hangi bayiler satılıyorlar ve mümkünse telefonları lazım bana. Bu hafta sonu gidip yerinden incelemeyi düşünüyorum. Ondan sonra gelir buraya fikrimi yazarım. Çok merak ettim şu makineyi canlı görmek istiyorum!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Biri bana şu TVS 150 nin nerede satıldığını söylesin lütfen. Yani İstanbul'da hangi bayiler satılıyorlar ve mümkünse telefonları lazım bana. Bu hafta sonu gidip yerinden incelemeyi düşünüyorum. Ondan sonra gelir buraya fikrimi yazarım. Çok merak ettim şu makineyi canlı görmek istiyorum!

reeeisss özlettin nerelerdesin...uğrarmıydın bizim tükana...:queen: abi nbc motorda tvs motor satılmakta...performans ve kalite açısından görülmeye alınmaya değer makina bizzat incelemişliğim ve test ambiansım vardır...biraz kasa basık duruyor sadece...oda ön kafa yapısı nedeniyle...yinede cbf 150 de şaşma reis...söylemedi deme sonra...


www.nbcmotor.com
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
bence de ikinci el bir cbf 250 al.:cat: benim de planımda o var şu an.
nedenine gelince; yakıt olarak diğerleriyle çok farkı olmaz, sonra uzun yola çıktığında keşke biraz daha güçlü olsaymış demezsin, çünkü 120 - 130 km civarında seyrederken 150 lik bir motora göre daha iyi olur motoru zorlamış olmazsın. benden söylemesi, motora alıştıkça daha da güç istersin onun için imkanların dahilinde bir cbf 250 almanı tavsiye ederim.:bounce:

ben öyle yapıcam inşallah :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabıkı tvs apache son derece memnunum
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
2. el twister tavsiye ederim ama eğer 150 lik istiyorsan benim tavsiyem honda cbf 150.
sonra demedi deme...
tvs hindistan malı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hındıstan malı motoru en cok kullanan ulkelerden bırı
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
slm

şimdi güzel arkadaşım
öncelikle merhabalar demek istiyorum...
en başta honda gibi bir markadan vazgememeni isterim.benim kendimin 2006 model cbf 250 motorum var.
ama bu demek oluyo ki seninde cbf 250 almanı desteklediğim.
ilk önce yaşını da bilmek isterim aslında...
yaş ve deneyim bu konuda çok önemli aslında...
ben 7 senedir motor kullanıyorum ve yaptığım çoğu yolculuklar ise uzun yol mesafeler,turlar...
ve okuduğum kadarıyla motora yeni başlamak istiyosun ve ilk defa bir motor sahibi olucaksın..
çoğu dergi ve tanıtım makalelerinde başlangıç motoru olarak cbf 250 yide gösterir dururlAR HEP.bilmiyorum bu ne kadar dooru ama..yanlış bir gaz ayarı kaçırman seni kötü sonuçlara mahal verir..
demek istiyorum ki motoru tamamen öğrenip yuttuktan sonra biraz daha ileriye dooru yönelmen hem başkaları açısından hemde kendi açından daha ii olucağı kanısındayım...ben de bile bu motordan önce 115 lik bir motor var dı ki herşeyi olmasa da bi çok şeyi ondan öğrendim...
düşün hatta ayda ortalama 8000 km yapıodum...cbfi aldıktan sonra servisten çıkamaz oldum.(maddi yönden)...bu sefer ki 10000 lik bakım bana sadece220 ytl ye mal oldu ki biraz fazla hakikaten...artı bende biraz kılım bu konularda..
yani konuyu şuraya bağlıycam;
cbf 150 alman senin için daha ekonomik,masrafsız,ve gücü bakımından şimdilk tatmin edicek düzeyde...ben motorumla değil kaza yapmak olduğum yerde yan yatırmak bile istemiyorum doorusu...mazallah...sağa dooru yatması 2000 ytl gibi masraf demek ki ilerisi ni düşünmek bile istemiyorum...
sana bu kadar uzun bir açıklama yapıorum ii karar ver die..
yakıt konusuna gelince kullanan her zaman iyi bilir ne kadar yaktığını..şöyle ki şu an 16 lt depom 45 ytl yr doluyo ve 450 km gibi bir yol ki o da uzun yol için geçerli..şehiriçinde direkt 250-300 km ye düşüyo...

neyse kararını iyi bir dercede vermen dileğiyle..kendine ii bak
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar motor işim ocak ayının sonunda sonuçlanmışdı CBF 150 almıştım.Bu baslık kilitlene bilir ama diğer arkadaşlara faydalı olacaksa devam edilsin.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
18
bugün gönen'de (ayvacıklılar da)serviste gördüm apachiyi.çok asil ve şık bir görünümü vadı.tvister'in biraz küçüğü gibi.zincir muhavazası da var.yalnız arkaya bagaj bağlama işi zor gibi geldi.özel aparat yaptırmak gerekir.fiat biraz daha düşük olursa (3100-3200ytl gibi)çok satılır.rakibi cbf 150 yide siler geçer.herkese kazasız sürüşler diler,saygılar sunarım.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
arkadaslar tvs Apache fiyatı 4,000 ytl degil 3,350 ytl heryerdede boyle

kalıte olarak biLemem ama tasarım ve goruntu olarak cbf 150 iLe apache aynı keseya konuLmaz apache ye haksızLık edıyosunuz makina yı biş gorun ondan sonra yorum yapın bence Ben Apache yı uzaktan gordum resımLerıne baktım hosuma gitmedi arkadasım aLdı goruntu superr performansı 150 cc Lik motor a gore cok iyi ama tabiki 250 cc Le arasında dagLAR Kadar fark var bu da bi gercek parası olan 250 cc aLsın oLmayanda APACHE !!! Bence:)

bugün gönen'de (ayvacıklılar da)serviste gördüm apachiyi.çok asil ve şık bir görünümü vadı.tvister'in biraz küçüğü gibi.zincir muhavazası da var.yalnız arkaya bagaj bağlama işi zor gibi geldi.özel aparat yaptırmak gerekir.fiat biraz daha düşük olursa (3100-3200ytl gibi)çok satılır.rakibi cbf 150 yide siler geçer.herkese kazasız sürüşler diler,saygılar sunarım.

Apache nın su andakı fiyatı 3,350 ytl dir zaten www.tvsturkiye.com da da yazıyor apache 4,000 ylt veya 3,800 ytl degildir biLginize!!!

2. el twister tavsiye ederim ama eğer 150 lik istiyorsan benim tavsiyem honda cbf 150.
sonra demedi deme...
tvs hindistan malı...
seLam...
Kardes sen hindistan maLı diyosun ama Bilmiyorum hindistan malının hangi araclarına bindigini ama piyasada bir suru Çin maLı motorLar var kımısı iyi kimisi kotu yanı her cın maLı motor aynı oLmuyor Sana tavsiyem bi Apache yi gor ve bin Kararın degişecegine emınım... iyi gunLer

arkadaslar cbf 150 12,2 hb apache 13,5 hb Bilginize:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
dün izmirde ilk tvs apiçimizi gördük:) arkadaşlar şimdiden söliyim motor akülü motosiklet ebatlarında geldi kimse yanlış anlamasın ama ybrnin cbf 150 nin yanında gerçekten küçük kalıyor yerden yüksekliği sele genişliği olsun alıcak arkadaşlar mutlaka bir görsün ondan sonra düşünsünler 1.75 üstü 80kg dan fazla bir insan üstünde bolulu hasan usta gibi kalabilir:) ön grenajı depodan büyük öyle diyim size:cherry: motorun kalitesi gücü nedir hiç bilmiyorum iyidir veya kötüdür ama ufak bir motor haberiniz olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst