arkadaslar tvs Apache fiyatı 4,000 ytl degil 3,350 ytl heryerdede boyle
kalıte olarak biLemem ama tasarım ve goruntu olarak cbf 150 iLe apache aynı keseya konuLmaz apache ye haksızLık edıyosunuz makina yı biş gorun ondan sonra yorum yapın bence Ben Apache yı uzaktan gordum resımLerıne baktım hosuma gitmedi arkadasım aLdı goruntu superr performansı 150 cc Lik motor a gore cok iyi ama tabiki 250 cc Le arasında dagLAR Kadar fark var bu da bi gercek parası olan 250 cc aLsın oLmayanda APACHE !!! Bence
bugün gönen'de (ayvacıklılar da)serviste gördüm apachiyi.çok asil ve şık bir görünümü vadı.tvister'in biraz küçüğü gibi.zincir muhavazası da var.yalnız arkaya bagaj bağlama işi zor gibi geldi.özel aparat yaptırmak gerekir.fiat biraz daha düşük olursa (3100-3200ytl gibi)çok satılır.rakibi cbf 150 yide siler geçer.herkese kazasız sürüşler diler,saygılar sunarım.
Apache nın su andakı fiyatı 3,350 ytl dir zaten
www.tvsturkiye.com da da yazıyor apache 4,000 ylt veya 3,800 ytl degildir biLginize!!!
2. el twister tavsiye ederim ama eğer 150 lik istiyorsan benim tavsiyem honda cbf 150.
sonra demedi deme...
tvs hindistan malı...
seLam...
Kardes sen hindistan maLı diyosun ama Bilmiyorum hindistan malının hangi araclarına bindigini ama piyasada bir suru Çin maLı motorLar var kımısı iyi kimisi kotu yanı her cın maLı motor aynı oLmuyor Sana tavsiyem bi Apache yi gor ve bin Kararın degişecegine emınım... iyi gunLer
arkadaslar cbf 150 12,2 hb apache 13,5 hb Bilginize

