tvs apache mi? honda cbf 150 mi?yoksa 2.el twistermı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ilk motorun olacağı için 2. el birşey al.
Twister çok güzel motor , ama cbf 150'de kendini yeni yeni kanıtladı. Tvs'yi bilmiyorum nerde bulunur , servisi nerdedir, parçaları nasıldır , sağlam mıdır?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bur-k@ yani cbf 250 felan gecemezde 150 cc lık lerı demek ıstedım
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
ya arkadaslar bnde twister war bılıyorsunuzz benım motorumm 36000 km de we su ana kadar tık demedı gunde yaklasık 60 km ortalama yol yapıyoruım we cok memnunumm bnde motorumu 2. el almıstım we hıc sorun yasamadım bnce tercıhını twister weya cbf den yana kullan ayrıca twister 22 bg degıll 24 bg dıye bılıyorum ben
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bur-k@ yani cbf 250 felan gecemezde 150 cc lık lerı demek ıstedım

erolcum anladığım kadarı ile cbf 250 geçemez demişin 150 cc likleri dostum senle her iddasına varım 22 bg cbf 250 yada 24 bg twister nasıl olurda senin 12 bg lik 150 cc motorlarını geçemez :queen: :queen:

edit: ben yanlış yazmışım hatamı düzelten arkadaşa tşk ler:wiinkk:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
cbf 250 nin son hızı 140 kmh civarı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
honda olsunda camurdan olsun derim.bizim şirket motorları ( cbf 250 ) en kötüsü 40 bin devirdi.daha hiç birinde bir sorun yasamadık
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
honda olsunda camurdan olsun derim.bizim şirket motorları ( cbf 250 ) en kötüsü 40 bin devirdi.daha hiç birinde bir sorun yasamadık

sanırım kuryesınn arkadasım bızım burdada kurye motorları cbf 250 we hepsını tanıyorumm hepsı cok memnun tek sıkayet zıncır uzuyorr sadece bnım motorum 36200 dee cok memnunum we gunluk ortalama 80 km falan yapıorumm saygılarr
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
cbf 150 derim benimde ilk motorum acemilik çekmedim bile çok rahat kullanıyorum tvs ile kıyaslamam bile her konuda avantajlı acemiyim diye sıfır motor almama fikrini doğru bulmuyorum sıfır km honda cbf 150 senin aradığın motor
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
evet cevapları okudum ,Herkes ayrı telden çalmış:) velhasıl herkes kendi motorunu tavsiye etmiş :p Bunun bir orta yolu yok sanırım.:cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
2. el 250 cc yi 5 ytl ye alırsın cbf 150 ise en son 3.290 dı yılbaşından sonra artacak bırde ayrıca 250 ile 150 ardaki fark ortada ama genede tercih meselesi kaliteli olduktan sonra hepsi hoş 2 tekerleği olsun birde eksoz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tvs apache cbf 250 yı gecer demedım kafayı yedırmeyın adama bırı 150 cc bırı 250 cc nasıl gecsın tvs yaa ben cbf 150 ve dıger 150 lık motorları yer dedım sadece bunada emınım cunku 250 lık cbf yı baya zorladım yolda ama ıllakı gectı benım yaptıgım hız 120 ıdı ama o uzadı rahat 140 yaptı ama bende zorlasam 130 yaparım zaten o zorlasa 150 yapıyomus arkadas dedıı ben bılmem ama onu zorluyosa bu motor cbf 150 yı tokatlıcama emınım motorumdan memnunum şiddetle tavsiye ederım alacak olanlara goruntu olarak cbf 150 ve ybr 125 den kat kat daha guzel makına bence resımlerıme bı bakın ıstersenız tekrardan motordelısın de var buraya eklemeyı bılmıyorum bence memnun kalınacak bı makına
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Tek keLime iLe TVS apache diorum.Bugun motoru yakından inceLedim gerçekten tasarım ödülünü hak eden bi makina.2. el cbf 250 den iyi derim :cat:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
Tek keLime iLe TVS apache diorum.Bugun motoru yakından inceLedim gerçekten tasarım ödülünü hak eden bi makina.2. el cbf 250 den iyi derim :cat:

evet bu cevap tam oturmus:queen:
bende tvs düşünüyorum cbf 150 gerçekten jant+egzos komik duruyor ama önemli olan saglamliktir zevklerde önemli...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enis89 tvs gercektende bır numara ben yolda cbf 150 lerde goruyorum asayukarı 1 ay oldu ama hala keske cbf alsaydım demedım emın ol tıpı yeter baba bosveer gerısını makına manyak abi kesınlıkle pişman olmassın emın ol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst