- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Enes ilk defa duyuyorum ya çok þaþýrdým ben 20000 km'dir tubeless kullanýyorum.Bu arada motorum 25.000 km de ve orjinal lastiklerle birlikte 5.lastiðim çünkü bedevi þansý var bende hep lastiklerime birþeyler girip kullanýlmaz hale geldi lastþklerim en son aldýðým michelinde kocaman tahta girdi ya o yüzden hayatta iç lastikli kullanmam çünkü hep yolda kalýrým.
Valla kişisel şansina bisey diyemem haci..15bin km orjinal lastik kullandim 1 gunde 1100km yol yaptim 1 kez sicaktan havasi indi başkada bisey olmadi lastigime..bende tubeless taraftariyim..lakin metzeller alcaksan ic lastikli kullnmak daha saglikli..benim kendi motorumda ki metzeller tubeless