TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes ilk defa duyuyorum ya çok þaþýrdým ben 20000 km'dir tubeless kullanýyorum.Bu arada motorum 25.000 km de ve orjinal lastiklerle birlikte 5.lastiðim çünkü bedevi þansý var bende hep lastiklerime birþeyler girip kullanýlmaz hale geldi lastþklerim en son aldýðým michelinde kocaman tahta girdi ya o yüzden hayatta iç lastikli kullanmam çünkü hep yolda kalýrým.



Valla kişisel şansina bisey diyemem haci..15bin km orjinal lastik kullandim 1 gunde 1100km yol yaptim 1 kez sicaktan havasi indi başkada bisey olmadi lastigime..bende tubeless taraftariyim..lakin metzeller alcaksan ic lastikli kullnmak daha saglikli..benim kendi motorumda ki metzeller tubeless :) cok cok memnun olsam neden tavsiye etmeyeyim.. denemesi bedava isteyen taktirsin denesin.. bir musibet bin nasihattan iyidir :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Valla kişisel şansina bisey diyemem haci..15bin km orjinal lastik kullandim 1 gunde 1100km yol yaptim 1 kez sicaktan havasi indi başkada bisey olmadi lastigime..bende tubeless taraftariyim..lakin metzeller alcaksan ic lastikli kullnmak daha saglikli..benim kendi motorumda ki metzeller tubeless :) cok cok memnun olsam neden tavsiye etmeyeyim.. denemesi bedava isteyen taktirsin denesin.. bir musibet bin nasihattan iyidir :)

karpuz kabuğu sokma aklıma:queen:
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
17
MT75 hakkında hep iyi yorumlarla karşılaşıyorum fakat Pilot Street ise tersi.
Pilot Sporty'den sonra Street'e geçenler memnun değil. Ne yazıkki sportyler üretimden kalktı. Yine de başka seçeneğim yok sanırım.
Ön MT75 Arka Pilot Street karar kıldım.
Varsa önerisi olan arka için (Street'den daha iyi) yazsın.




Herkese teşekkürler ... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

Motorumun son halini de paylaşayım, fakat hâlâ motorun üstündeyken bir fotoğrafım yok. 5 ay olacak neredeyse. :D
Plaka da tesadüf denk geldi, özel filan almadım. :)



http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/IMG_20140917_140825_zps5c350c50.jpg
http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/IMG_20140925_195858_zps6710942d.jpg

bu kasaya da kırmızı ve sarı renk çok güzel gidiyor. sizin motorda çok göz alıcı. plakaya diyecek söz yok. isteseniz vermezlerdi. allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Teşekkürler Çığlı. :)

----------
Sanırım tubeless yapmak için sibop deliğini büyültmek gerekiyor. Peki bu işlemi yaptıktan sonra tekrardan iç lastikli kullanmaya geçiş yapabiliyor muyuz?

Ayrıca iç lastik ile dış lastik arasına pudra mı ney dökülüyormuş. Var mı böyle birşey, nedir bu?
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Teşekkürler Çığlı. :)

----------
Sanırım tubeless yapmak için sibop deliğini büyültmek gerekiyor. Peki bu işlemi yaptıktan sonra tekrardan iç lastikli kullanmaya geçiş yapabiliyor muyuz?

Ayrıca iç lastik ile dış lastik arasına pudra mı ney dökülüyormuş. Var mı böyle birşey, nedir bu?

Daha önce metzeller alıp kullanan bir arkadaşım subap deliklerini büyütmeye hiç gerek olmadığını, janta göre küçük subaplarında bulunduğunu belirtmişti. Bunu da bir araştırın isterseniz.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Teþekkürler Çýðlý. :)

----------
Sanýrým tubeless yapmak için sibop deliðini büyültmek gerekiyor. Peki bu iþlemi yaptýktan sonra tekrardan iç lastikli kullanmaya geçiþ yapabiliyor muyuz?

Ayrýca iç lastik ile dýþ lastik arasýna pudra mý ney dökülüyormuþ. Var mý böyle birþey, nedir bu?

Haciabi lastigi al git lastikciye tubeless yapcam de taktir bitsin gitsin.. sende pimpirikliymissn baya ha.. :) bi türlu biseye karar veremedin yani..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Valla öyleymişim cidden. :)
Ama tamircilerin durumu ortada, buraya güvendiğim için, herşeyi buraya soruyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Layn bana ne sanki ben metzeller satiş sorumlusuyum :p sonra mmenun kalmayip bana sallamayin :D lastik alti ustu yav.. ^^ zevk renk meselesi haciabi..

o değil ben lastikleri değiştirmek istiyorum da maddi olarak sürekli erteliyorum verdin gazı verdin gazı kendimi lastik sitelerinde buldum:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:23 ----------

Teşekkürler Çığlı. :)

----------
Sanırım tubeless yapmak için sibop deliğini büyültmek gerekiyor. Peki bu işlemi yaptıktan sonra tekrardan iç lastikli kullanmaya geçiş yapabiliyor muyuz?

Ayrıca iç lastik ile dış lastik arasına pudra mı ney dökülüyormuş. Var mı böyle birşey, nedir bu?

sübab deliğini büyütme sakın birde lastik arasına pudra koyarsan bir dahaki değişimde yada patlamada lastikler yapışmaz
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar apachenin jantı zaten tubeless jant değil, bende apache kullanırken metzeler me22 alıp iç lastikleri çıkarıp tubeless gibi kullanmıştım, jantın sibop deliğini büyütmeden uygun çelik sibop taktırmıştım, sattığım arkadaş hala bu şekilde kullanıyor.Ama ara sıra hava kontrolü yapmak gerekiyor.Bu arada metzeler me 22 çok iyi bir lastik değil , kayıyor kuru havada. Şu anki motorumdada irc var oda çok dandik kuru havada kayıyor fena halde, kayarken ötmüyor bile. Eğer lastik alacaksanız değecek bir şey alın bence en azından michelın filan, yada ırc alacaksanız kar lastiği gibi dişli olanlarından alın bence.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ya yapmayın ya... :(

Sanırım bu motora doğru düzgün lastik yok.
Belki de fiyatının ucuz olması buna bağlıdır.

Metzeler'den başka seçenek yok mu yani, yola yapışacak lastik...

Ben sıkıldım artık, ME22'yi bayram dönüşü sipariş edeceğim, iç lastikli kullanırım.
İleride de sırf lastik konusu için satarım motoru belki de.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaþlar apachenin jantý zaten tubeless jant deðil, bende apache kullanýrken metzeler me22 alýp iç lastikleri çýkarýp tubeless gibi kullanmýþtým, jantýn sibop deliðini büyütmeden uygun çelik sibop taktýrmýþtým, sattýðým arkadaþ hala bu þekilde kullanýyor.Ama ara sýra hava kontrolü yapmak gerekiyor.Bu arada metzeler me 22 çok iyi bir lastik deðil , kayýyor kuru havada. Þu anki motorumdada irc var oda çok dandik kuru havada kayýyor fena halde, kayarken ötmüyor bile. Eðer lastik alacaksanýz deðecek bir þey alýn bence en azýndan michelýn filan, yada ýrc alacaksanýz kar lastiði gibi diþli olanlarýndan alýn bence.


Doğrudur michelin kullanmadim hic.. orjinalini 15bin km kullandm suan metzeller kullaniyorm.. orjinallede netzellerle de eger duzgun bi surucu varsa direksiyonda islakta kuruda dizini yere değdircek kdr yatirir , durdurur motoru.. ben buna defalarca şahit oldum..lastige guvenerek motor surulmez..direjsiyondaki iyi kullanamiyosa lastik ne yapsin.. en en kral lastigi taktirsanda %40 lastik , %60 sürücüde biter iş.. boşa kafa kariştirmaya gerek yok yani.. irc ile islak zemnde arkadasn motoru kullandm duzgun frenleme , virajla sorunsuzdu lastikler.. Lastikleri geliştirme işini Lastik firmalarina birakin, siz kendinizi geliştirmeye bakin derim ben .. :cat: Metzellerde michelinde irc de sava da iyi lastikler eger kullanmayi bilirsen.. bilmiyosan zaten hepsi kötü.. lastiklere laf etmek yerine en guvenli şekilde nasil kullanilir bunu tartişalim.. diğer türlü işin içinden çikamazsiniz..
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Altın elbiseli adam herkezin bildiği sevdiği bir insan, adam bas bas bağırıyor iyi lastik kullanın diye,tecrubeli olduğundan demekki bir bildiği bar, ustalık tecrube her zaman devreye girmeyebilir, mutlaka boş bulunduğunuz bir an oluyor, o zaman lazım zaten iyi lastik, ben metzeler ile ön tekeri kaydırıp düştüm kuru havada önüme araba çıkınca yandan.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Altýn elbiseli adam herkezin bildiði sevdiði bir insan, adam bas bas baðýrýyor iyi lastik kullanýn diye,tecrubeli olduðundan demekki bir bildiði bar, ustalýk tecrube her zaman devreye girmeyebilir, mutlaka boþ bulunduðunuz bir an oluyor, o zaman lazým zaten iyi lastik, ben metzeler ile ön tekeri kaydýrýp düþtüm kuru havada önüme araba çýkýnca yandan.

1.si ön frene abanirsan hangi lastik olursa olsun Abs olmayan bi motorda dúşersin..bana o durumda düsmeyecegin bi lastik gosterde aliyim bende varsa eger :) 2.si panik yapip yapmamak , contra veya benzeri teknikleri kullanip kullanmamak kullaniciya bağlidir..böyle bi durumda kayip düşüp sonra metzeller kötü derseniz bence ciddiye alincak bi çikarim değildir bu..zira ön tekeri kitlemek lastiğin degil kullanicinin hatasidir..lastigin kalitesi bununla asla kiyaslanamaz..varsa yanlişim buyrun düzeltin..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Kaymayan lastik kullandınız mı hiç Felis Leo? Bu lastik gerçekten yiymiş dediğiniz lastik oldu mu?

Gerçek anlamda soruyorum, karşı çıkmak için değil. Enes Türker'e de karşı çıkmıyorum.
Bence tecrübe ve lastik birbirini tamamlayan bir şey.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar apachenin jantı zaten tubeless jant değil

abi bu bilgi yanlış tubelesse uygundur uygun olmasa ben 2011e aldım 2012 haziran ayıda irc tubeless taktım o zamandan beri sorun yaşardım 1 ay binmemeyeyim beton zemin üzerinde hava kaçırmıyor

tubeless olarak takarken dikkat edilecek nokta adamlar jantın boyasını dandik kullanmışlar zamanla lastiğin kenarları jantın içindeki boyayı kaldırıp kaçırma yapar lastiği yakmadan önce jantın içindeki lastikle öpüşecek yeri zımparalayıp boyasını çıkardıktan sonra lastik tubelesse ve sibob sağlamsa kaçırma yapmaz
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Arkadaşlar, siz en fazla ne kadar yakıt yakabildiniz?
Ben -rezerve hariç- tam bir depo ile (13,5 litre olması lazım) 425 km. gittim. Yaklaşık 350 km.'sini tapa gazla gittim. Hep uzun yolda.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Tubeles jantlarda jantın en dış kısmından hariç bir set daha var, diğer jantlarda bu kısım düz, bende iç lastiği çıkarıp kullanmıştım bir sorun çıkmamıştı ama hep yüksek hızda giderken bir sakatlık çıkarmı diye korktum kullanırken.
Bu arada kaymayan daha iyi tutuna lastikler mutlaka var, ben kullanmadım, zaten iyi lastiğin faydası insan yanlış bir şeyler yaptığında biraz daha iyi tutunarak riski azaltmaya yarıyor, yoksa her zaman temkinli olara dandik lastiklede gidersin.Fakat ilkokuldan bu yana otomobil kullanıyorum, çok çeşitli lastikler kullandım ve aralarında korkunç farklar var, motosiklettede durum böyledir. Bu arada ani durumlarda nasıl fren yapacağımı nedense düşünemiyorum birden basıyorum o yüzden daha az kayan lastiği tercih ederim ama metzelerden memnun kalmadım.Çok usta arkadaşlar kadar usta değilim malesef.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst