- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
Geçtigımiz pazar günü sabri selami abi ve toplamda 15 motor 18 kişi şileye gazladikHaftasonu musait olanlarla bi istanbulda buluşma ayarlayalim diyorum..Kimler katilmak ister ? Ona gore karar verelim gunu zamani..
Geçtigımiz pazar günü sabri selami abi ve toplamda 15 motor 18 kişi şileye gazladikHaftasonu musait olanlarla bi istanbulda buluşma ayarlayalim diyorum..Kimler katilmak ister ? Ona gore karar verelim gunu zamani..
Sizinki sakin kullanimda mi o kadar yakiyor. Benim ilk olcumum rodaj zamanindaydi 5bin deviri gecmiyordum. Ama son olcumumde bastim yuksek devirlerde vites degistirdim ama devamli yuksek devir gitmedim
slm arkadaşlar debriyaj balatası değiştirecem orjilali 60 tl diğerleri 7 tl 10 tl adam oparaya değcek kadar kalite farkı yok diyor
sizce ne yapmalıyım 60 tl verdiğime değermi?
Bi kaç Resim çekmiştim Unutmadan atayım detaylı değil ama idare eder işte.. Buluşma teklifim geçerli bu arada haydi beyler görelim elleri
[url=http://hizliresim.com/rdR67a][url]http://i.hizliresim.com/rdR67a.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/AYgnBz][url]http://i.hizliresim.com/AYgnBz.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/nG2jX5][url]http://i.hizliresim.com/nG2jX5.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/WrEgNN][url]http://i.hizliresim.com/WrEgNN.jpg[/url][/url]
Üzgünüm şu konuyu tekrar açıyorum.
İki seçenek var;
1)
Ön-Arka Metzeler ME22 (Tubeless değil)
2)
Öne Pirelli MT75, Arkaya Michelin Pilot Street
Hangi seçenek yola en iyi tutunur?
Virajları hangi seçenek ile korkusuzca yatarak dönebilirim?
Hangi seçenekle yağmurda, kışta uzun yolda süratli bir şekilde sürebilir ve virajlarda rahat, güvenli olurum?
Artık şu lastik konusunu da bitirelim.
Çok önemli bir mevzu.
Lütfen kullanıp tecrübe edenler yardım etsin, tahmini şeyler söylemeyin.
Tahmine göre yol alacak olursam 2. seçeneği çoktan seçmiş olurdum.
Bilenler lütfen yardım etsin.
Teşekkürler...
çin üretimliyse muhtemelen çabuk aşınır ve motor yağı içini karışır bence riske girme 60 tllik olanı al zaten çok değişen bir parça değil birde şu var 7 tllik balatayı aldın örneğin 40 tl işçilik verdin diyelik 100 km sonra debriyaj kaynaklı bir problem yarıp motoru götüremeyecek bir hale getirsen yada şanzıma zarar versen aradaki farkın belki 10 katını kadar cebinden para çıkar
hacı güle güle kullan tekrardan şu sisleri merak ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------
hocam aracın yolda tutunmasını istiyorsan daha doğrusu virajda ön lastiğin iyi olacak metzelere herkes çok beğeniyor önceki yorumları okuyabilirsin mt75i kullanan olmadı sanırım o biraz kumar oynamak gibi olabilir hee motordan sarkarak benim gibi dönüyorsan eğer irclede kuruda hızlı dönebilirsin ama kuruda ıslakta imana gelebilirsin kmler ilerledikçe
M.balibey irc lastiğin kuru havalarda çok iyi tutuş sağladığını yazmışsınız herkes gibi.
Benim merak ettiğim ıslak zeminde orjinal lastikleri gibi mi? Yoksa biraz daha iyi yol tutuşu var mı?
Bir de 'km.ler ilerledikçe' kelimesindeki km ortalama ne kadar acaba?
Bilgi verebilirseniz sevinirim.
çok yi demek yanlış olur çünkü bir michelin gibi her asvalttta aynı tutuş yok zaten bunuda beklemek anllamsız olur malum nylon ben bin kmde taktırdım şu anda 11 bin 12 bin kmde bir dönem benim km okuyucu bozulmuştu o yüzden tam bir km veremiyorum ama ilk takılan gibi değil o açık hem yağışta hemde kuruda yağmurda dediğim gibi ilk bir kaç bin km iyiydi ama şu anda aynı tutuş söz konusu değil fakat orjinal lastik gibide değil paradan ziyade eğer güzel lastik bulursan irclere bulaşma ben bulamadığım için irc almıştım
Benim inazuma nın lastikleri ırc ve berbat kuru havada da yağmurda da çok kayıyor, irc iyi lastik diyenlere şaşırıyorum, daha önceki motorum apache ye metzeler me22 takmıştım , oda iyi değildi hatta kayıp düştüm daha yavaş giderken ön frene biraz zorlayınca.
Benim inazuma nın lastikleri ırc ve berbat kuru havada da yağmurda da çok kayıyor, irc iyi lastik diyenlere şaşırıyorum, daha önceki motorum apache ye metzeler me22 takmıştım , oda iyi değildi hatta kayıp düştüm daha yavaş giderken ön frene biraz zorlayınca.
Arkadaşlar, göstergenin altındaki TVS logosunun olduğu yere telefon sabitleyebiliyor muyuz acaba?
Yolda hızı gösteren levha ile karşılaştırmıştım bi ara 99la giderken 95, 93le giderken 90 göstermişti.Aslında, uzun yolda GPS ile hız ölçmek istiyordum, gösterge ile karşılaştırmak için.
Yoksa bunu önceden yapıp paylaşan oldu mu?