TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-apachi-sitenin-en-ucuzu-kazasiz-belasiz-181006646/detay

ialana bakabilirmisiniz yorumlarınızı bekliyorum eğer kaçırılmıcak bi fırsatta gerekirse kredi çekmeyi düşünüyorum
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
6
Arkadaşlar, size lastik konusunda bir yazışmamı aynen kopyalıyorum;

"
Merhaba, Köksal Beye lastik konusunda danışmak istiyorum.

Bende 2012 model TVS Apache var. Sizin sitede Metzeler ME22 öneriliyor fakat o lastik tubeless değil. O şekilde kullanan da var fakat risk almak istemiyorum.
Yola en iyi tutunan lastik arıyorum, hem yazın, hem kışın.

Öne Pirelli MT75 (90/80-17)
Arkaya Michelin Pilot Street (90/90-18)
Almayı düşünüyorum. Bu iki lastik ile mesela kışın yağmurda, uzun yolda viraj dönerken kayar mı acaba?
Yol tutuşunun çok iyi olmasını istiyorum.

Teşekkürler...
"


"
İyi günler Melikşah bey,
Ön lastik asfalttaki suyu yarar, arka lastik ise bu yarılan suyu tahliye eder. Bu yüzden lastiklerinizin yağmurdda performanslı kullanmak istiyorsanız; aynı marka ve model, takım olması şarttır.
Metzeler Me22 modeli, bilhassa yağmur performansıyla meşhurdur. Pilot street, yağmur kanallarının az olması sebebiyle, ıslak zemim performansı çok iyi değildir.
Size tavsiyemiz http://www.motolastik.com/metzeler-me-22-300-17-50p-tt-ve-350-18-tt-62p-rf-pmu30243
olacaktır.
"


Başa döndük ve sanırım böyle kalacağız.
Bende gecenlerde enesle gorustum me 22 kesin kararim ama tubeless olmayan samyerli olani takacam nasipse
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaþlar, size lastik konusunda bir yazýþmamý aynen kopyalýyorum;

"
Merhaba, Köksal Beye lastik konusunda danýþmak istiyorum.

Bende 2012 model TVS Apache var. Sizin sitede Metzeler ME22 öneriliyor fakat o lastik tubeless deðil. O þekilde kullanan da var fakat risk almak istemiyorum.
Yola en iyi tutunan lastik arýyorum, hem yazýn, hem kýþýn.

Öne Pirelli MT75 (90/80-17)
Arkaya Michelin Pilot Street (90/90-18)
Almayý düþünüyorum. Bu iki lastik ile mesela kýþýn yaðmurda, uzun yolda viraj dönerken kayar mý acaba?
Yol tutuþunun çok iyi olmasýný istiyorum.

Teþekkürler...
"


"
Ýyi günler Melikþah bey,
Ön lastik asfalttaki suyu yarar, arka lastik ise bu yarýlan suyu tahliye eder. Bu yüzden lastiklerinizin yaðmurdda performanslý kullanmak istiyorsanýz; ayný marka ve model, takým olmasý þarttýr.
Metzeler Me22 modeli, bilhassa yaðmur performansýyla meþhurdur. Pilot street, yaðmur kanallarýnýn az olmasý sebebiyle, ýslak zemim performansý çok iyi deðildir.
Size tavsiyemiz http://www.motolastik.com/metzeler-me-22-300-17-50p-tt-ve-350-18-tt-62p-rf-pmu30243
olacaktýr.
"


Baþa döndük ve sanýrým böyle kalacaðýz.



Ferhat abiylede konustum..metzeler al akln yolu bir lastik guven veriyor ve cok kalin ..oyle ic lastk sorun cikarcak gibi degil..motora kalip katiyor ve sana tavsiyem benim tubeless ama sen ic lastikli kullan.. tubeless tam uygyn olmadigi icin lastk yanaklari tam oturmuyor ufacik kaymalar oluyo ama bu direksiyonda hafif sallamalar yapiyor..bide arkada canta varsa sikinti yasayabilirsin.. virajlarda flnda panik yapmana sebep olur.. ic lastkle gonul rahatligiyla kullanilcak bi lastik metzeller..fazla dusunmeye gerek yok yani..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Peki iç lastiği, lastik ile beraber geliyor mu yoksa ayrı mı almak gerekiyor?
Ayrı alacaksak, iç lastikte bilmek gereken bir durum var mı?
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
34
arkadaşlar slm 11500 km olan motorum için istanbul civarında önere bileceginiz bir servis varmı biliyonuzki en önemli bakım aralığı gebzede oturuyorum işinin ehli bir servis varsa yonlendirirseniz sevinirim...
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
arkadaşlar slm 11500 km olan motorum için istanbul civarında önere bileceginiz bir servis varmı biliyonuzki en önemli bakım aralığı gebzede oturuyorum işinin ehli bir servis varsa yonlendirirseniz sevinirim...
Size uzak ama Avrupa yakası Sürat motoru tavsiye ederim.Kağıthane dere yolunda
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-apachi-sitenin-en-ucuzu-kazasiz-belasiz-181006646/detay

ialana bakabilirmisiniz yorumlarınızı bekliyorum eğer kaçırılmıcak bi fırsatta gerekirse kredi çekmeyi düşünüyorum

muhtemelen 3500e bırakır uzaktan güzel duruyor ama yakından incelemek lazım öndeki fotoda çok güzel durmuş


Peki iç lastiği, lastik ile beraber geliyor mu yoksa ayrı mı almak gerekiyor?
Ayrı alacaksak, iç lastikte bilmek gereken bir durum var mı?

bildiğim ayrı alındığı ve onunda ebatları olduğu
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
6
Su hafta sonu tvs etkinligi ile ilgili yagmurdan dolayi ses cikmadi kimseden ama bayram sonrasi bi etkinlik icin formun ileri gelen uyelerinden on ayak olmalarini rica ediyorum
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Peki iç lastiði, lastik ile beraber geliyor mu yoksa ayrý mý almak gerekiyor?
Ayrý alacaksak, iç lastikte bilmek gereken bir durum var mý?

Orjinal ic lastik oluyor.. extra biseye gerek yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------

Su hafta sonu tvs etkinligi ile ilgili yagmurdan dolayi ses cikmadi kimseden ama bayram sonrasi bi etkinlik icin formun ileri gelen uyelerinden on ayak olmalarini rica ediyorum

Ben memlekete dondum seninle konustugumuz gece apar topar.. anneannem vefat etti hala tokattayim.. yoksa illa ayarlardik biseyler.. bayramdan sonraki haftasonu mutlaka bakalim ayarlayalim biseyler ..
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Peki, şuan üstündeki orijinal iç lastiği kullanabiliyor muyuz?
Eğer olursa, iyi mi olur, kötü mü olur?

Genelde çoğu kişi dublex lastik kullanmayı tercih eder, siz sadece özellikle virajlarda emniyetli olması için mi iç lastikli tercih ediyorsunuz?
Lastik patlaması gibi bir durumda tamir açısından nasıl bir yol izlemeyi düşünüyorsunuz?
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Aslında ben de tubeless kullanmak istiyorum. Ama üstlerde bir arkadaş lastikler jantlardan biraz kayabiliyor deyince acaba iç lastikli mi kullansam diye düşündüm. Belki bir süre iç lastikli kullanıp sonra tubeless'e çeviririm diye düşündüm.
Kararsızım yani.

Tubeless için sanırım çelik sibop gerekiyor. Onu nereden temin edebilirim? Kolay bulunur mu?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Aslında ben de tubeless kullanmak istiyorum. Ama üstlerde bir arkadaş lastikler jantlardan biraz kayabiliyor deyince acaba iç lastikli mi kullansam diye düşündüm. Belki bir süre iç lastikli kullanıp sonra tubeless'e çeviririm diye düşündüm.
Kararsızım yani.

Tubeless için sanırım çelik sibop gerekiyor. Onu nereden temin edebilirim? Kolay bulunur mu?

lastikçilerde varda illa çelik olamsı gerekmez zaten çelikte değiller araçlardaki gibi lastikte olabilir
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Çok teşekkür ederim.
Sizler olmasaydınız kim bilir hangi yağı kullanıp, hangi lastiği alıyor olurdum. TVS Apache ile ilgili bu kadar bilgi, tecrübe bulamazdım.


-----------------------
Metzeler ME22'yi iç lastikli, orijinal şeklinde mi kullanmamı önerirsiniz yoksa Tubeless olarak kullanmamı mı?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Çok teþekkür ederim.
Sizler olmasaydýnýz kim bilir hangi yaðý kullanýp, hangi lastiði alýyor olurdum. TVS Apache ile ilgili bu kadar bilgi, tecrübe bulamazdým.


-----------------------
Metzeler ME22'yi iç lastikli, orijinal þeklinde mi kullanmamý önerirsiniz yoksa Tubeless olarak kullanmamý mý?


Tubeless kullanmak istiyosan once gel benim motoru kullan anlarsin ne demek istedigimi..motorun dengesini hafif bozuyor..lastik tubelesse uygun degil..bende celik sibop var her lastikcide bulursun o kolay iş..ama metzeller alan ic lastikli kullansin..ben biraz ugrastim gidondaki sallamayi giderdim ama hala motor havada gibi gidiyor lastikler cok kalin tubeless olunca yaylaniyor motor.. patlayacak gibi degil hem metzeller.simdiye kadar duymadim ic lastik kullanmaz olaydim diyen metzeller kullanicisi..belki bende ic lastik alirim ilerde.. gerçi bu sekilde aliştim motora artik garip gelmiyo..islakta ve çakil zeminde güven veriyo motora kalip katiyo.. bayram sonu buluşalim arkadaşlar..20tl benzin 2 saat süreniz gider bişey kaybetmezsiniz ama dost kazanirsiniz..yillardir kardeşim gibi olan insanlar var gide gele..zira başka forumda böyle ilgi alaka ve güzel insanlar bulamazsiniz..
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Tubeless kullanmak istiyosan once gel benim motoru kullan anlarsin ne demek istedigimi..motorun dengesini hafif bozuyor..lastik tubelesse uygun degil..bende celik sibop var her lastikcide bulursun o kolay iş..ama metzeller alan ic lastikli kullansin..ben biraz ugrastim gidondaki sallamayi giderdim ama hala motor havada gibi gidiyor lastikler cok kalin tubeless olunca yaylaniyor motor.. patlayacak gibi degil hem metzeller.simdiye kadar duymadim ic lastik kullanmaz olaydim diyen metzeller kullanicisi..belki bende ic lastik alirim ilerde.. gerçi bu sekilde aliştim motora artik garip gelmiyo..islakta ve çakil zeminde güven veriyo motora kalip katiyo.. bayram sonu buluşalim arkadaşlar..20tl benzin 2 saat süreniz gider bişey kaybetmezsiniz ama dost kazanirsiniz..yillardir kardeşim gibi olan insanlar var gide gele..zira başka forumda böyle ilgi alaka ve güzel insanlar bulamazsiniz..
Enes ilk defa duyuyorum ya çok şaşırdım ben 20000 km'dir tubeless kullanıyorum.Bu arada motorum 25.000 km de ve orjinal lastiklerle birlikte 5.lastiğim çünkü bedevi şansı var bende hep lastiklerime birşeyler girip kullanılmaz hale geldi lastşklerim en son aldığım michelinde kocaman tahta girdi ya o yüzden hayatta iç lastikli kullanmam çünkü hep yolda kalırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst