- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Sonunda bugun motorumu aldim
artik resmen yeni yine yeniden apachem var .. 2012 model sari eski kasa 8bin kmde makinem
bugun luleburgazdan istanbula getirdik kiz arkadaşimla cok memnun kaldim.. extrali bi makina .. metzeller dubleks lastkler..46lt topcase..sis farlari.. koltuk kaplama kilif baya artisi var .. resmleri atarm ins yakinda..
tekeriniz düz basa.. o kadar motordan sonra yine huzur apachedeymiş meğer.. 