TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sonunda bugun motorumu aldim :) artik resmen yeni yine yeniden apachem var .. 2012 model sari eski kasa 8bin kmde makinem :) bugun luleburgazdan istanbula getirdik kiz arkadaşimla cok memnun kaldim.. extrali bi makina .. metzeller dubleks lastkler..46lt topcase..sis farlari.. koltuk kaplama kilif baya artisi var .. resmleri atarm ins yakinda.. :) tekeriniz düz basa.. o kadar motordan sonra yine huzur apachedeymiş meğer.. :)
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Sonunda bugun motorumu aldim :) artik resmen yeni yine yeniden apachem var .. 2012 model sari eski kasa 8bin kmde makinem :) bugun luleburgazdan istanbula getirdik kiz arkadaşimla cok memnun kaldim.. extrali bi makina .. metzeller dubleks lastkler..46lt topcase..sis farlari.. koltuk kaplama kilif baya artisi var .. resmleri atarm ins yakinda.. :) tekeriniz düz basa.. o kadar motordan sonra yine huzur apachedeymiş meğer.. :)

Hayırlisı olsun huzur apachede bu kadar az yakan başka bir motir yok çünkü :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Sonunda bugun motorumu aldim :) artik resmen yeni yine yeniden apachem var .. 2012 model sari eski kasa 8bin kmde makinem :) bugun luleburgazdan istanbula getirdik kiz arkadaşimla cok memnun kaldim.. extrali bi makina .. metzeller dubleks lastkler..46lt topcase..sis farlari.. koltuk kaplama kilif baya artisi var .. resmleri atarm ins yakinda.. :) tekeriniz düz basa.. o kadar motordan sonra yine huzur apachedeymiş meğer.. :)

Hayırlı olsun.
Güle güle kullanın.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Sonunda bugun motorumu aldim :) artik resmen yeni yine yeniden apachem var .. 2012 model sari eski kasa 8bin kmde makinem :) bugun luleburgazdan istanbula getirdik kiz arkadaşimla cok memnun kaldim.. extrali bi makina .. metzeller dubleks lastkler..46lt topcase..sis farlari.. koltuk kaplama kilif baya artisi var .. resmleri atarm ins yakinda.. :) tekeriniz düz basa.. o kadar motordan sonra yine huzur apachedeymiş meğer.. :)

allah kaza bela vermesin hayırlı olsun :rendeer: darısı benim başıma :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Sonunda bugun motorumu aldim :) artik resmen yeni yine yeniden apachem var .. 2012 model sari eski kasa 8bin kmde makinem :) bugun luleburgazdan istanbula getirdik kiz arkadaşimla cok memnun kaldim.. extrali bi makina .. metzeller dubleks lastkler..46lt topcase..sis farlari.. koltuk kaplama kilif baya artisi var .. resmleri atarm ins yakinda.. :) tekeriniz düz basa.. o kadar motordan sonra yine huzur apachedeymiş meğer.. :)

hadi hayırlı olsun kılıfı ve sisleri merak ettim metzeler me22 mi var lastik
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
slm arkadaşlar bizm motorlar 20bin km. de debriyaj balatasımı değişiyor yoksa debriyaj plakasımı?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hayırlı olsun.
Güle güle kullanın.

Amin ins tesekkur ederim :)

allah kaza bela vermesin hayırlı olsun :rendeer: darısı benim başıma :D

Amin tüm hasret cekenlerin basina ins :D uzun bi sure ayrilmyi dusunmuyorm artik nasipse..







Enes kardeşime hayırlı uğurlu olsun. Tekerin daima düz bassin.
Lüleburgaz'dan sevgiler...

Sağol abim hersey icin insanligin icin ayrica.. motorun emin ellerde merak etme..buralarida unutma ugra arada :) seninde tekerin duz bassin..










hadi hayırlı olsun kılıfı ve sisleri merak ettim metzeler me22 mi var lastik

Evet kardesim m22 var.. atarim resimleri telefondan yaziyorm pc basina oturqmadm kac gundur :) yanina yqkin zmnda gelcem ona gore ;)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ben bu ME22'yi tubeless olarak kullanmaktan korkuyorum. Otobanda giderken havası filan bir iniverse... Ya da yatarak viraj filan dönerken...

Var mı başına birşey gelen acaba?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Ben bu ME22'yi tubeless olarak kullanmaktan korkuyorum. Otobanda giderken havasý filan bir iniverse... Ya da yatarak viraj filan dönerken...

Var mý baþýna birþey gelen acaba?


Birak m22yi orjinaliyle 2 senedir tubeless gezen arkadasm var. Bisey olmaz korkmayin o kdrda.. benm lastkler tubeless suan m22 gayet rahat yani sorun yok.. yumusak oldugundan bazen suspansiyon gbi davraniyo ona dikkat etmek lazim ama..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Arkadaslar bu sefer motorum cok yakti ilk olctugum zaman 40tl ye 300km gitmistim son olcumumde 50tl ye 270km gidebildim
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
12
Bisey degil, zaten biseyde yapamadık vakit kisitliydi. Insallah bi boslukta genis genis oturur konusur turlariz. Trakyayada beklerim herzaman. Motor konusunda icim cok rahat iyi bakilcagina eminim. Senden once 1-2 kisi sormustu motoru cin malimi diyince yok dedim satilik motor. Hepimizin tekeri duz bassin.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Amin ins tesekkur ederim :)



Amin tüm hasret cekenlerin basina ins :D uzun bi sure ayrilmyi dusunmuyorm artik nasipse..









Sağol abim hersey icin insanligin icin ayrica.. motorun emin ellerde merak etme..buralarida unutma ugra arada :) seninde tekerin duz bassin..












Evet kardesim m22 var.. atarim resimleri telefondan yaziyorm pc basina oturqmadm kac gundur :) yanina yqkin zmnda gelcem ona gore ;)

gel gel ama hava güzelken gel bugün bir fırtına vardı yolda yürüyemedim :)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
6
güzel bence nesi var benim motor 40 tl 256km yol gidiyor tabi üzerinde tiger trioval 700 egzoz var 44km fazla yol gitmişsin benden :)
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
6
Allah nasip ederse bende bu motorun sıfırını yada ikinci elini almayı planlıyorum. İlk motorum olacak ve daha önce motor deneyimim yok ? Şehir içi işe gidip gelmek için, ara sıra gezmek için ve 2-3 ayda bir uzun yol (git gel 1100 KM) için kullanacağım.)

Senetle alabileceğim bir yer önere bilecek var mı ? ve daha önce motor tecrübem olmadığından ücretli ders verecek yada kurs önerecek var mı ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Haftasonu musait olanlarla bi istanbulda buluşma ayarlayalim diyorum..Kimler katilmak ister ? Ona gore karar verelim gunu zamani..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
slm arkadaşlar debriyaj balatası değiştirecem orjilali 60 tl diğerleri 7 tl 10 tl adam oparaya değcek kadar kalite farkı yok diyor
sizce ne yapmalıyım 60 tl verdiğime değermi?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Arkadaslar bu sefer motorum cok yakti ilk olctugum zaman 40tl ye 300km gitmistim son olcumumde 50tl ye 270km gidebildim

Hep 50 liralik benzin alırım ortalama 400km gider daha az yakanlar da var ama onlar muhtemelen hiç gaz kolunu kullanmiyorlar. Sizinki çok yakmış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

Allah nasip ederse bende bu motorun sıfırını yada ikinci elini almayı planlıyorum. İlk motorum olacak ve daha önce motor deneyimim yok ? Şehir içi işe gidip gelmek için, ara sıra gezmek için ve 2-3 ayda bir uzun yol (git gel 1100 KM) için kullanacağım.)

Senetle alabileceğim bir yer önere bilecek var mı ? ve daha önce motor tecrübem olmadığından ücretli ders verecek yada kurs önerecek var mı ?

2 ayda bir bin km yol yapacaksanız bence daha büyük cc'li motor alın. İlk motorunuz olacaksa ucuzundan çinli motor la öğrenin sonra satıp buyutursünüz daha ekonomik olur.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
62
Sizinki sakin kullanimda mi o kadar yakiyor. Benim ilk olcumum rodaj zamanindaydi 5bin deviri gecmiyordum. Ama son olcumumde bastim yuksek devirlerde vites degistirdim ama devamli yuksek devir gitmedim
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bi kaç Resim çekmiştim Unutmadan atayım detaylı değil ama idare eder işte.. Buluşma teklifim geçerli bu arada haydi beyler görelim elleri :)

rdR67a.jpg
[/url][/IMG]

AYgnBz.jpg
[/url][/IMG]

nG2jX5.jpg
[/url][/IMG]

WrEgNN.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst