desene ali sen git tiger al
hacı benim diplomayı almaya gitmem lazım istanbula.
yol parası olmuş 75 lira + bayramdan sonraki haftaya kadar yer yok..
sonuçta 400 km filan istanbul oraya yakacagı max 60 lira 60 da dönüş 120 lira
yer yok otobüste yoksa otobusle gidecegim..
sen gelmeden bi kaç gün önce haber ver sabri bana =)
ben gelirken alıp getireyim sana diplomayı![]()
çantayı söktüm direksiyonun sallantısı tamamen bitti bütün mesele çantadaymış boşuna o kadar telaş yapmışım cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim bütün mesele çanta![]()
öncelikle rodajını düzgün yap motorun gücüüne kapılıp gazlama
bakımları sakın aksatma![]()
kagıthanede sürat motor var orda ilyas var adamın hasıdırona git
bi amca vardı iyi birisi belliydi gözlüklü muhabbetide felan kurduk güzel beğendim geceleri rüyalarıma giriyodu ya bide sarısına hastayım şuan rüyada gibiyim zaten![]()
beyler yarınki iftara kaçta gideceksiniz? ortak bir yerden toplanıp öyle gidelim mi? ne dersiniz?
ya da diğer gruplardan toplanıp gidecek varsa onlara da dahil olunabilir? var mı bilginiz?
Sarısı candır ya
hayırlı olsun bu arada
beyler yarınki iftara kaçta gideceksiniz? ortak bir yerden toplanıp öyle gidelim mi? ne dersiniz?
ya da diğer gruplardan toplanıp gidecek varsa onlara da dahil olunabilir? var mı bilginiz?
herkes ufak ufak gruplarla gitcek sanıyorum..kesin bir toplanma yeri belirlenmemiş uğur.. sen ben okan 3 apache kozyatagında buluşup..otobana bağlanabiliriz.. başka gelmek isteyen varsa buyurusn gelsin.. akşam 6 gibi çıkmak mantıklı geldi..ne dersiniz?
abi bana uyar, aslında 5 te bile çıkabiliriz.. erken gidip orada takılırız..
bu arada otobandan mı gidelim yoksa e-5 mi ?
diğer apache tayfası araba ile gidecekmiş zaten. yakında olan varsa ortak bir yerden hep beraber gidelim..
aynen yusuflar falan atilla abının arabayla gıtcekmıs..benım sabah bursada bi işim var.. akşama döncem. ben garantı olsun diye 6 dedim. 5 gibi de cıkabılırız..otobandan gıdersek daha ıyı olur. cunku e5te hem yollar bozuk hemde kamyonlar tırlar biraz sıkıntılı.. dönüştede mutlaka feribotla dönüyoruzuğur sana görev veriyorum. feribot saatlerini sen bulacaksın:cherry: çok geç olmadan istanbulda olalım.
eyv kanka sagolasın sende sevildiğini bilkankam cansin canansin![]()