TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
çantayı söktüm direksiyonun sallantısı tamamen bitti bütün mesele çantadaymış boşuna o kadar telaş yapmışım cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim bütün mesele çanta ;)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
desene ali sen git tiger al :D
hacı benim diplomayı almaya gitmem lazım istanbula.
yol parası olmuş 75 lira + bayramdan sonraki haftaya kadar yer yok..
sonuçta 400 km filan istanbul oraya yakacagı max 60 lira 60 da dönüş 120 lira
yer yok otobüste yoksa otobusle gidecegim..
sen gelmeden bi kaç gün önce haber ver sabri bana =)

ben gelirken alıp getireyim sana diplomayı:p
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ben gelirken alıp getireyim sana diplomayı:p

vekalet vermek lazım sana o da 180 lira tutuyor..
yani daha pahalı.. =)
sen kendini getir başka bişi istemiyom :D

---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:21 ----------

çantayı söktüm direksiyonun sallantısı tamamen bitti bütün mesele çantadaymış boşuna o kadar telaş yapmışım cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim bütün mesele çanta ;)

ne marka canta?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Artık bende tvs apache sahibiyim akşama fotoğrafları atıcam sıfır motor :) gelicek sürat motordan aldım kağıthanedeki ilk viteslim olcak tavsiyeniz neler nasıl kullanılcak ?
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
öncelikle rodajını düzgün yap motorun gücüüne kapılıp gazlama :D
bakımları sakın aksatma :D
kagıthanede sürat motor var orda ilyas var adamın hasıdır :D ona git
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
beyler yarınki iftara kaçta gideceksiniz? ortak bir yerden toplanıp öyle gidelim mi? ne dersiniz?

ya da diğer gruplardan toplanıp gidecek varsa onlara da dahil olunabilir? var mı bilginiz?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
öncelikle rodajını düzgün yap motorun gücüüne kapılıp gazlama :D
bakımları sakın aksatma :D
kagıthanede sürat motor var orda ilyas var adamın hasıdır :D ona git

bi amca vardı iyi birisi belliydi gözlüklü muhabbetide felan kurduk güzel beğendim geceleri rüyalarıma giriyodu ya bide sarısına hastayım şuan rüyada gibiyim zaten :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
beyler yarınki iftara kaçta gideceksiniz? ortak bir yerden toplanıp öyle gidelim mi? ne dersiniz?

ya da diğer gruplardan toplanıp gidecek varsa onlara da dahil olunabilir? var mı bilginiz?

herkes ufak ufak gruplarla gitcek sanıyorum..kesin bir toplanma yeri belirlenmemiş uğur.. sen ben okan 3 apache kozyatagında buluşup..otobana bağlanabiliriz.. başka gelmek isteyen varsa buyurusn gelsin.. akşam 6 gibi çıkmak mantıklı geldi..ne dersiniz?
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
herkes ufak ufak gruplarla gitcek sanıyorum..kesin bir toplanma yeri belirlenmemiş uğur.. sen ben okan 3 apache kozyatagında buluşup..otobana bağlanabiliriz.. başka gelmek isteyen varsa buyurusn gelsin.. akşam 6 gibi çıkmak mantıklı geldi..ne dersiniz?

abi bana uyar, aslında 5 te bile çıkabiliriz.. erken gidip orada takılırız..

bu arada otobandan mı gidelim yoksa e-5 mi ?

diğer apache tayfası araba ile gidecekmiş zaten. yakında olan varsa ortak bir yerden hep beraber gidelim..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
abi bana uyar, aslında 5 te bile çıkabiliriz.. erken gidip orada takılırız..

bu arada otobandan mı gidelim yoksa e-5 mi ?

diğer apache tayfası araba ile gidecekmiş zaten. yakında olan varsa ortak bir yerden hep beraber gidelim..

aynen yusuflar falan atilla abının arabayla gıtcekmıs..benım sabah bursada bi işim var.. akşama döncem. ben garantı olsun diye 6 dedim. 5 gibi de cıkabılırız..otobandan gıdersek daha ıyı olur. cunku e5te hem yollar bozuk hemde kamyonlar tırlar biraz sıkıntılı.. dönüştede mutlaka feribotla dönüyoruz:) uğur sana görev veriyorum. feribot saatlerini sen bulacaksın:cherry: çok geç olmadan istanbulda olalım.
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
aynen yusuflar falan atilla abının arabayla gıtcekmıs..benım sabah bursada bi işim var.. akşama döncem. ben garantı olsun diye 6 dedim. 5 gibi de cıkabılırız..otobandan gıdersek daha ıyı olur. cunku e5te hem yollar bozuk hemde kamyonlar tırlar biraz sıkıntılı.. dönüştede mutlaka feribotla dönüyoruz:) uğur sana görev veriyorum. feribot saatlerini sen bulacaksın:cherry: çok geç olmadan istanbulda olalım.

ben saati yok dolunca kalkıyor diye biliyordum ama şüpheye düştüm sen diyince :D

vee sonuç:

2013_yaz_eskihisar_topcular.gif


ya bu arada hayırdır? sabah bursa git - gel ? baya yorucu olacak senin için

bence gidişte de eskihisar'dan geçelim rahat iyi oluyor, ama dolanalım derseniz de uyarım
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
biz atilla abi yusuf ve ben arabayla gelicez. ama kaçta çıkıcaz nerden gidicez daha konuşmaadık büyük ihtimal otobandan gideriz sizlede mehmetcik vakfında buluşabiliriz. yarın atilla abiyle konuşayım netleşsin sabriyi arar haber veririm ona göre gideriz ok.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kankam cansin canansin :):):):):)
eyv kanka sagolasın sende sevildiğini bil:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:39 ----------

beyler ben bursaya gidiyorum bi işim var. akşam 5 gibi, en geç 6 gibi istanbulda olurum.. kozyatagında buluşup yola çıkarız.. nihat abi gün içinde saati konuşuruz.. ihtiyaç halinde telefonum 0536 570 34 29 ---0553 372 75 17 ikisinide not edin şarj bitme gibi bi durum olabilir:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst