motoru malatyadan aldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
en çok merak ettiğim sizin motorlarda da böyle bişi varmı yani bu apachenin kronik bi sorunu mu bi kontrol etseniz elleri bırakınca sallanıyor gidon tutarken sıkıntı yok sallantı hissedilmiyor tutunca
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
en çok merak ettiğim sizin motorlarda da böyle bişi varmı yani bu apachenin kronik bi sorunu mu bi kontrol etseniz elleri bırakınca sallanıyor gidon tutarken sıkıntı yok sallantı hissedilmiyor tutunca