TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
motoru malatyadan aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

en çok merak ettiğim sizin motorlarda da böyle bişi varmı yani bu apachenin kronik bi sorunu mu bi kontrol etseniz elleri bırakınca sallanıyor gidon tutarken sıkıntı yok sallantı hissedilmiyor tutunca
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
motoru malatyadan aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

en çok merak ettiğim sizin motorlarda da böyle bişi varmı yani bu apachenin kronik bi sorunu mu bi kontrol etseniz elleri bırakınca sallanıyor gidon tutarken sıkıntı yok sallantı hissedilmiyor tutunca

o dediğin hiçbir motorun kronik sorunu olamaz..tehlike arzedici bi durumdur. motorda çanta varmı? yuksek sürattemi sallantı oluyor?
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
7
motoru malatyadan aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

en çok merak ettiğim sizin motorlarda da böyle bişi varmı yani bu apachenin kronik bi sorunu mu bi kontrol etseniz elleri bırakınca sallanıyor gidon tutarken sıkıntı yok sallantı hissedilmiyor tutunca


motorsikleti sehpaya alın ön teker havadayken yukarı aşağı oynatın gidonu boşluk varsa sıkıntı.o şekildede binmemeye çalışın allah korusun

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar dilerim.

Bir süredir TVS'yi araştırıyorum. YBR mi TVS mi CBF'mi derken kendimi forumlarda yazılan yorumların içinde kaybolmuş buldum. Bir süredir de bu kaybolmuşluk içinde kararsızlıktan dolayı motoruma kavuşamıyorum. Kocaeli/Karamürsel'de ikamet etmekteyim. Yeni evim şehir merkezine biraz uzak olmasından ötürü ve şehir içinde kısa mesafelerde araba kullanmayı sevmediğimden motor almayı düşünüyorum. Daha önce motor tecrübem olmadı fakat arada scooter tarzı motorları kullanmışlığım var. Yaşım 30 , 185 cm 95 kg'yum bu nedenle scooter tarzı motorları ufak olmasından dolayı pek kendime yakıştıramıyorum. Bu nedenle Commuter tarzı motor düşünüyorum. Dediğim gibi üç modelden birini almayı düşünüyorum. Hem heybeti hemde farklı olmasından dolayı TVS benim için bir adım önde.

Sizden ricam başlangıç motoru olarak TVS almam mantıklı mı? Nereden almamı tavsiye edersiniz. Aldıktan sonra yaptırılması gereken şeyler nelerdir? (Lastik değişimi v.s) Bu konularda bana yardımcı olursanız gerçekten sevinirim. Saygılarımla tekrar herkese iyi ramazanlar.

bende bu konuyu çok araştırıp ince eleyip sık dokuyarak tvs kararı aldım.tvsinin artılarını kullanınca kendin farkediceksin.heleki zaman zaman vazgeçtiğin iki diğer modelle yan yana geldiğinde iyiki diyeceksin :) eksilerine gelince tek eksik yanı titreşim oda kullanıcıyı etkilemiyor artçıyı etkiliyor.lastik konusuna gelince hangi motoru alırsan al zaten orjinal lastiği kötü olucak o yüzden bunuda değiştirmek lazım.bence eğer imkanın varsa üçünüde bi tur kullan.bende yani aldım motorsikletimi ve insanlar bana hastamısın sen diyolar o boyutlarda memnunum tvs den : )
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
o dediğin hiçbir motorun kronik sorunu olamaz..tehlike arzedici bi durumdur. motorda çanta varmı? yuksek sürattemi sallantı oluyor?

ben de düşük hızlarda da var o, sürat motordaki ustaya sorduğumda çantadandır dedi ama şu an içime kurt düştü

diğer arkadaşım dediğini bir deneyeyim
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
bu arada benimki yeni aldıktan bi 500 km sonra falan farkettim elleri bırakayım derken

ön lastik balansına da baktı usta, ufak ağırlıklar yapıştırdı janta ama geçmedi :/ ben de heralde çantalı olanların hepsi böyle diyip geçiştirdim
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Selam millet benim tvs 2012 model daha 3 gün önce ikinci el aldım motor görünüş olarak çok temiz fakat 30-40-50-60-70 km hızla giderken gidonu bıraktığımda gidon sallanıyor kafa sallıyor sebebi ne olabilir acaba böyle olması normal mi
Arkada çanta varsa normal apachelerin hepsinde var o sorun
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
çantayı çıkarıp bi deneyecem bakalım bi. ayrıca diğer arkadaşlar bi deneyebilirmi apachelerin genelinde mi var bu çünkü bu kafama çok takıldı fark ettikten sonra motordan soğudum neredeyse eğer normalse satarken problem olmaması için alıcıya özellikle belirtmeliyim normal olduğunu ki alan kişinin aldıktan sonra arkamdan küfür etmesin :) çünkü şu an o durumdayım :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

motorsikleti sehpaya alın ön teker havadayken yukarı aşağı oynatın gidonu boşluk varsa sıkıntı.o şekildede binmemeye çalışın allah korusun

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------

gidonda boşluk yok direksiyon da gayet düzgün çantayı çıkarıp deneyecem
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
@bayar123
1 motor kazalı olabilir,
2 ön amortisör kecelerinin biri patlamış olabilir dengeyi bozar.
3 gidonda boşluk olabilir.
4 bi ihtimal tekerlerin havası inik olabiliir.
ben cantasızda el bırakınca ne sallama yapıyor nede bi tarafa cekiyor.
canta varkende cok bişey farketmiyor yine aynı
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
@bayar123
1 motor kazalı olabilir,
2 ön amortisör kecelerinin biri patlamış olabilir dengeyi bozar.
3 gidonda boşluk olabilir.
4 bi ihtimal tekerlerin havası inik olabiliir.
ben cantasızda el bırakınca ne sallama yapıyor nede bi tarafa cekiyor.
canta varkende cok bişey farketmiyor yine aynı

çanta 50litrelik çantayı çıkarıp teker havalarını kitapçıktaki gibi yapıp arka lastiği tam ayarlayıp tekrar deneyecem bende ilk yazdığınız ihtimalden korkuyorum eğer öyleyse çok iyi bi kazık yemişim demektir rot ayarı bozuksa bayağı masraf çıkaracak inşallah ayarları yapınca düzelir gidonda boşluk yok keçeler sağlam görünüyor görünüş olarak
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arwic 48 litrelik canta kullanıyorum. bazende agzına kadar dolduruyorum. elleri bıraktıgımda aşırı bir denge kaybı olmuyor.
boş cantayla da denge kaybı olmuyor.
sana tavsiyem motoru orta ayaklıga alıp tam karşısına geçip güzelce motoru incelemen olur.
lastiklerde balans sorunu varsa haledelir.
ama bana kalırsa amortisörden kaynaklı bişidir bu. amortisörü söndür aşagıya kaldır. amortisör maşasında yag varsa yag kalıntısı varsa keçe patlamıştr geçmiş olsun .. keçe ve yagı değiştirerek sorun gider. hatta kalın yag koydun mu daha da iyi olur
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
8
selamlar alper, öncelikle motoru ne için kullanacagını belirttiğin için teşekkür ederim. çünkü herkes hangi motoru almalıyım deyip,motordan beklentilerini söylemiyor. bizde ona göre cevap veremiyoruz. apache ler başlangıç için gayet idealdir. heybeti ve farklı olmasından ziyade motorunun sağlam ve kaliteli olmasını da yabana atmamalısın. motor performansı ve yakıt olarak diğer karşılaştırdığın motorlardan üstün olduğunu da araştırmalarından öğrenmişsindir..eski kasalar ile yeni kasalar arasında arka lastik/jant ebatı ve görsellik dışında bi fark yok. hangisi hoşuna giderse onu alırsın ama yeni kasalar çok daha dikkat çekici bence:)
ben motorumu istanbulda sürat motordan aldım ve bakımlarını devamlı orda yaptırıyorum..bir kaç arkadaşımda ordan aldı..kocaeliye de kargo ile gönderirler istersen..
apache ile gelen orjınal lastıkler gercekten çok kötü. imkanın varsa değiştirmeni tavsiye ederim. eğerki kendine çok güvenmiyorsan, ben illaki bi kaç kere düşerim diyorsan, koruma demirini daha sağlamıyla değiştir.. başka hiçbir problem çıkarmaz:cat: kafana takılanları sorabilirsin yanıtlarız..uzun kmlerce apache kullanmış insanlar var bu forumda..


bende bu konuyu çok araştırıp ince eleyip sık dokuyarak tvs kararı aldım.tvsinin artılarını kullanınca kendin farkediceksin.heleki zaman zaman vazgeçtiğin iki diğer modelle yan yana geldiğinde iyiki diyeceksin :) eksilerine gelince tek eksik yanı titreşim oda kullanıcıyı etkilemiyor artçıyı etkiliyor.lastik konusuna gelince hangi motoru alırsan al zaten orjinal lastiği kötü olucak o yüzden bunuda değiştirmek lazım.bence eğer imkanın varsa üçünüde bi tur kullan.bende yani aldım motorsikletimi ve insanlar bana hastamısın sen diyolar o boyutlarda memnunum tvs den : )


Yorumlarınız çok teşekkür ederim. Dediğim gibi benimde gönlüm TVS'den yana. Eski bir cocukluk arkadasımla görüştüm oda istanbulda uzun yıllardır motokuryelik yapıyor. Kendisininde TVS kullandığını ve çok memnun olduğunu YBR'yi de uzun yıllar kullandığını hangisinin servisi iyi ve dış görünüşü hoşuma gidiyorsa onu almamı tavsiye etti. CBF'den kesinlikle uzak durmamı söyledi :) Bu beni şaşırttı doğrusu. Bakalım hayırlısı Karamürsel'de kullanan başka kimse olmadığından dolayı TVS'yi deneme şansım olmadı. İstanbul'a almaya geldiğimizde göreceğiz sanırım.

İstanbulda bayiden alırken üstündeki lastikleri sökmelerini ve üstüne fark verip marka lastik takmalarını istesem bu işlemi yaparlar mı?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Yorumlarınız çok teşekkür ederim. Dediğim gibi benimde gönlüm TVS'den yana. Eski bir cocukluk arkadasımla görüştüm oda istanbulda uzun yıllardır motokuryelik yapıyor. Kendisininde TVS kullandığını ve çok memnun olduğunu YBR'yi de uzun yıllar kullandığını hangisinin servisi iyi ve dış görünüşü hoşuma gidiyorsa onu almamı tavsiye etti. CBF'den kesinlikle uzak durmamı söyledi :) Bu beni şaşırttı doğrusu. Bakalım hayırlısı Karamürsel'de kullanan başka kimse olmadığından dolayı TVS'yi deneme şansım olmadı. İstanbul'a almaya geldiğimizde göreceğiz sanırım.

İstanbulda bayiden alırken üstündeki lastikleri sökmelerini ve üstüne fark verip marka lastik takmalarını istesem bu işlemi yaparlar mı?

13 model alacaksan lastikler yagmur haricinde iyidir.
yani ben viraja giriyorum cıkıyorum sorun olmuyor =)
tvs 250 cc tadında bir motosiklet tasarlamış,
servis ve bayi yoksa pek bulaşmanı önermem, benim gibi 10 kişiyle muhattap olmak zorunda kalırsın...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Yorumlarınız çok teşekkür ederim. Dediğim gibi benimde gönlüm TVS'den yana. Eski bir cocukluk arkadasımla görüştüm oda istanbulda uzun yıllardır motokuryelik yapıyor. Kendisininde TVS kullandığını ve çok memnun olduğunu YBR'yi de uzun yıllar kullandığını hangisinin servisi iyi ve dış görünüşü hoşuma gidiyorsa onu almamı tavsiye etti. CBF'den kesinlikle uzak durmamı söyledi :) Bu beni şaşırttı doğrusu. Bakalım hayırlısı Karamürsel'de kullanan başka kimse olmadığından dolayı TVS'yi deneme şansım olmadı. İstanbul'a almaya geldiğimizde göreceğiz sanırım.

İstanbulda bayiden alırken üstündeki lastikleri sökmelerini ve üstüne fark verip marka lastik takmalarını istesem bu işlemi yaparlar mı?

tabiiki yaparlar:cherry:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yüzde 10 nedir ya:cherry: egzoz için bişey yapmadım. yapmamı istediğin bişey varsa yapayım.

desene ali sen git tiger al :D
hacı benim diplomayı almaya gitmem lazım istanbula.
yol parası olmuş 75 lira + bayramdan sonraki haftaya kadar yer yok..
sonuçta 400 km filan istanbul oraya yakacagı max 60 lira 60 da dönüş 120 lira
yer yok otobüste yoksa otobusle gidecegim..
sen gelmeden bi kaç gün önce haber ver sabri bana =)
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
8
13 model alacaksan lastikler yagmur haricinde iyidir.
yani ben viraja giriyorum cıkıyorum sorun olmuyor =)
tvs 250 cc tadında bir motosiklet tasarlamış,
servis ve bayi yoksa pek bulaşmanı önermem, benim gibi 10 kişiyle muhattap olmak zorunda kalırsın...

Kocaeli servisi biraz sıkıntılı gibi sanki bi kaç kere arayıp ellerinde varmı diye sordum pek bi alakalı değillerdi. Birde sadece sipariş üzerine getirdiklerini söylediler. Görmek istesek bile ellerinde sıfır tvs yokmus. Pek alakalı ilgili değiller sanırım.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Kocaeli servisi biraz sıkıntılı gibi sanki bi kaç kere arayıp ellerinde varmı diye sordum pek bi alakalı değillerdi. Birde sadece sipariş üzerine getirdiklerini söylediler. Görmek istesek bile ellerinde sıfır tvs yokmus. Pek alakalı ilgili değiller sanırım.
kocaelinde alınır, istanbul 100 km sonuç olarak.
ama başka illerde bayisi servisi olmayan tvs alınmaz derim.
başıma geldi tecrübedir bu, bi yag filtresi için 10 kişiyle muhattap oluyorsun geldi gelmedi vardı yoktu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst