TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
vekalet vermek lazım sana o da 180 lira tutuyor..
yani daha pahalı.. =)
sen kendini getir başka bişi istemiyom :D

---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:21 ----------



ne marka canta?

Çantanın markası maxem 56 litrelik

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

Arkadaşlar benim motor 118km hızı geçmiyor orjinal dişlileri üzerinde 8,5 deviri geçmiyor geçenlerde de yazmıştım buraya bazı arkadaşlar karburatör ayarındandır demişlerdi ben buradaki ustalara güvenmiyorum aldıkları paranın hakkını vermiyorlar motoru onlara teslim edemem bu karburatör ayarı nasıl yapılıyor kendim yapmak istiyorum iğne ayarı filan varmış bilen biri yardımcı olabilirse çok minnettar kalırım şimdiden teşekkür ederim
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Çantanın markası maxem 56 litrelik

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

Arkadaşlar benim motor 118km hızı geçmiyor orjinal dişlileri üzerinde 8,5 deviri geçmiyor geçenlerde de yazmıştım buraya bazı arkadaşlar karburatör ayarındandır demişlerdi ben buradaki ustalara güvenmiyorum aldıkları paranın hakkını vermiyorlar motoru onlara teslim edemem bu karburatör ayarı nasıl yapılıyor kendim yapmak istiyorum iğne ayarı filan varmış bilen biri yardımcı olabilirse çok minnettar kalırım şimdiden teşekkür ederim


sen motorun kaç yapmasını istiyorsun? burda 135-140 bastım diyenler, rüzgarı arkasına alan jokey gibi olan adamlar:cat:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
130 yapsa yeridir ama 118i geçemedim 8,5 yada 9 devir arasında yukarısına çıkmıyor normal mi ki

yarın ben tekrar deniycem rodajı bitti zaten ama 120 yi sürekli görebiliyorum. biraz kastırırsam 126 127 de kalıyor düzde.
rüzgarı arkama alınca 138 gördüm ben daha gider miydi bilmiyorum cektim gazdan elimi :D
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
130 yapsa yeridir ama 118i geçemedim 8,5 yada 9 devir arasında yukarısına çıkmıyor normal mi ki

9000devire kadar geliyorsa normaldir.. daha iyi yürüyen apachelerin rodajı çok iyi yapılmıştır yada motora çok iyi bakılıyordur..sen bi akşam yola çık gazı hiç kesmeden 30-40 km yol git..motor kendine gelsin:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

yarın ben tekrar deniycem rodajı bitti zaten ama 120 yi sürekli görebiliyorum. biraz kastırırsam 126 127 de kalıyor düzde.
rüzgarı arkama alınca 138 gördüm ben daha gider miydi bilmiyorum cektim gazdan elimi :D

ben 14 dişliye geçtikten sonra düzde 127 imkansız gibi bişey oldu..karamursele giderken okanla denedik makınaları..ışıklardan kalktık 120 kmye kadar hemen hemen kafa kafaya gittik.120den sonra ben 5e attım..okan uzadı gitti..
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Daha 6 bine gelmeden titriyo makina 8.5 9 devirde nasıl bişey olur makinli tüfekle ateş eder gibi olmasın inşallah tek korkum bu 120 km yolu rahat gidermiyim inerken motordan sırtım elim ayağım oof of yapa yapa inmem inşallah...
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
17
9000devire kadar geliyorsa normaldir.. daha iyi yürüyen apachelerin rodajı çok iyi yapılmıştır yada motora çok iyi bakılıyordur..sen bi akşam yola çık gazı hiç kesmeden 30-40 km yol git..motor kendine gelsin:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------



ben 14 dişliye geçtikten sonra düzde 127 imkansız gibi bişey oldu..karamursele giderken okanla denedik makınaları..ışıklardan kalktık 120 kmye kadar hemen hemen kafa kafaya gittik.120den sonra ben 5e attım..okan uzadı gitti..

Normal ise çok iyi kaygılanmama gerek yok o zaman bu gün 160km yol yaptım yol boyu 80 ile 100 arasında idi motor 13200 km de yani motor kendini açmış artık sonuç olarak demek oluyorki ben iyi basamamışım makine 130u görür daha da zorlamam lazım cevaplarınız için teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

Daha 6 bine gelmeden titriyo makina 8.5 9 devirde nasıl bişey olur makinli tüfekle ateş eder gibi olmasın inşallah tek korkum bu 120 km yolu rahat gidermiyim inerken motordan sırtım elim ayağım oof of yapa yapa inmem inşallah...

bu gün 160km yol yaptım çok rahattı sıkıntı çekmeden titreşimsiz gidebilirsin eğer motor rodajı açmışsa sıkıntı yaşamazsn

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

ayrıca motoru ikinci el olarak aldım 5gün önce 12500km de idi şu anda 13300km de 5 günde 800km yol yaptım motor gayet rahat apache umduğumdan çok daha iyi cbf150 yi filan gözümden çıkartım artık tamamen tvs ye odaklıyım bunu satarsam yeni modelini almak süper olurdu tvs candır ;)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Daha 6 bine gelmeden titriyo makina 8.5 9 devirde nasıl bişey olur makinli tüfekle ateş eder gibi olmasın inşallah tek korkum bu 120 km yolu rahat gidermiyim inerken motordan sırtım elim ayağım oof of yapa yapa inmem inşallah...

8000de 9000de hiç bişey olmaz, yapıştır gitsin.120km yolu, 15dk.lık tek mola ile rahatca gidersin..
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
Benim sormak istedigim 2 şey var.
1.benzin 95 veya 97 oktan ne fark var alıp test eden falan var mi?

2.lastik hangi marka iyidir, bi en iyisini merak ediyorum bide fiyat-performans olarak düşününceen mantikli olani
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Benim sormak istedigim 2 şey var.
1.benzin 95 veya 97 oktan ne fark var alıp test eden falan var mi?

2.lastik hangi marka iyidir, bi en iyisini merak ediyorum bide fiyat-performans olarak düşününceen mantikli olani


apache el kitapçığında 95 oktan benzin kullanın deniliyor ama 97 koyarsan yakmıyor değil
ben bir kere 97 attım artık psikolojikmi bilemem motor çökezledi gitmedi yakamadı sanki bidahada almadım

lastik en iyisi michelin dir belki diğerlerine göre pahalıdır ama lastik kalitedir takan kullanan arkadaşlarım var memnunlardı
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
apache power yesterday this day everytime ! :D
apache gücü dün bügün herzaman yanımızda :D tık demedi ortalama 105 110 km ara ara 120 125 (rüzgardan) bukadar oldu :) ama yetti
aklım kalmaz heryere giderim makinamla :)
resimler süper benim makina 10 numara cıkmış

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------

uğur kardeşim sağolasın resimler icin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------

beyler benim motor 150 yi gecmiyor ne yapmam lazım :D
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
bizim eski model apachelerin farı çok parlak duruyor kafayı büyük göster,yor biraz koyu film çeksek sanki daha güzel duracak yeni modeller gibi
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Arkadaşlar tavsiye üzerine ilk doldurduğumda 97 oktan shellden aldım. Daha tek bi çizgi bile oynamadı şuan 51 kmdeyim. Sorun yok şuan kitapçıkta 95 alın diyorlar bi kerede 95 denerim yazarım deneyimlei rodajdayım daha...
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595

beyler 1 haftaya yakındır foruma giremiyorum işlerr başımdan aşkındı ehliyet işleri,bahçe düzenleme,bilgisayar da arıza vardı onuda halledip anca foruma girmeye vakit bulabildim.cumartesi günü 2 sarı apache 1tane yeşil gölcük iskele yolunda gördüm hayırdır bunlarda kim derken resimlerinizden sabri abiler oldugunu anladım iftar yemegine gelmişiniz benimde bugun haberim oldu böylelikle bir buluşmayı daha kaçırmış bulunuyorum :pr: ama az kaldı araba ehliyeti işi haloldu agustosun sonundan motosiklet direksiyon sınavına girip artık tüm gezilerde olmayı istiyorum :)
bu arada benden de gelişmeler şunlar kocaelinden bi yeşil apache daha buldum kerem kardeşle kısa bi muhabbet etttik motoru alalı 2 hafta olmuş 2200 km yol yapmış :) son sürat 132 güzel :) sabri abi benim motorda 1300 km ye geldi.daha asılmıyorum gaza 116 yaptım 7-8 bin devir civarı kullanıyorum dip gaz yapmaya başlıyımmı ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar tavsiye üzerine ilk doldurduğumda 97 oktan shellden aldım. Daha tek bi çizgi bile oynamadı şuan 51 kmdeyim. Sorun yok şuan kitapçıkta 95 alın diyorlar bi kerede 95 denerim yazarım deneyimlei rodajdayım daha...

150-200 km den sonra di diş düşer:) 95-97 bi fark göremedim ben hiç.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

beyler 1 haftaya yakındır foruma giremiyorum işlerr başımdan aşkındı ehliyet işleri,bahçe düzenleme,bilgisayar da arıza vardı onuda halledip anca foruma girmeye vakit bulabildim.cumartesi günü 2 sarı apache 1tane yeşil gölcük iskele yolunda gördüm hayırdır bunlarda kim derken resimlerinizden sabri abiler oldugunu anladım iftar yemegine gelmişiniz benimde bugun haberim oldu böylelikle bir buluşmayı daha kaçırmış bulunuyorum :pr: ama az kaldı araba ehliyeti işi haloldu agustosun sonundan motosiklet direksiyon sınavına girip artık tüm gezilerde olmayı istiyorum :)
bu arada benden de gelişmeler şunlar kocaelinden bi yeşil apache daha buldum kerem kardeşle kısa bi muhabbet etttik motoru alalı 2 hafta olmuş 2200 km yol yapmış :) son sürat 132 güzel :) sabri abi benim motorda 1300 km ye geldi.daha asılmıyorum gaza 116 yaptım 7-8 bin devir civarı kullanıyorum dip gaz yapmaya başlıyımmı ?

başla artık ufak ufak.. ama bu aralar hava çok sıcak motoru fazla yorma.. akşam serinliğinde çık, uzun yolda bas gazı hiç kesmeden:cat:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
İftardan sonra artık çıkarım apache nin gücünü görelim bakalım :)
Sizin karamürseldeki buluşma nasıl geçti abi 3tanemi tvs varmı ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
İftardan sonra artık çıkarım apache nin gücünü görelim bakalım :)
Sizin karamürseldeki buluşma nasıl geçti abi 3tanemi tvs varmı ?

biz istanbuldan 3 apache olarak çıktık..yolda bi apache daha gördük..çocuk askermiş, davet ettim müsait değilmiş..buluşmada bi kaç tane daha apache vardı ama tanışamadık, göremedim sahiplerini..
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
sizi gördüm 3 apache iftara 1 saat kala falan geçtiniz iskele yolundan sahiplerinle tanışamadıgın apachelerden biri ben olmayayım :queen: :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Ayrıcalıklı benim motor :) başka yeşil apachelere benzemez :flower: bide rodajı iyi yapmış olsamda iyi kaçsın :) 14 dişli takmışsın geçen sayfalara bakarken gördüm 5 vites biraz düştü demişsin rüzgarda çok etkiliyormu yada yokuş yukarı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst