- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
:salut::salut::salut:herhalde olum artik benim yeni arkadaslarim inazumacilar
ne isim olur apacilerle cc ile alakali sadece git motorunu buyutte gel yavru hahaha![]()
:salut::salut::salut:herhalde olum artik benim yeni arkadaslarim inazumacilar
ne isim olur apacilerle cc ile alakali sadece git motorunu buyutte gel yavru hahaha![]()
:salut::salut::salut:
herhalde olum artik benim yeni arkadaslarim inazumacilar
ne isim olur apacilerle cc ile alakali sadece git motorunu buyutte gel yavru hahaha![]()
Abi bizi bırakma :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
kara sevda olum bizimkisi bir kere tutuldunmu bırakamazsın...
saol abi İSTANBUL da değilim nihat abi. istanbula geldiğimde bi buluşma ayarlarlar ıslatırızda buharlaştırırızda =)vaybe selo dayı:salut:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------
ooooo tusuba hayırlı olsun.. nezaman ıslatıyoruz?
ooooo tusuba hayırlı olsun.. nezaman ıslatıyoruz?
ben tophanede muhtemelen 1.6 idi galiba ama vtec yazısını görmüştüm orası kesin honda civic hb bi aracı 2 ışık arasında ezdim 1.5 ay evvelaraba 1.6, 16 valve ise zor.
araba 1.2 1.4 olsa yorum yaparım da =)
ben tophanede muhtemelen 1.6 idi galiba ama vtec yazısını görmüştüm orası kesin honda civic hb bi aracı 2 ışık arasında ezdim 1.5 ay evvel![]()
http://img441.yukle.tc/images/9804IMAG1120.jpg
http://img434.yukle.tc/images/6228IMAG1119.jpg
http://img440.yukle.tc/image.php?id=812IMAG1121.jpg
http://img439.yukle.tc/images/5115IMAG1123.jpg
http://img439.yukle.tc/images/8083IMAG1122.jpg
ve sonunda...
vesile olan herşeye cok teşekkürler.. başta satış pazarlama müdürü aydın bey, inan bey ve özellikle Mehmet Muşa Teşekkür ederim..
sabri emmi seninde payın var, teşekkürler.
sürdük bir iki eksik dışında herşey normal idi.
motorun içindeki motor yagı yeterli mi?
yeni kasa yesil renk VR plakali arkadas buradan misinbugun artcili Haydarpaşa da gordum
![]()
ben anlamam sütlü nuriye istiyom güllü oğlundanl:
http://img441.yukle.tc/images/9804IMAG1120.jpg
http://img434.yukle.tc/images/6228IMAG1119.jpg
http://img440.yukle.tc/image.php?id=812IMAG1121.jpg
http://img439.yukle.tc/images/5115IMAG1123.jpg
http://img439.yukle.tc/images/8083IMAG1122.jpg
ve sonunda...
vesile olan herşeye cok teşekkürler.. başta satış pazarlama müdürü aydın bey, inan bey ve özellikle Mehmet Muşa Teşekkür ederim..
sabri emmi seninde payın var, teşekkürler.
sürdük bir iki eksik dışında herşey normal idi.
motorun içindeki motor yagı yeterli mi?
kanka bizim mahallede nuriye var ama sutlu degil![]()