- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
saolun arkadaşlar aynen rodaj konusunda çok bunalıyorum ramazan abiden tüyoları aldım biraz daha rahatladım.Tahsin bey izmitte tvs servisi var . SPECIAL BIKESS adı real'in arkasında ama ben pek tutmuyorum arayı
vay be. kırk yıllık özkan abi tvs servisi miymiş. çok oldu görüşmeyeli.. adapazarlı abimdir. 10 numaradır. ramzey servisiydi bi aralar. polis motorlarıyla ve genelde elit ss ler ile uğraştıklarından başları kalabalıktı hep onların..
doğrusu isotlar - serkan bey e ben sormuştum. izmitte gebze hariç yetkili servisi yok demişti :silent: