- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
ayıp ediyosun kardeşim toplanırız yaparız bişeyler :rendeer:
çiçeğini yiyim senin
ayıp ediyosun kardeşim toplanırız yaparız bişeyler :rendeer:
sbr emmi mutur geliur cumartesiyeçiçeğini yiyim senin![]()
sbr emmi mutur geliur cumartesiye
hayır memleketteyim. Memlekete Gönderiyorlar kasa içinde. ambara verecekler yarın, cumartesi cuma elimde olacak nasip olursa..hayırlı olsun. istanbuldaysan bi uğrar bakarımyeşil mi?
hayır memleketteyim. Memlekete Gönderiyorlar kasa içinde. ambara verecekler yarın, cumartesi cuma elimde olacak nasip olursa..
yeşil noldu ?
rodaj olayı canımı sıkıyor. nasıl sabredecem bilmiyorumbişey olmadı merak ettimgüzel seçim. pişman olmayacaksın:cherry:
rodaj olayı canımı sıkıyor. nasıl sabredecem bilmiyorum![]()
500 km yi 1 ayda yaparım. canım sıkılıyor yaoofff nasıl bi sıkıntı yaaen geç 2 haftada bitirirsin sen
![]()
bugun tvs hakkında aydın ve inan beyle yüzyüze görüşme fırsatım oldu. tvs bmw olacak gibi bazı şeyleri anlattılar. yüzyüze geldiğimizde anlatıcam abibende en az 50000km kullanmayı düşünüyorum. 250lik alsam bile bu bi köşede durur..
arkadaşlar motoru bugün biraz kullandım 30 km mizi doldurduk.Umdugumdanda memnun kaldım5250 deviri geçmiyorum sık sık vites degiştiriyorum 3750 civarındanda aşagı düşmüyorum.Rodaj konusunda ek bilgiler verirseniz sevinirim.
resimleri atıyım yorumlarınızı bekliyorum
İlk kasadan çıkartırken
http://imageshack.us/a/img706/5733/20130604141353.jpg
ustamız motoru topluyor
http://imageshack.us/a/img6/6550/20130604141246.jpg
http://imageshack.us/a/img526/5765/20130604141300.jpg
http://imageshack.us/a/img203/3946/20130604141307.jpg
depomuzu taktık benzini koyduk parçaları birleştiriyoruz
http://imageshack.us/a/img593/6412/20130604141317.jpg
http://imageshack.us/a/img62/818/20130604141331.jpg
http://imageshack.us/a/img259/4743/20130604141434.jpg
kafa granajı birleştiriliyor
http://imageshack.us/a/img853/3669/20130604141543.jpg
http://imageshack.us/a/img189/5174/20130604141520.jpg
Motoru teslim aldıgım isotlar bayi mavi arabada bizim araba ona yükleyip gölcüge getirdik.
http://imageshack.us/a/img9/6071/20130604144720.jpg
sabah çekilen fotolar daha detaylı çekemedim
http://imageshack.us/a/img259/1269/20130605104107.jpg
http://imageshack.us/a/img809/8336/20130605104116.jpg
arkadaşımda cbr 250 var siyah yeni kasa.o dedi bana siyahların parça daha ucuz diye. tri-colour ların parçası pahalıymış.servis demiş onada. bence mantıklı. biri tek renk diğeri 3 renk![]()
arkadaşlar motoru bugün biraz kullandım 30 km mizi doldurduk.Umdugumdanda memnun kaldım5250 deviri geçmiyorum sık sık vites degiştiriyorum 3750 civarındanda aşagı düşmüyorum.Rodaj konusunda ek bilgiler verirseniz sevinirim.
resimleri atıyım yorumlarınızı bekliyorum
İlk kasadan çıkartırken
http://imageshack.us/a/img706/5733/20130604141353.jpg
ustamız motoru topluyor
http://imageshack.us/a/img6/6550/20130604141246.jpg
http://imageshack.us/a/img526/5765/20130604141300.jpg
http://imageshack.us/a/img203/3946/20130604141307.jpg
depomuzu taktık benzini koyduk parçaları birleştiriyoruz
http://imageshack.us/a/img593/6412/20130604141317.jpg
http://imageshack.us/a/img62/818/20130604141331.jpg
http://imageshack.us/a/img259/4743/20130604141434.jpg
kafa granajı birleştiriliyor
http://imageshack.us/a/img853/3669/20130604141543.jpg
http://imageshack.us/a/img189/5174/20130604141520.jpg
Motoru teslim aldıgım isotlar bayi mavi arabada bizim araba ona yükleyip gölcüge getirdik.
http://imageshack.us/a/img9/6071/20130604144720.jpg
sabah çekilen fotolar daha detaylı çekemedim
http://imageshack.us/a/img259/1269/20130605104107.jpg
http://imageshack.us/a/img809/8336/20130605104116.jpg
[/COLOR]Arkadaşlar MANİSALI TVS APACHE TUTKUNLARI adı altında kurulan gruba tüm manisalı apaçi kullanıcılarını bekleriz.![]()
sen dediklerimi yap korkma bişeycik olmaz.. millet peşinden tozunu yutar...saolun arkadaşlar aynen rodaj konusunda çok bunalıyorum ramazan abiden tüyoları aldım biraz daha rahatladım.Tahsin bey izmitte tvs servisi var . SPECIAL BIKESS adı real'in arkasında ama ben pek tutmuyorum arayı
enes ne Zaman geliyor ninca3 Renk olan neki ? sadece Stickerler .. Bunn içi fiyat farklı olmaz .. Direk aradığında sağ sol şuranın buranın grenajı diye fiat alıyosun .. Apachenın sarısıyla kırmızısı farklı fiyat gibi bişey oldu bu .. Yinede bi araştırıcam şükür yan yatmam bile yok şimdiye kadar yedek parçayla işim olmadı pek ..