TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
oofff nasıl bi sıkıntı yaa:) en geç 2 haftada bitirirsin sen:)
500 km yi 1 ayda yaparım. canım sıkılıyor ya :D
bu motorla düz duvara vidyoları cekip atacam, sonra ne kadar yolda ybr cbf köylü mondial hepsini gececem :pl:
canını cıkartana kadar kullanırım ben bunu 5-6 sene :pl:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bende en az 50000km kullanmayı düşünüyorum. 250lik alsam bile bu bi köşede durur..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bende en az 50000km kullanmayı düşünüyorum. 250lik alsam bile bu bi köşede durur..
bugun tvs hakkında aydın ve inan beyle yüzyüze görüşme fırsatım oldu. tvs bmw olacak gibi bazı şeyleri anlattılar. yüzyüze geldiğimizde anlatıcam abi
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
arkadaşlar motoru bugün biraz kullandım 30 km mizi doldurduk.Umdugumdanda memnun kaldım :) 5250 deviri geçmiyorum sık sık vites degiştiriyorum 3750 civarındanda aşagı düşmüyorum.Rodaj konusunda ek bilgiler verirseniz sevinirim.
resimleri atıyım yorumlarınızı bekliyorum

İlk kasadan çıkartırken
20130604141353.jpg

ustamız motoru topluyor
20130604141246.jpg

20130604141300.jpg

20130604141307.jpg

depomuzu taktık benzini koyduk parçaları birleştiriyoruz :)
20130604141317.jpg

20130604141331.jpg

20130604141434.jpg

kafa granajı birleştiriliyor
20130604141543.jpg

20130604141520.jpg

Motoru teslim aldıgım isotlar bayi mavi arabada bizim araba ona yükleyip gölcüge getirdik.
20130604144720.jpg

sabah çekilen fotolar daha detaylı çekemedim
20130605104107.jpg

20130605104116.jpg
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
arkadaşlar motoru bugün biraz kullandım 30 km mizi doldurduk.Umdugumdanda memnun kaldım :) 5250 deviri geçmiyorum sık sık vites degiştiriyorum 3750 civarındanda aşagı düşmüyorum.Rodaj konusunda ek bilgiler verirseniz sevinirim.
resimleri atıyım yorumlarınızı bekliyorum

İlk kasadan çıkartırken
http://imageshack.us/a/img706/5733/20130604141353.jpg
ustamız motoru topluyor
http://imageshack.us/a/img6/6550/20130604141246.jpg
http://imageshack.us/a/img526/5765/20130604141300.jpg
http://imageshack.us/a/img203/3946/20130604141307.jpg
depomuzu taktık benzini koyduk parçaları birleştiriyoruz :)
http://imageshack.us/a/img593/6412/20130604141317.jpg
http://imageshack.us/a/img62/818/20130604141331.jpg
http://imageshack.us/a/img259/4743/20130604141434.jpg
kafa granajı birleştiriliyor
http://imageshack.us/a/img853/3669/20130604141543.jpg
http://imageshack.us/a/img189/5174/20130604141520.jpg
Motoru teslim aldıgım isotlar bayi mavi arabada bizim araba ona yükleyip gölcüge getirdik.
http://imageshack.us/a/img9/6071/20130604144720.jpg
sabah çekilen fotolar daha detaylı çekemedim
http://imageshack.us/a/img259/1269/20130605104107.jpg
http://imageshack.us/a/img809/8336/20130605104116.jpg

maşallah fıstıkşekeri gibi. güle güle kullan. rodaj aşaması korkulu rüya gibi. şöyle doyasıya tapagaz gidememek. :)
izmitte tvs yetkili servisi açıldığı gün bende gidip bir tvs wego alacağım.
sizin resimlerdede arkada görünüyor wego..
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
arkadaşımda cbr 250 var siyah yeni kasa.o dedi bana siyahların parça daha ucuz diye. tri-colour ların parçası pahalıymış.servis demiş onada. bence mantıklı. biri tek renk diğeri 3 renk :)

3 Renk olan neki ? sadece Stickerler .. Bunn içi fiyat farklı olmaz .. Direk aradığında sağ sol şuranın buranın grenajı diye fiat alıyosun .. Apachenın sarısıyla kırmızısı farklı fiyat gibi bişey oldu bu .. Yinede bi araştırıcam şükür yan yatmam bile yok şimdiye kadar yedek parçayla işim olmadı pek ..
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
arkadaşlar motoru bugün biraz kullandım 30 km mizi doldurduk.Umdugumdanda memnun kaldım :) 5250 deviri geçmiyorum sık sık vites degiştiriyorum 3750 civarındanda aşagı düşmüyorum.Rodaj konusunda ek bilgiler verirseniz sevinirim.
resimleri atıyım yorumlarınızı bekliyorum

İlk kasadan çıkartırken
http://imageshack.us/a/img706/5733/20130604141353.jpg
ustamız motoru topluyor
http://imageshack.us/a/img6/6550/20130604141246.jpg
http://imageshack.us/a/img526/5765/20130604141300.jpg
http://imageshack.us/a/img203/3946/20130604141307.jpg
depomuzu taktık benzini koyduk parçaları birleştiriyoruz :)
http://imageshack.us/a/img593/6412/20130604141317.jpg
http://imageshack.us/a/img62/818/20130604141331.jpg
http://imageshack.us/a/img259/4743/20130604141434.jpg
kafa granajı birleştiriliyor
http://imageshack.us/a/img853/3669/20130604141543.jpg
http://imageshack.us/a/img189/5174/20130604141520.jpg
Motoru teslim aldıgım isotlar bayi mavi arabada bizim araba ona yükleyip gölcüge getirdik.
http://imageshack.us/a/img9/6071/20130604144720.jpg
sabah çekilen fotolar daha detaylı çekemedim
http://imageshack.us/a/img259/1269/20130605104107.jpg
http://imageshack.us/a/img809/8336/20130605104116.jpg

hayırlısı olsun maaşallah pekte güzel bir renk :) tekeriniz düz bassın ...
arkadaşlar 2 gün sonra trafik sigortam sonlanıyor ist. avr. yakasında yakın zamanda sigorta yaptıran var mıdır en uygun nerede yaptırabiliriz bir de babam söyledi ama doğru mudur bilemedim aynı sigorta şirketinden sigortayı yaptırırsam kaza olmadığı sürece indirimler yapılıyormuş tabii ki babam 4 teker kullanıcısı :) bizim motorlara da var mıdır böyle bir uygulama ben Didim de aksigortada 68 tl ye yaptırmıştım geçen sene :)
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
60
hoşbuldum serkan bey teşekkürler. sabırsızlıkla bekliyorum motorumu:) bugün kargoya verilecek inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------

Arkadaşlar MANİSALI TVS APACHE TUTKUNLARI adı altında kurulan gruba tüm manisalı apaçi kullanıcılarını bekleriz.:)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
[/COLOR]Arkadaşlar MANİSALI TVS APACHE TUTKUNLARI adı altında kurulan gruba tüm manisalı apaçi kullanıcılarını bekleriz.:)

manisalı tvs liler de sen ona :D
manisalı apaçiler mapaçiler dersen. mobiletini mondial kanuni köylü motorunu alan gelir valla gruba :queen:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
saolun arkadaşlar aynen rodaj konusunda çok bunalıyorum ramazan abiden tüyoları aldım biraz daha rahatladım.Tahsin bey izmitte tvs servisi var . SPECIAL BIKES’S adı real'in arkasında ama ben pek tutmuyorum arayı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
saolun arkadaşlar aynen rodaj konusunda çok bunalıyorum ramazan abiden tüyoları aldım biraz daha rahatladım.Tahsin bey izmitte tvs servisi var . SPECIAL BIKES’S adı real'in arkasında ama ben pek tutmuyorum arayı
sen dediklerimi yap korkma bişeycik olmaz.. millet peşinden tozunu yutar...
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
3 Renk olan neki ? sadece Stickerler .. Bunn içi fiyat farklı olmaz .. Direk aradığında sağ sol şuranın buranın grenajı diye fiat alıyosun .. Apachenın sarısıyla kırmızısı farklı fiyat gibi bişey oldu bu .. Yinede bi araştırıcam şükür yan yatmam bile yok şimdiye kadar yedek parçayla işim olmadı pek ..
enes ne Zaman geliyor ninca :) bıraktın mi yoksa motor olayini :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
dedigin gibi havanın serinlemesini bekliyorum akşam üstü çıkıcam uzun düzlükler var burada ayarlıcam işte ramazan abi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst