TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
yeni kasa yesil renk VR plakali arkadas buradan misin:) bugun artcili Haydarpaşa da gordum :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
9804IMAG1120.jpg

6228IMAG1119.jpg

image.php

5115IMAG1123.jpg

8083IMAG1122.jpg



ve sonunda...
vesile olan herşeye cok teşekkürler.. başta satış pazarlama müdürü aydın bey, inan bey ve özellikle Mehmet Muşa Teşekkür ederim..
sabri emmi seninde payın var, teşekkürler.
sürdük bir iki eksik dışında herşey normal idi.
motorun içindeki motor yagı yeterli mi?
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
vaybe selo dayı:salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

ooooo tusuba hayırlı olsun.. nezaman ıslatıyoruz?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
vaybe selo dayı:salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

ooooo tusuba hayırlı olsun.. nezaman ıslatıyoruz?
saol abi İSTANBUL da değilim nihat abi. istanbula geldiğimde bi buluşma ayarlarlar ıslatırızda buharlaştırırızda =)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
ben tophanede muhtemelen 1.6 idi galiba ama vtec yazısını görmüştüm orası kesin honda civic hb bi aracı 2 ışık arasında ezdim 1.5 ay evvel :)

Vtec olsa emin ol ezemezdin :) O arabayla az haşır neşir olmadım sanayide. Yanına yanaşamazsın. Daha 2. vitese atarken sen geçer gider :)
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
o zaman vtec yazısı sonradan eklenmişti demek ki :) ama yazıyodu yani ne bilim ışıklarda durdu yanımda gaz verip verip kışkırttıydı beni :) neticede kalkışta pert oldu tvs apache karşısında naaapçak mecbuuur :) :) :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
http://img441.yukle.tc/images/9804IMAG1120.jpg
http://img434.yukle.tc/images/6228IMAG1119.jpg
http://img440.yukle.tc/image.php?id=812IMAG1121.jpg
http://img439.yukle.tc/images/5115IMAG1123.jpg
http://img439.yukle.tc/images/8083IMAG1122.jpg


ve sonunda...
vesile olan herşeye cok teşekkürler.. başta satış pazarlama müdürü aydın bey, inan bey ve özellikle Mehmet Muşa Teşekkür ederim..
sabri emmi seninde payın var, teşekkürler.
sürdük bir iki eksik dışında herşey normal idi.
motorun içindeki motor yagı yeterli mi?


maşallah maşallah :)) motor yağına hiç dokunma.. yağ seviyesini kontrol ederken vidalamadan bakman gerek onu hatırlatıyım. gerçi sen kullanım klavuzu ezberlemişsindir şimdiden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

yeni kasa yesil renk VR plakali arkadas buradan misin:) bugun artcili Haydarpaşa da gordum :)

bizim okan o ya:)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
http://img441.yukle.tc/images/9804IMAG1120.jpg
http://img434.yukle.tc/images/6228IMAG1119.jpg
http://img440.yukle.tc/image.php?id=812IMAG1121.jpg
http://img439.yukle.tc/images/5115IMAG1123.jpg
http://img439.yukle.tc/images/8083IMAG1122.jpg


ve sonunda...
vesile olan herşeye cok teşekkürler.. başta satış pazarlama müdürü aydın bey, inan bey ve özellikle Mehmet Muşa Teşekkür ederim..
sabri emmi seninde payın var, teşekkürler.
sürdük bir iki eksik dışında herşey normal idi.
motorun içindeki motor yagı yeterli mi?

hayırlısı olsun. allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah kardeşim.
ya bu motorun yeşilden başka rengi yokmu. yeni kasa deyince herkes yeşile üşüşmüş gibi :)
öndeki plakalık yeri hariç şahane..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst