- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Arkadaşlar merhaba. Apachem 2012 model 7.000 km de. Ankara ostim de servise soktum , servisten aldıktan sonra arka fren balatalarında acayip bir ötme var ( frene yavaş basıldığında , düşük hızlarda ) ne yapabilirim , istanbul'a gideceğim 3 gün sonra
motor yıkandı mı su kaçtıysa pas yapmıştır zamanla geçer eğer geçmez ise fren balatan bitmiştir