TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar merhaba. Apachem 2012 model 7.000 km de. Ankara ostim de servise soktum , servisten aldıktan sonra arka fren balatalarında acayip bir ötme var ( frene yavaş basıldığında , düşük hızlarda ) ne yapabilirim , istanbul'a gideceğim 3 gün sonra

motor yıkandı mı su kaçtıysa pas yapmıştır zamanla geçer eğer geçmez ise fren balatan bitmiştir
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
saol kardeşim =) seninki de hayırlı ugurlu olsun.
bu tvs nin şanzımanı hepsinden iyi catır catır geçiyor.
boşu bulmada biraz sorun oldu benim bugun. alışmışım topuk vitesine biraz tuhaf geldi ama alıştım sonradan





sabri emmi senin kadar insanı yoran adam görmedim :queen:
balıbey gibi motorun yag kontrol cubugundan kontrol et desen anlıcam :D
vida mida dedin kafamı karıştırdın :D
baktık cubukta vardı yag. ama az gibi geldi üstüne de eklemediler.
siz toplattıgınızda ekleme filan oldu mu yoksa içindekiyle mi kullandınız dicektim

ben zor adamım dostum:cherry: benim motora ekleme olmadı.içindekiyle kullandım. sende ekleme yapma. zaten yağ seviyesi o çubuktaki çentiklerin tam ortasındaysa 1litreye yakın yağ çıkıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

beyler benim motorun ayarı kaçtı karbüratörü temizlemek için açtım fakat gaz yemiyor bu havada hava ayarını 2.5 tur yaptım rolantide 1400de ama jiklesiz çalışmıyor sabit gazda giderkende iki adım ileri gidip adım duruyor nesini yanlış yaptım sizce

diyaframı düzgün takamamış olabilirsin. ya yıpranmıştır yada hava alıyordur bi yerden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

bu t shirt olayı nedir bayadır yoktum canlanmış buralar Selamiabi hayırlı olsun seninde:)

TVS, motosikletli kuryeler derneğine sponsor olmuştu. bunun için tvs logolu tshırtler bastırılmıs. serkanapache'de twin'e tshirt verdi. bana da göndermiş ama kargo ulaşmamış.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
hacı ben yarın bakayım adam akıllı bugun motorun başı hiç boş kalmadı konu komşu tanıdık tanımadık silerim yarın adam akıllı.
@ercan kafanı takma, rodajda ben neler gördüm
kanuni bora vardı bende rodajda 60 ı geçince egzost patlatıodu arkamdan ateş ediyolarmış gibi =)
zamanla karbüratör düzeldi hava ayarında bi anormallik varmış düzeldi =)
hal olur ilk bakıma kadar 500 kmye kadar herşey oturur yerli yerine
taktın mı plakayı?

bende 500 km yi bir an önce yapayım diye çabalıyorum.Plakayı temmuzda alıcam vergiden dolayı ögrenci oldugum için işin uyanıklılıgına kaçıyorum gibi :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bende 500 km yi bir an önce yapayım diye çabalıyorum.Plakayı temmuzda alıcam vergiden dolayı ögrenci oldugum için işin uyanıklılıgına kaçıyorum gibi :)

iyide fatura tarihine bakıyolar. yani aldığın yer faturayı kestiyse olmaz. uyanıklık yaparken sakata gelme :)
plakasız polise yakalanırsan ölümlerden ölüm beyen zaten..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bende 500 km yi bir an önce yapayım diye çabalıyorum.Plakayı temmuzda alıcam vergiden dolayı ögrenci oldugum için işin uyanıklılıgına kaçıyorum gibi :)
fatura tarihine bakarlar. fatura kesildiyse yalan olursun.
şuan polise yakalandıgın an motoru alırlar altından
çekici ile motorun yedi emine gider + yedi eminde günlük ücret +ruhsatsız plakasız gezdiğin için ceza
+plaka ruhsat cıkartmadan hiç bi yere cıkartmazlar.
gecen sene bir arkadaşım aynı şeyi yaptı benim ilk cevirmede aldılar motoru altından o da senin gibi 1 ay sabrederim dedi 100 km de aldılar motoru altından.
polisler acımazlar zaten ne kadar yalvarsan yakarsanda olmaz yani
800 küsür lira ceza verdi + 300 lira da plaka ruhsat cıkardı. yedi emine giderken de 2 3 yeri cizilmişti
40 lira için değmez ercan kardeş paran oldugunda devlete verirsin borcunu
bir de şunu hatırlatayım 1 temmuzda muhakkak sigorta ücretlerine zam gelir az da olsa.
amcaoglu sigortacı oradan biliyorum.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
arkadaşlar plaka işlerini kendim yaptıracam ne kadar para gidiyor net olarak bilgisi olan yazsın bakalım
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
aynen fatura kesildiği tarih baz alınıyor.. o yüzden plaka çıkarmaman kar değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

arkadaşlar plaka işlerini kendim yaptıracam ne kadar para gidiyor net olarak bilgisi olan yazsın bakalım

selo can ek 1 -10 lira...
160 lira ruhsat için emniyet e verilecek.. 30 lira plaka basımı( üsküdar da basılacak)
artı sigorta... oda en az 199 lira olacaktır..

yani 380 -400 tl diyeceksin.. eğer muameleci yaparsa oda 500-600 tl arası isteyecektir...
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
sigorta hariç 160+30+10=200 tl yani

ulen farka bak ya adam plakayı biz çıkartırsak 500 tl ye çıkıyor dedi 300 tl çok iyi para :silent:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sigorta hariç 160+30+10=200 tl yani

ulen farka bak ya adam plakayı biz çıkartırsak 500 tl ye çıkıyor dedi 300 tl çok iyi para :silent:


selo sen çıkarıncada 400-450 arasına maliyet oluyor.. yakıt falanda koyunca .. geçen hafta en ucuz sıfır sigortayı sicil temiz ise ergo verdi 199 tl ye... yani git gel masrafları hariç 400 lira.. 20 de benzin gibi giderin olsa 420.... üstelik servis plaka çıkarmak için vekalet isteyecektir oda 80-100 lira arası....
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaşlar plaka işlerini kendim yaptıracam ne kadar para gidiyor net olarak bilgisi olan yazsın bakalım

hacım 154 lira ruhsat 30 lira da plaka basımı dosyaya da 20 lira alıyorlar.
birde sigortayı yaptırıyorsun. bu da 100 200 arası bişeydir istanbulda
fatura tarihini geçirmeyin sorun cıkıyor arkadaşlar .
motoru faturayı kestirdiğin gün gidip cıkarın.
polis durdur mu 700 800 cezası var birde motor yedi emine gidiyor o yüzden 40 lira için vergi için degmez.
yaz ayı binin gezin =)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
hacım 154 lira ruhsat 30 lira da plaka basımı dosyaya da 20 lira alıyorlar.
birde sigortayı yaptırıyorsun. bu da 100 200 arası bişeydir istanbulda
fatura tarihini geçirmeyin sorun cıkıyor arkadaşlar .
motoru faturayı kestirdiğin gün gidip cıkarın.
polis durdur mu 700 800 cezası var birde motor yedi emine gidiyor o yüzden 40 lira için vergi için degmez.
yaz ayı binin gezin =)

Tek plaka 15 lira değilmiydi yav onada mı zam geldi
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben zor adamım dostum:cherry: benim motora ekleme olmadı.içindekiyle kullandım. sende ekleme yapma. zaten yağ seviyesi o çubuktaki çentiklerin tam ortasındaysa 1litreye yakın yağ çıkıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------



diyaframı düzgün takamamış olabilirsin. ya yıpranmıştır yada hava alıyordur bi yerden.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------



TVS, motosikletli kuryeler derneğine sponsor olmuştu. bunun için tvs logolu tshırtler bastırılmıs. serkanapache'de twin'e tshirt verdi. bana da göndermiş ama kargo ulaşmamış.

alla anlamadım hava 30 derece jikleyle çalışıyor kendi kendime bok vardı kurcaladın dedim hatta sabit gazda süper tekleye tekleye gidiyoruz herkes bakıyor tam rezillik o diafram yerini zaten biri daha önceden sökmüş ya almadan söküldü yada fabrikadaki hıyar vida kafalarını bozmuş iki vida var ikiside bozuk yuvarlak olmuş darbeli tornavida bile açamadı noktayla zor açtım

tshirt bedavaysa bende alayım:cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
uyanıklık yapalım derken dediginiz gibi iyice sakata düşücem pztsi olsunda işlemlere başlıyım ozman ben faturam 4 haziran tarihinde kesildi.Sigortada şimdi amma bindiricek bana hem genç diye hem yeni motor eyvahki ne eyvah.
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
Arkadaslar kusura bakmayın sacma gelebılır belkı sorum ama apache yenı aldım yedek depo varmıs benzın deposu kolu asagıya dogrumu olunca yedek depoya gecıyor yukarı dogrumu olunca samandıram calısmıyorda :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
aşağı doğru onn konumu normal depodan yer

yukaraı çevirince rezerve oda yedek depo dur :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
uyanıklık yapalım derken dediginiz gibi iyice sakata düşücem pztsi olsunda işlemlere başlıyım ozman ben faturam 4 haziran tarihinde kesildi.Sigortada şimdi amma bindiricek bana hem genç diye hem yeni motor eyvahki ne eyvah.

ercan kardeşim durumunu anlıyorum
bende ögrenciyim halen. 28 haziranda mezuniyetim var
para durumları cacık benimde. ama yapacak bişey yok 40 50 lira kaçsın kaçtı zaten kaçacagı kadar
polise yakalanadın mı dediğim gibi 800 cezası birde onu oradan cıkartırken ugraşması var.
o yüzden değmez
al kardeşim plakanı tak kafana kaskını istediğin yere istediğin gibi git. =)
devlete vergi borcumuz borc =) verecez zamanı geldiğinde :D

birde bana güzel tank pad lazım baktım 3-4 siteye bulamadım ama :S
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
yav bendede dertler bitmiyor be :) plaka çıkartcam şimdi ehliyet daha yok şu ehliyet kursu ne saçma bişeler yaptıysa nisanda yazıldım yazılı sınavım 29 haziran da
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst