TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
ben bildim bileli gelecek bu motor bende aradım sordum isotları kaç defa ha geldi ha gelecek diyorlar. millet motor aldı eskitti bunu beklerken ama hala gelecek :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
cbf150 yi savunan arkadaşlar neye göre savunuyor hala anlamış değilim :mrgreen:
Herşey ortada zaten :)
Bu arada yeni apachelerin arka freni 130mm kampana
Ama karburatör mü enjeksiyonmu hala bilemiyorum :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
LASTROMANTIC,hakancığım,bakıyorum buralara çok takılıyorsun.:queen:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
ya hani hondaydı hani enjeksiyondu devir saatiydi gri rengiydi noldu arkadaş bi günde hepiniz sattınız. kendimden şüphe eder oldum ya . yoksa bendemi apaçiciyim neyim ?
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
valla ben hiç inanmıyorum öyle bi motorun geleceğine metehan abi . gelse şimdiye gelirdi. ha gelir bi tane yine fuara ordan sonrada yine kaybolur gider başkada bişi olmaz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla ben hiç inanmıyorum öyle bi motorun geleceğine metehan abi . gelse şimdiye gelirdi. ha gelir bi tane yine fuara ordan sonrada yine kaybolur gider başkada bişi olmaz.

abi isotlar Grup böyle lakayıt adamlar...ne malına ne markasına sahip çıkmıyorlar...bakalım fuarda görelim...geliyonmu fuara...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
isotlar=O
yok böyle bir ithalatçı firma kardeşim,nasıl bir kuruluş
firmanın ithalatçısı olmuşsun ama sözün geçmiyor,sözünün arkasında durmuyorsun.
2 senedir geliyor-geliyor diyorlar hayla bir motoru getiremediler.motor gelir 1 sene sonra parçaları gelmeye başlar.
bayiye soruyorsun ne zaman geliyor diye o da bıkmış cevap veremiyor,bayiyi bile küçük düşürüyorlar.
bana bedave verseler almam daha tvs sadece ithalatçı firma yüzünden.
yoksa Allahı var 150 cc ler içinde en sağlam-en ekonomik-en karizmatik motor.
millet bekleye bekleye sıkıldı valla.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
TVS'nin suçu. Al distribütörlüğü elinden olsun bitsin. Paran olsa talip olacaksın bu işe.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İsotların zaten ticaret alanları farklı...hobi olsun diye takılıyorlar herhalde...bu markayı taşıyamıyorlar...TVS de ahım şahım bi firma değil ama daha disiplinli daha istekli sadece motosiklete odaklanacak bir distribütöre ihtiyac var...
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
tvs apeche

Arkadaşlar öncelikle merhaba,3 yıldır apeche kullanıyorum,kurye olarak çalışıyorum,tvs apeche ilk yıl sorun çıkarmaz (normal kullanıcılar için 24000 km)ondan sonra masraf çıkarmaya başlar,yedek parçası oldukça pahalı,istanbul'da 4 adet servisi var,sizlere en basit örnek vereyim,sag veya sol sinyal iki sene önce 25 tl idi,şuan ne kadar bilemiyorum,mecbur kalmasam (borcumdan dolayı honda cbf den başkasına binmem,ayrıca ithal eden şirket,1 senedir yeni modelleri getiremediler..Alacak arkadaşların bunları göz önünde bulundurmaları lazım..Kullanan arkadaşlarda motoru fazla sıkıştırmasınlar,120-130 yapacam diye cebinize yazık etmeyin,piston,sekmana vereceginiz para uykularınızı kaçırır...Bu motor hindistanın hava şartlarına göre üretilmiştir,yani sıcak hava motoru,yagmuru,sogu sevmez..yolda kar yagışına yakalanırsanız cikleyi çekip durursunuz...yagmurlu havalarda ani frende kendinizi yer de bulursunuz....
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Bir dönem sormuştum bu soruyu ben de Yaşar Motora, ne zaman geliyor diye... Kasım ayında kış bakımına götürmüştüm motorumu... 160'lığın, vergiden dolayı gelemeyeceğini, 150'liklerinde bir takım hukuki sebeplerden dolayı, gümrük mevzuatı vs gibi, geciktiğini söylemişti. Hatta aldıkları kaporaları da iade ettiklerini eklemişti. Sanıyorum o sorunlar hala çözülemedi ve bekleme dönemi devam ediyor. Yenisini beklemekten sıkılanlara eskisini verelim :p :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------

Arkadaşlar öncelikle merhaba,3 yıldır apeche kullanıyorum,kurye olarak çalışıyorum,tvs apeche ilk yıl sorun çıkarmaz (normal kullanıcılar için 24000 km)ondan sonra masraf çıkarmaya başlar,yedek parçası oldukça pahalı,istanbul'da 4 adet servisi var,sizlere en basit örnek vereyim,sag veya sol sinyal iki sene önce 25 tl idi,şuan ne kadar bilemiyorum,mecbur kalmasam (borcumdan dolayı honda cbf den başkasına binmem,ayrıca ithal eden şirket,1 senedir yeni modelleri getiremediler..Alacak arkadaşların bunları göz önünde bulundurmaları lazım..Kullanan arkadaşlarda motoru fazla sıkıştırmasınlar,120-130 yapacam diye cebinize yazık etmeyin,piston,sekmana vereceginiz para uykularınızı kaçırır...Bu motor hindistanın hava şartlarına göre üretilmiştir,yani sıcak hava motoru,yagmuru,sogu sevmez..yolda kar yagışına yakalanırsanız cikleyi çekip durursunuz...yagmurlu havalarda ani frende kendinizi yer de bulursunuz....

Tartışma amaçlı değil ama bilmediğimden soruyorum, Honda'nın parçaları gerçekten daha mı ucuz acaba?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Honda parçalarınıda bana sorun...evlad acısı gibi koyuyor ...Honda uyandı artık 15-20 liraya krank dönemi bitti...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst