TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Hala anlamış değilim bu apache de titreşim var diyenleri
Hiç çin malı motora binmemişlermi acaba :silent: çin malı motora binsinlerde görsünler titreşimi :queen:
Apache de titreşim 8,000 devirden sonra oluyorki oda çok hafif bir titreşimdir adamı rahatsız edecek seviyede değil en azından motorun çalıştığını anlıyorsun :cherry:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Hala anlamış değilim bu apache de titreşim var diyenleri
Hiç çin malı motora binmemişlermi acaba :silent: çin malı motora binsinlerde görsünler titreşimi :queen:
Apache de titreşim 8,000 devirden sonra oluyorki oda çok hafif bir titreşimdir adamı rahatsız edecek seviyede değil en azından motorun çalıştığını anlıyorsun :cherry:

İşte çamur at izi kalsın deyimine çok güzel bir örnek teşkil ediyor bu motorun durumu. Birisi zamanında titreşim var demiş, yapışmış kalmış üzerine, temizle temizleyebilirsen :mrgreen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
İşte çamur at izi kalsın deyimine çok güzel bir örnek teşkil ediyor bu motorun durumu. Birisi zamanında titreşim var demiş, yapışmış kalmış üzerine, temizle temizleyebilirsen :mrgreen:

Valla kim ne derse desin 150 sınıfında daha iyisi yok kalitesinede kimse laf söyleyemez değil yerindeyse it gibi makine :cat:
Hayırlısı ise yeni kasasındanda almayı düşünüyorum
İnanın apache yi sattığıma bin pişmanım
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Valla kim ne derse desin 150 sınıfında daha iyisi yok kalitesinede kimse laf söyleyemez değil yerindeyse it gibi makine :cat:
Hayırlısı ise yeni kasasındanda almayı düşünüyorum
İnanın apache yi sattığıma bin pişmanım

Bu yaz, Temmuz sonu Ağustos başı gibi tatile çıktım motorumla. Hatırlarsınız, tabiri caizse asfaltı eritecek kadar sıcaktı hava. Yeri geldi 2 saat boyunca aralıksız kullandım. Bir sırt çantası ve arkaya da bağladığım 2. sırt çantası ile beraber. Ne performansında bir düşüş oldu, ne şişti, ne de frenlemesinde bir sorun yaşadım. Yeri geldi, belirli etaplarda artçım oldu. 1 depo benzinle yaklaşık 650 km yol yaptım ve tüm seyahatim boyunca yorulmadım. Bu motoru tercih ettiğim için çok memnunum ben de.
Hakkınızda hayırlısı olsun, Allah gönlünüze göre bir motor sahibi yapsın sizi. Daha önce de belirttiğim gibi ben vedalaşmak üzereyim artık, malum ilanı verdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 ----------

Arkadaşlar, ilan linkini aşağıda paylaşıyorum, teşekkürler.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-satilik-temiz-apache-42405126/detay?
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
İyi fiyatmış valla :) Temizdir mutlaka ki vermişler o fiyatı. Açıkçası benim de acil satmam gerektiği için, forumdan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışacağım. Alacak kişi hayrını görür, hayır duasını alırım :D
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,yeni apache ler sizce kaç para civarında olur ?
enjeksiyonlu olup olmadığı konusunda son gelişme nedir ?
arka disk fren mi olacak ?
hadi cevap verin bakalım :queen:
şaka bir tarafa taze bilgiler neler arkadaşlar.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bir haftaya kadar fuar da olacak diyolar herkez canlı canlı görecek inşallah titreşim konusunda arkadaşlar olduğunu idda ediyorlar ama gelip benim cub ta artçı olsunlarda 80 km hız la giderken her yeri nasıl uyuşuyor görsünler ben apache ye bindim fakat çinlinin yanında ondaki titreşimin adı bile anılmaz
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
bir haftaya kadar fuar da olacak diyolar herkez canlı canlı görecek inşallah titreşim konusunda arkadaşlar olduğunu idda ediyorlar ama gelip benim cub ta artçı olsunlarda 80 km hız la giderken her yeri nasıl uyuşuyor görsünler ben apache ye bindim fakat çinlinin yanında ondaki titreşimin adı bile anılmaz

Ben de motorumu almadan önce bu söylentilerden dolayı endişe ediyordum açıkçası, ancak aldıktan sonra titreşim dedikleri bu muymuş dedim :) Endişe edilecek veya sürüşü bozacak bir durum söz konusu değil:cat:
 
Katılım
28 Şub 2010
Mesajlar
5
karburatörlü olacak yeni tvs'ler. tvs türkiye ye mesaj attıktan sonra "inan kaya" isminde bir satış temsilcisi beni aradı. özellikleri hakkında baya bi bilgi verdi ama ben özellik bilmediğim için tamam teşekkürler falan dedim. diyecem o ki anladığım sadece karburatör dü. yeni tvs'ler %100 karburatörlü olacak. allah izin verirse bizde alacağız. fuar da olacağız. (istanbul bisiklet motosiklet ihtisas kulübü olarak)

ulaşmak isteyenler için facebook sayfamız: http://www.facebook.com/pages/istanbul-bisiklet-motosiklet-ihtisas-klübü/100832336638060?v=wall
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abi bırak bu apaçi sevdasını . yapma etme gel alalım sana bi cbf 150 rahatına bak abi ya

belki gariptir ama,çıktığı günden beri severim ben bu motoru.ve bu topiğide takip ederim.o kadar büyük motor kullandıktan sonra dönüp dolaşıp yine apache'ye bineceğim gibi görünüyor,bakalım.kahretsin :pr: TEĞET geçmedi.:pr:
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Eğer gelecek olan apacheler karburatorluyse bize dafra modelini yolliycaklar
''Fren : Ön 240 yada 270 mm Disk bazı yerlerde 240 bazılarında 270 gördüm
Arka 130 mm Kampana'' dafralarda fren bu şekilde görünüyo
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
karburatörlü olacak yeni tvs'ler. tvs türkiye ye mesaj attıktan sonra "inan kaya" isminde bir satış temsilcisi beni aradı. özellikleri hakkında baya bi bilgi verdi ama ben özellik bilmediğim için tamam teşekkürler falan dedim. diyecem o ki anladığım sadece karburatör dü. yeni tvs'ler %100 karburatörlü olacak. allah izin verirse bizde alacağız. fuar da olacağız. (istanbul bisiklet motosiklet ihtisas kulübü olarak)

ulaşmak isteyenler için facebook sayfamız: http://www.facebook.com/pages/istanbul-bisiklet-motosiklet-ihtisas-klübü/100832336638060?v=wall

banada enjeksiyonlu dediler yaa. bakalım bekliyoruz sonuç olarak kötünün iyisi tvs apachedir.. cbf veya ybr yerine daha iyi
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
ls2 burundan açılır kask aldım ve prohel mont aldım bakalım inşaallah motoru da alınca malzemeler tam olur amanos zirveleri fethedilecek inşaallah:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst