- Katılım
- 15 Kas 2009
- Mesajlar
- 204
Tamer Abi satsa dahi Apache'den ayrılamıyor 
Tabi Ya. ER-5 Ten sonra![]()
Tamer Abi satsa dahi Apache'den ayrılamıyor![]()
[/COLOR]
Bende çok beğeniyorum motorun dış görünüşünü, bu sınıftaki en iyi dizayna sahip bence... ER-6 hayırlı uğurlu olsun, güzel makine, F mi N mi düşünüyorsun? Bugün Z-Motoya uğradım öğleden sonra, açıkçası F modeli çok yakışıklıydı, darısı bizim de başımıza söylediğin gibi![]()
er 6 F modeli daha iyi ve şık :cat:
Cümlemize hayırlı olsun o zaman:cat:
Not: Resim paylaştım ama sorun çıktı direk link mi vermek daha doğru?
imağe toolbar yüklü ise sürükle bırak resim açar.yoksa http:// ile başlayan link adrsini yapıştırmalısın.
güle güle kullanın inşaallah
tvs apachide titreşim çok var diyolar cbf 150 göre fialn bu dorumu