TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Tabi Ya. ER-5 Ten sonra :)

oldu gözlerim doldu derdim Sarp sana.
ER-5 ten inip tvs ye binermiyim derdim ama 500 cc ve üzeri olursa binerim.ama 150 cc küççük geliyor be kardeş :p
o benim eski motorun resmi :p nostalji olsun dedim. :p
ama şehir içinde 2.motor için ideal yalnız ithalatçı firma bu işi bilmiyor malesef.
sizlerde ara sıra atın şu faça tvs lerinizin resimlerini topacınız canlansın :)
yeni modellere'de fazla bel bağlamayın derim,adamlar daha ellerindeki yedek parçaları eritemediler anlaşılan.Türk işi ticaret anlayışı :cyclopsan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

Tamer Abi satsa dahi Apache'den ayrılamıyor :)

ya ara sıra denk geliyor gözümün önüne resimleri,yakışıklıda kerata :p
atalım diyoruz temiz temiz dursun bir köşede
ama ER-5 e devam kısmetse ER-6 geliyor yakın zamanda.:)
Allah sizlere'de kısmet etsin.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Apache sahibi arkadaslar resim video paylassa gercekten cok güzel olur :cat:
Ben alıyım apacheyi resimsiz videosuz bırakmam bu topici :thumleft:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
[/COLOR]

ya ara sıra denk geliyor gözümün önüne resimleri,yakışıklıda kerata :p
atalım diyoruz temiz temiz dursun bir köşede
ama ER-5 e devam kısmetse ER-6 geliyor yakın zamanda.:)
Allah sizlere'de kısmet etsin.[/QUOTE]

Bende çok beğeniyorum motorun dış görünüşünü, bu sınıftaki en iyi dizayna sahip bence... ER-6 hayırlı uğurlu olsun, güzel makine, F mi N mi düşünüyorsun? Bugün Z-Motoya uğradım öğleden sonra, açıkçası F modeli çok yakışıklıydı, darısı bizim de başımıza söylediğin gibi :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
arkadaşlar geçtiğimiz cuma günü isotlar firmasını aradım en geç 15 marta kadar tvs apache nin gelceğini söylediler.ayrıca 24-27 şbt arası fuar varmış oradada motosikleti sergileyip sipariş alacaklarmış.son olarak ilk parti 325 adet gelecekmiş..2. partiden itibarende fiyatlar yükselecekmiş
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Yoğun istek üzerine birkaç resim de benden :)

s6300142i.jpg

s6300140.jpg

s6300149k.jpg
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
[/COLOR]


Bende çok beğeniyorum motorun dış görünüşünü, bu sınıftaki en iyi dizayna sahip bence... ER-6 hayırlı uğurlu olsun, güzel makine, F mi N mi düşünüyorsun? Bugün Z-Motoya uğradım öğleden sonra, açıkçası F modeli çok yakışıklıydı, darısı bizim de başımıza söylediğin gibi :)

er 6 F modeli daha iyi ve şık :cat:
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
iyi geceler, yaklaşık 1 saattir bu topiği okuyorum 20. sayfadan sonra sıkıldım bişeyler yazmak istedim. 3 gün önce 2. el 7.500km de TVS Apache motorumu aldım. 2009 dan beri Kymco Agility City 125 kullanıyordum, 10.000km de o scooterımı sattım. Vitesli motor daha önceden kullanmadığım için geçiş motoru olarak Apache yi tercih ettim,çok uygun fiyata da aldığım için başka motorlara yönelmedim. Motorumu Göztepe Aydın Motor, Aydın Ustadan aldım. 2007 model,fakat Konya'dan gelmiş bir motor, Aydın ustanın eniştesinin motoru olduğu için ve kullanan abimiz polis olduğu için haftasonları keyif gezileri yapmış. İlk kez vitesli kullanmama rağmen 2 günde 120 km yi devirdim ve vitesli motorun ne kadar zevkli olduğunu anladım. Yakıt, titreşim, sağlamlık konuları hakkında ya da ybr , cbf hakkında hiçbir şekilde yorum yapmak istemiyorum, ben bu motoru geçiş motoru olarak aldım ve kullanıyorum, iyiki de almışım pişman değilim, bu motor ile en az 5000 km yaptıktan sonra inşallah hayalimdeki naked olan kawasaki Er6n i almak istiyorum, kısmet :D Motorun resimlerini ekliyorum,2 gün önce ön arka lastikleri sıfır aldım IRC Marka (Metzeler, Pirelli ve Michelin de bu ebatlar malesef yoktu), bugün de siyah sprey boya ile aynaları ve egsozu boyadım(nikelajın altını), yarın da beyaz şerit çekmeyi düşünüyorum.Bu işlemler dışında masraf yapmak istemiyorum şimdilik bunlar yeter ... Görüşmek üzere :)

fotorafi.jpg

fotoraf6.jpg

p2150019.jpg

p2150013w.jpg
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
@rider_2 teşekkürler ...

@alper, cbf 150 kullanmadığım için yorum yapmam yanlış olur, ama titreşim var tabiki 1. viteste çok zorlarsan zırlıyo, ama 2,3 ve 4. vitesler çok rahat ve sessiz (zorlamassan tabi)

Ben kuryeci fln olmadığım için saatlerce motor üzerinde kalmadığım için ve sadece vitesli motor kullanmayı öğrenmek için aldım bu motoru, titreşim vs. çok da umurumda değil açıkcası ...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
yok ben genel olarak sormuştum size değil hayırlı olsun motorunuz ztn aldıktan sonra titriyormu titremiyormu konusmak mantıksız :D
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
okii benim mesajdan sonra yazınca üstüme alındım bende nese cevaplamış olduk :) teşekkür ederim kazasız belasız inşallah ...
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
alp_toker; motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:57 ----------

tvs apachide titreşim çok var diyolar cbf 150 göre fialn bu dorumu

CBF 150 kullanmadığım için ikisi arasında karşılaştırma yapamam, ne kadar var veya yok diye, ancak Apache ile ilgili kendi deneyimlerimi paylaşabilirim. Tek silindirli olduğu ve balansörlü olmadığı için yüksek devirlerde titreme yaşarsın. Ancak bu, tabiri caizse böbrek taşlarını düşürecek bir titreme değildir. Ben uzun yol da yaptım motorumla, şehir içi de kullandım, 1,5-2 saat motorun üstünden inmediğim oldu ama rahatsızlık duymadım. CBF 150 için aldığım duyum sıfır titreme diyorlar ama söylediğim gibi denemediğim için ona yorum yapamam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst