- Katılım
- 4 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,876
Hala anlamış değilim bu apache de titreşim var diyenleri
Hiç çin malı motora binmemişlermi acaba :silent: çin malı motora binsinlerde görsünler titreşimi :queen:
Apache de titreşim 8,000 devirden sonra oluyorki oda çok hafif bir titreşimdir adamı rahatsız edecek seviyede değil en azından motorun çalıştığını anlıyorsun :cherry:
Hiç çin malı motora binmemişlermi acaba :silent: çin malı motora binsinlerde görsünler titreşimi :queen:
Apache de titreşim 8,000 devirden sonra oluyorki oda çok hafif bir titreşimdir adamı rahatsız edecek seviyede değil en azından motorun çalıştığını anlıyorsun :cherry: