- Katılım
- 19 Mar 2006
- Mesajlar
- 561
ben bildim bileli gelecek bu motor bende aradım sordum isotları kaç defa ha geldi ha gelecek diyorlar. millet motor aldı eskitti bunu beklerken ama hala gelecek 
arkadaşlar bu ilanı gördünüz mü ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...s-apache-rtr-yakinda-mazamizda-43034496/detay
namıssız makinayı 2 yıldır bekliyoruz...![]()
sendemi metehan abi ??????
ya hani hondaydı hani enjeksiyondu devir saatiydi gri rengiydi noldu arkadaş bi günde hepiniz sattınız. kendimden şüphe eder oldum ya . yoksa bendemi apaçiciyim neyim ?
valla ben hiç inanmıyorum öyle bi motorun geleceğine metehan abi . gelse şimdiye gelirdi. ha gelir bi tane yine fuara ordan sonrada yine kaybolur gider başkada bişi olmaz.
Arkadaşlar öncelikle merhaba,3 yıldır apeche kullanıyorum,kurye olarak çalışıyorum,tvs apeche ilk yıl sorun çıkarmaz (normal kullanıcılar için 24000 km)ondan sonra masraf çıkarmaya başlar,yedek parçası oldukça pahalı,istanbul'da 4 adet servisi var,sizlere en basit örnek vereyim,sag veya sol sinyal iki sene önce 25 tl idi,şuan ne kadar bilemiyorum,mecbur kalmasam (borcumdan dolayı honda cbf den başkasına binmem,ayrıca ithal eden şirket,1 senedir yeni modelleri getiremediler..Alacak arkadaşların bunları göz önünde bulundurmaları lazım..Kullanan arkadaşlarda motoru fazla sıkıştırmasınlar,120-130 yapacam diye cebinize yazık etmeyin,piston,sekmana vereceginiz para uykularınızı kaçırır...Bu motor hindistanın hava şartlarına göre üretilmiştir,yani sıcak hava motoru,yagmuru,sogu sevmez..yolda kar yagışına yakalanırsanız cikleyi çekip durursunuz...yagmurlu havalarda ani frende kendinizi yer de bulursunuz....
Honda parçalarınıda bana sorun...evlad acısı gibi koyuyor ...Honda uyandı artık 15-20 liraya krank dönemi bitti..
hazirandan beri ufak,ufak servise ödedigim para 2500 lira gerisini siz düşünün artık
Honda parçalarınıda bana sorun...evlad acısı gibi koyuyor ...Honda uyandı artık 15-20 liraya krank dönemi bitti..
hazirandan beri ufak,ufak servise ödedigim para 2500 lira gerisini siz düşünün artık
daha yeni motor sıfırladım...bana sor...2.motor sıfırlamam...