TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
bizim burdada bayi yok. Parçalar biraz geç geliyor 10-15 gün gibi ama sorunum yok. Bilgiyi zaten verdik =))
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,dün buradaki bayiyle konuştum.kesin 15 mart ta geliyormuş.enjeksiyonlu ve arkada disk frenli.sadece kafa grenajı aynı,her yeri değişik dedi.fiyat bilgisi yok dedi.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
benim bildğim arka kampana ve karbüratör lü olucağı ama görücez bakalım gelirse YBR CBF biter... İnşallah ;)
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
merhaba arkadaşlar.
rtr 150 yi alacağım inşaallah. ama kafama takılan konu iyi açılmış kötü açılmış motor açılmamaış gibi diyaloglar ne manaya geliyor yıllardır anlamıyorum. bunu izah edebilen varsa eğer izahını rica edeyim. birde bu açma diyaloğunu bu yeni rtr ye nasıl yapacağım yüksek devir mi düşük devir mi ve kaç kilometre sonra motor açılır.
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
267
ilk 1000 km yorma.0-150 5000 devir 150-300 6000 devir 300-1000 e kadar 7500 deviri geçme.1000 de yağın değişince zorlamaya başlarsın.
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
1
ya bn tvs scooty pep kullanıyorum 75 cc çok az yakıyor performans yüksek tamda hakkını veriyor normal düz yolda iki kişi 75 km görüyorum rahatlıkla ama 75 i ne geçiyo nede nede kalıyo tam haddi şimdi bitane yanına apachi almayı düşünüyorum titreşim felan yazmışlar formda kafam karıştı ?:cyclopsan
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
cc

(#41321707 sahibinden com. ilan numarası

arkadaşlar apachem üzülerek satıyorum büyük cc alcağım için sorunsuz
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Titreşim diyenler eskilere baksınlar. Hep aynı şeyleri yazmayalım. ben rodajın ilk 500'ü Çok yavaştım en fazla 60 Km ve şehre hiç çıkmadım. Sonra topa gaz. Devam :) Evde Denemeyin =))
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
ön dişliyi 13'ten 15'e çıkarınca hızlanma olarak bir cbf'le farkı ne olur acaba? veya eskisine kıyasla hızlanmasındaki fark ne mertebede oluyor?

Basit matematikle 13.5 bg'lik maks güç 11.7 bg'e düşüyor. bir de arka dişliyi büyütenler var, titreşim iyice sönümleniyor şeklinde bir yorum duydum, lastiğe aktarılan torktaki yaklaşık %25'lik düşüşe paralel olarak.

Arkadaşım, motorumu ilk aldığım zamanlarda ben de servise bu durumu sormuştum. Dişlileri değiştirsek iyi olur mu, artısı eksisi nedir diye. Aldığım tek cevap oldu, motorunla oynama, bu hali iyi. Ben de servisin sözünü dinledim ve oynamadım, çok da memnunum, iyi ki değiştirmemişim. Sana da alırsan değişiklik yapmamanı öneririm. Sonuçta bu motorun yapılış ve kullanış amacı belli, 200 görmeye çalışanlar yüzünden canım motorlarını mahvediyorlar.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
bugün noter satışını halledip İstanbul'dan motoru aldım, 2009 model 2008 sonunda trafiğe çıkmış siyah bir rtr 150, uzun süreli düşünmediğim için sıfırını almaktansa mantıklı bir tercih yaptığımı düşünüyorum. darısı hayalini kuranlara inşallah.

vitesli makina ile çok fazla tecrübem olmamasına rağmen taksimden yola çıktım, beşiktaş, 1.köprü, üsküdar emniyet, sonrasında da izmit merkez ve oradan Gölcük'e devam, toplamda 130 km civarı yol yaptım, havanın güzel olması ve el-diz siperlikleri sayesinde yol kolay geçti sayılır.

red thunder, MrSharp arkadaşlar, dikkatimi çeken 3'ümüzün de aynı makina ve aynı kan grubu bilgileri, AB Rh+ ve Rtr150 arasında kan mı çekiyor nedir? :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

Arkadaşım, motorumu ilk aldığım zamanlarda ben de servise bu durumu sormuştum. Dişlileri değiştirsek iyi olur mu, artısı eksisi nedir diye. Aldığım tek cevap oldu, motorunla oynama, bu hali iyi. Ben de servisin sözünü dinledim ve oynamadım, çok da memnunum, iyi ki değiştirmemişim. Sana da alırsan değişiklik yapmamanı öneririm. Sonuçta bu motorun yapılış ve kullanış amacı belli, 200 görmeye çalışanlar yüzünden canım motorlarını mahvediyorlar.

kesinlikle haklısın, motosikleti alana kadar maks sürat olsun şu olsun bu olsun derken yüksek süratlar için 150cc sınıfının hiç de uygun olmadığını forumda 10'larca kez okumama rağmen ancak yaşayarak anlayabildim. standart hâli gayet güzel, daha yüksek sürat istiyorsan 250cc'ye geçmek, ego istiyorsan 600cc ve üzerine çıkmak lazım :cat:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
bugün noter satışını halledip İstanbul'dan motoru aldım, 2009 model 2008 sonunda trafiğe çıkmış siyah bir rtr 150, uzun süreli düşünmediğim için sıfırını almaktansa mantıklı bir tercih yaptığımı düşünüyorum. darısı hayalini kuranlara inşallah.

vitesli makina ile çok fazla tecrübem olmamasına rağmen taksimden yola çıktım, beşiktaş, 1.köprü, üsküdar emniyet, sonrasında da izmit merkez ve oradan Gölcük'e devam, toplamda 130 km civarı yol yaptım, havanın güzel olması ve el-diz siperlikleri sayesinde yol kolay geçti sayılır.

red thunder, MrSharp arkadaşlar, dikkatimi çeken 3'ümüzün de aynı makina ve aynı kan grubu bilgileri, AB Rh+ ve Rtr150 arasında kan mı çekiyor nedir? :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------



kesinlikle haklısın, motosikleti alana kadar maks sürat olsun şu olsun bu olsun derken yüksek süratlar için 150cc sınıfının hiç de uygun olmadığını forumda 10'larca kez okumama rağmen ancak yaşayarak anlayabildim. standart hâli gayet güzel, daha yüksek sürat istiyorsan 250cc'ye geçmek, ego istiyorsan 600cc ve üzerine çıkmak lazım :cat:

Bu ortaklık ne motorun modeli, ne rengi ne de kan grubuyla ilgili sevgili kardeşim, bu ortaklık motor sevdası :cat: en güzel çekim bence bu :)

Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun, Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin inşallah. Senin adına çok sevindim, doğru bir tercih yapmışsın :cat:

Bu arada dilerim her zaman bugünkü gibi tam korumalı olarak binersin motoruna.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst