- Katılım
- 15 Kas 2009
- Mesajlar
- 204
Merhaba arkadaşlar , cbr 125 kullanıyordum kısa bir süre önce sattım .
Bir apache almayı düşünüyorum yorumların çoğunu okudum sanırım kullanan herkes çok memnun .Cbr ' den sıkılmıştım artık![]()
Özelden mesaj gönderdim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------
Arkadaşlar, aranızda TVS'sini satmak isteyen varsa talip olabilirim.
Özelden mesaj gönderdim.