TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Merhaba arkadaşlar , cbr 125 kullanıyordum kısa bir süre önce sattım .
Bir apache almayı düşünüyorum yorumların çoğunu okudum sanırım kullanan herkes çok memnun .Cbr ' den sıkılmıştım artık :)

Özelden mesaj gönderdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------

Arkadaşlar, aranızda TVS'sini satmak isteyen varsa talip olabilirim.

Özelden mesaj gönderdim.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Vallahi Kardeşim. TVS yi de HONDA'yı seçsen sana her daim burada yardımcı oluruz. Önemli olan sen rahat o ;) Gerisi Boş. Birde Benden sana Tavsiye Honda Egitimlerine gittikten sonra ben Pro' oldum diye Düşünme Trafikte her şey Çok farklı üzme bizi Sonra.

Öyle bir düşüncem yok olamazda zaten yaş 33 çoluk çocuk.Bekleyenlerimiz var.Renç Koçibey in trafikte öldüğünü bilen bir insan olarak trafik şakaya gelmez:cat:Zaten eğitim almak isteyişiminde de sebebi bu düşüncemdir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 ----------

arkadşım bu motoru cbf yle ybrle bir tutmak akılsızlık olur benim motora binen cbf ci satı motorunu ybrci de ben bu apacheden alacagım diyor bayisine gitmiş eylül ayında yeni model gelecek demiş onu bekliyor adam alacagım diyor apache

Çok şükür aklımız yerinde.Yerinde olduğu için sorup bilgi almaya çalışıyoruz.Diğer konuya gelince herkesin beklentileri farklı olabilir, adam zamanında Mercedes kullanmıştır BMW biner spor sürüş ani kalkış model vs hoşuna gider satar BMW alır bu demek değildir ki Mercedes kötü arabadır. TVS nin iyi motor olduğunu düşündüğüm için zaten seçeneklerim arasında.TVS nin bence bu klasmanda dünya devleriyle tabiri caiz ise kapışabilmesi bile literatüre geçmesi için yeterlidir.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Paylaşımlar için sağolun.Seneye Honda eğitimlerine gitmeyi planlıyorum orda zaten CBF ile eğitim veriyorlarmış.Bir de TVS kullanırsam sanırım tam kararımı vereceğim.:rendeer:

Motorsiklet hayatıma apache ile başladım, 2008 aralıkta sıfır 2009 model apache aldım 1 sene beraber idik. Benim boyumda 1.78 kesinlikle rahat ediyorum. 1 sene içerisinde honda cbf i de test etme imkanı buldum ama apache kadar hızlı ve güçlü değil. Ardından biraz tarz değişikliği yaptım ve Piaggio x9 aldım, 6 ay kadar beraber idik ama araba mı motor mu aldım tartışılır. Benzin tüketimi büyüklüğü olsun ve sonunda sattım. Bende yeni apache yi beklemedeyim. Bayilerde bayramdan sonra satışa çıkacakmış. Kesinlikle apache tavsiye ederim.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Ben Aşırı devirli kullanıyorum. Ayda 1 Kere patlıyor.

Bir de motoru ısıtmadan, jikle kullanmadan marşı açıp yola çıkarsanız da patlatma gibi bir risk söz konusu oluyor. Zaten özellikle akşamları dikkat ederseniz, farlar dahi motor kendine gelmeden cansız oluyor, gazı hafif açınca parlıyor. O yüzden motoru önce 2-3 dk ısıtıp ondan sonra yola çıkmakta fayda var. Işıkların dışında motorun ömrü ve performansı için tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Motorsiklet hayatıma apache ile başladım, 2008 aralıkta sıfır 2009 model apache aldım 1 sene beraber idik. Benim boyumda 1.78 kesinlikle rahat ediyorum. 1 sene içerisinde honda cbf i de test etme imkanı buldum ama apache kadar hızlı ve güçlü değil. Ardından biraz tarz değişikliği yaptım ve Piaggio x9 aldım, 6 ay kadar beraber idik ama araba mı motor mu aldım tartışılır. Benzin tüketimi büyüklüğü olsun ve sonunda sattım. Bende yeni apache yi beklemedeyim. Bayilerde bayramdan sonra satışa çıkacakmış. Kesinlikle apache tavsiye ederim.

Bence de motor az yakmalı, en azından benim bütçeme göre öyle .Aylık 200 tl benzin parası verince ister istemez bir tik oluşuyor herhalde :sunny: Motorla gezip keyif yaparken, ulan acaba kaç lira yaktı dedirtmeyecek bir motor olmalı.:cat: Cevap yazma zahmetine girenlere çok teşekkürler...:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Bence de motor az yakmalı, en azından benim bütçeme göre öyle .Aylık 200 tl benzin parası verince ister istemez bir tik oluşuyor herhalde :sunny: Motorla gezip keyif yaparken, ulan acaba kaç lira yaktı dedirtmeyecek bir motor olmalı.:cat: Cevap yazma zahmetine girenlere çok teşekkürler...:rendeer:

Piaggio X9 250cc motoruma 20TL benzin koyuyordum, 90 - 110 km arası yol yapabiliyordum, Apache neredeyse 3 / 1 oranında yakıtla aynı yolu katediyor. Tekrar Apache ye geri dönüş yapıcam ve uzun süre binicem hayırlısı ile.
Kararını yine sen vericeksin CBF i de kullan Apache yi de.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
20
vallahi arkadaşlar bende apacheye bekliyorum bi hevesle gelsede alsak bide bişey sorucam yeni apachelerde vites göstergesi varmı.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Bu motorda Vites Göstergesi bir işe yaramıyor kardeş. Hiç bir işe hemde. Belli bir zaman sonra refleks haline geliyor vitesler. Benzini zaten az olan motorun Enjeksiyonlusunu siz düşünün.:cat:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
Arkadaşlar Apache mi satıyorum,Artık büyütme zamanı geldi diye düşünüyorum,

Motor 2009 model

Bakımları Aydın Motor kadıköy de yapıldı.

Üzerinde Kappa K35(üst kapak motor renginde gri)
Osram Night Breaker 55w müthiş aydınlatma,
Tank pad,
Arka lastik PIRELLİ MT65
Yeşil jant şeritleri

658ho3.jpg


Kazasız en ufak bir yatması yok gözüm gibi bakıyorum resmen.

İlgilenen varsa [email protected] görüşelim arkadaşlar.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arkadaşlar Apache mi satıyorum,Artık büyütme zamanı geldi diye düşünüyorum,

Motor 2009 model

Bakımları Aydın Motor kadıköy de yapıldı.

Üzerinde Kappa K35(üst kapak motor renginde gri)
Osram Night Breaker 55w müthiş aydınlatma,
Tank pad,
Arka lastik PIRELLİ MT65
Yeşil jant şeritleri

658ho3.jpg


Kazasız en ufak bir yatması yok gözüm gibi bakıyorum resmen.

İlgilenen varsa [email protected] görüşelim arkadaşlar.

hadi hayırlısı kardeşim,temiz motor ben bilirim hayırlı satışlar :) büyütme zamanı çoktan geldi :cat:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
Aynen öyle tamer abi zamanı geldi ama insan apache den vazgeçemiyor hemen:)

Son bakımında

Castrol motor yağı;
Hava filtresi;
Buji
Zincir Dişli takımı;
Arka fren komple değişti.

Hergün aktif şekilde bindiğim ufaklık :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşlar yeni apache bayramdan sonra gelicek idi, bu gün isotları aradım yine ertelediler. Gümrükte sorun çıktığı bahanesi ile yine :)
Bana kalırsa 2011 Senesini bulacak....
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
3
motoru alalı 5 ay oldu herkese şiddetle tavsiye ediorum pişman olmazsınız cok dikkat çeken az yakan güzel kaçan bi o kadar rahat alacak olan arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun allah kazadan beladan korusun bu arada yeni üye oldum aydın çevresindeki motor tutkunlarıyla tanışmak isterim tesk ederim... :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------

Merhaba arkadaşlar.
Ben de bir çok kişi gibi başlangıç motoru olarak TVS ile CBF 150 arasında kalmıştım.Tam Tvs alayım derken bir de TVS nin didon yüksekliğini düşürdüler.(resimlerden öyle anlaşılıyor) Boyum uzun olduğu(1,84) ve daha rahat olmasından dolayı didonu yüksek motorsiklet almayı düşünüyordum.Yeni gelen modeller enjeksiyonlu olacak sanırım, kalkışta bu dezavantaj olur mu? Bir de ortalama bir TVS nin ortalama bir CBF ye hızlanma mevzusunda üstünlüğü kalkış ve son hızda ne kadar farklıdır.Verilecek cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
Not:lütfen polemik oluşturabilecek cevaplar olmasın.Derdimiz bilgi paylaşımı :rendeer:

benim boy 1.85 ve gayet rahatım ustunde cbf le kalkış ve sonrasındaki hızda her zaman ustundur kendim denedim 3 cbfle gercekten tork gucunu görebiliosun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:25 ----------

tvs ile uzun yollar yapmış kimse varmı rahatlığını merak ediyorum ayrıca link varsa paylaşabilirmi?

marmarise gittim 200 km mesafe dağ yolunu tercih ettim virajlı yokuşlu bi yoldu 60 km aşasına hiç düşmedim 110-120 gördüm o kadar yola rağmen gayet dinç yorgunluk yoktu ve 45tl depo doldurdum 460 km de yedeğe düştü bunuda belirteyim kardeşim:)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
apachinin orj.sitesi avrupa yayınında RTR 180 VAR TÜRKİYEYE NE ZMN GELECEK ACABA
RTR 160 ARKA DİSK DEİL AMA RTR 180 ÇOK HARİKA ELEKTRONİK İBRE YAKIT ENJEKSİYONLU
ARKA-ÖN DİSK HIZ DESEN ZATEN MÜKEMMEL ACABA kullanan ark..en fazla kaçı gördüler 120 yi geçen var mı
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bu gün itibariyle motorumu satmış bulunuyorum.:mrgreen:

hadi hayırlı olsun Bahadır :) neye niyet bakalım,ne almayı düşünüyorsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 ----------

apachinin orj.sitesi avrupa yayınında RTR 180 VAR TÜRKİYEYE NE ZMN GELECEK ACABA
RTR 160 ARKA DİSK DEİL AMA RTR 180 ÇOK HARİKA ELEKTRONİK İBRE YAKIT ENJEKSİYONLU
ARKA-ÖN DİSK HIZ DESEN ZATEN MÜKEMMEL ACABA kullanan ark..en fazla kaçı gördüler 120 yi geçen var mı

isotlar dedimmi 2 saat düşüneceksin,2 senedir geldi gelecek tamam ,1 ay sonra geliyor,olmadı eylülde tamam geçsinler bunları motor filan getirecekleri yok.işi bilseler çoktan sürerlerdi piyasaya direk 160 ve 180 likleri ama nerde :silent: şüphelenmeye başlamadım değil yoksa yamaha ve honda yeni kasaları getirme diye bunlara komisyonmu verdi :)
uzun yolda nasıl diye soranlara 30dakkalık molalarla 370 km yol gittik bi bana sorun ,olmaz öyle bir şey ne ayak kalıyor ağrımadık nede kıç..:p bu motorla gidilecek en fazla durmadan yol 80 km sonra oturup dinleneceksin :cat: hele birde boyun uzunsa vay haline belinin ağrısından duramazsın.motorun maşallahı var gitmem demiyor orası ayrı ama sahibini çok yoruyor.3 günde 1100 km gittik dağ,bayır,yağmur banamısın demedi tık yok ve çok az yakıyor Orası ayrı hakkını yememk lazım.alacak olanlara ve heleki artçısı ile kullanacak olanlar iki kere düşünmeli derim küçük bir tavsiye :cat:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
arkadaş 2 gün önce motora bindim sür mersin 200km benim ikamet etigim yerden 200 km dönüş ortalama 90 100 km hızla tahmini 35 40 lira yaktı 2 kişiyle ve inanırmısın beni hiç yormadı sadece oturmadan uyuşma oldu bence hangi motora binersen bin hiç durmadan 200km gidesen hareketsiz oturmadan yorgunluk olur oda normal mence apache çok iyi ve rahat bi motor 125ve 150 cc içinde en iyisi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst