TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
tvs ile uzun yollar yapmış kimse varmı rahatlığını merak ediyorum ayrıca link varsa paylaşabilirmi?


Şuan motorum yok. Evlilik aresindeyim. İlk motorum Cbr125 ile bir yıl beraber çok gezdik haliyle kesmedi bi süre sonra. Hemen bi 600f'e musallat oldum. Muhteşem bi motordu çok keyifli zamanlar geçirdik. Sonra sürat bağımlısı olduğum için sattım f'i. Kendime yaptığım en büyük iyilik sıfır km bi apache almak oldu. Muhteşem bi motor inanılmaz yakıt cimrisi daha ne olsun. İlk Hafta rodaj amaçlı İstanbul Edirne gittim geldim. İstanbul Amasya gittim geldim hemde 2 kere. İstanbul Ayvalık gittim geldim. Ve daha uzun sayılabilecek İstanbul Sapanca defalarca Ağva v.s. Konfor konusunda vibrosyon antipatisi olanlar biraz dudak bükebilir ama alışıo insan. Artçı için aynı şey geçerli değil. Apache cidden 125-150 cc kategorisinde en iyi tercih bence. Sattığıma cidden pimanım diycem ama şartlar bunu gerektirdi. Çok güzel motordu çok. Bu kadar ekonomik ve performanlısı başka bir markada yok sanırım. Keyfini çıkara çıkara binmek lazım. Kazasız belasız inş.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
1
arkadaşlar adanadan yazıyorum sıfır apaçi 2010 hakkında net bi fiyat yazarmısını teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tvs ile uzun yollar yapmış kimse varmı rahatlığını merak ediyorum ayrıca link varsa paylaşabilirmi?

aynı gün içinde 700 km yol yaptım ufak motorla uzun yol çekilmez . feriştahını belliyor . alman gereken motor
-en az 2 silindirli
-en az 20 hp
-en az 250 cc
-en azından japon malı olmalı
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
Şuan motorum yok. Evlilik aresindeyim. İlk motorum Cbr125 ile bir yıl beraber çok gezdik haliyle kesmedi bi süre sonra. Hemen bi 600f'e musallat oldum. Muhteşem bi motordu çok keyifli zamanlar geçirdik. Sonra sürat bağımlısı olduğum için sattım f'i. Kendime yaptığım en büyük iyilik sıfır km bi apache almak oldu. Muhteşem bi motor inanılmaz yakıt cimrisi daha ne olsun. İlk Hafta rodaj amaçlı İstanbul Edirne gittim geldim. İstanbul Amasya gittim geldim hemde 2 kere. İstanbul Ayvalık gittim geldim. Ve daha uzun sayılabilecek İstanbul Sapanca defalarca Ağva v.s. Konfor konusunda vibrosyon antipatisi olanlar biraz dudak bükebilir ama alışıo insan. Artçı için aynı şey geçerli değil. Apache cidden 125-150 cc kategorisinde en iyi tercih bence. Sattığıma cidden pimanım diycem ama şartlar bunu gerektirdi. Çok güzel motordu çok. Bu kadar ekonomik ve performanlısı başka bir markada yok sanırım. Keyfini çıkara çıkara binmek lazım. Kazasız belasız inş.

Teşekküler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------

aynı gün içinde 700 km yol yaptım ufak motorla uzun yol çekilmez . feriştahını belliyor . alman gereken motor
-en az 2 silindirli
-en az 20 hp
-en az 250 cc
-en azından japon malı olmalı

Teşekkürler
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar , cbr 125 kullanıyordum kısa bir süre önce sattım .
Bir apache almayı düşünüyorum yorumların çoğunu okudum sanırım kullanan herkes çok memnun .Cbr ' den sıkılmıştım artık :)
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
Doğru bi karar bence apache ile 1 ay gezdikten sonra daha erken almadığına pişman olabilirsin.

Kafana takılan herşeyi sorabilirsin,Bildiğimiz kadarıyla yardımcı olmaya çalışırız..
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
motordan motora değişir ama ortalama dedikleri 120 130 çok ii açalmışsa 140 da görüyor.sıfır da alsan hepsi aynı olmuor ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst