- Katılım
- 17 Tem 2007
- Mesajlar
- 404
tvs ile uzun yollar yapmış kimse varmı rahatlığını merak ediyorum ayrıca link varsa paylaşabilirmi?
Şuan motorum yok. Evlilik aresindeyim. İlk motorum Cbr125 ile bir yıl beraber çok gezdik haliyle kesmedi bi süre sonra. Hemen bi 600f'e musallat oldum. Muhteşem bi motordu çok keyifli zamanlar geçirdik. Sonra sürat bağımlısı olduğum için sattım f'i. Kendime yaptığım en büyük iyilik sıfır km bi apache almak oldu. Muhteşem bi motor inanılmaz yakıt cimrisi daha ne olsun. İlk Hafta rodaj amaçlı İstanbul Edirne gittim geldim. İstanbul Amasya gittim geldim hemde 2 kere. İstanbul Ayvalık gittim geldim. Ve daha uzun sayılabilecek İstanbul Sapanca defalarca Ağva v.s. Konfor konusunda vibrosyon antipatisi olanlar biraz dudak bükebilir ama alışıo insan. Artçı için aynı şey geçerli değil. Apache cidden 125-150 cc kategorisinde en iyi tercih bence. Sattığıma cidden pimanım diycem ama şartlar bunu gerektirdi. Çok güzel motordu çok. Bu kadar ekonomik ve performanlısı başka bir markada yok sanırım. Keyfini çıkara çıkara binmek lazım. Kazasız belasız inş.