TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Arkadaşlar isot lar dan ses yok fakat ilanlarda yeni kasa resimli bayi ilanları var bu nasıl oluyor.Kaçak mı giriyor.Hadi girdi diyelim satsa nasıl olacak.Garanti kapsamında başka bayiye tamire götürsen nasıl halledilecek durum.Plaka nasıl çıkacak.fatura varmıki.?Resmen ya üçkagıt var bu durumda yada bizler uyuyoruz.Şimdi bayinin birine msj atıyorum cevap gelirse paylaşacagım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

attıgım mesaj: ''yeni kasa için son fiyatınız nedir acaba.Birde hemen plaka çıkarabiliyormuyuz.Netekim ürün isotlar güvencesinde ve hala resmi olarak yayınlanmadı ürünün yurda girdigi.Faturası mevcutmu plaka işlemleri için?''
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arkadaşlar isot lar dan ses yok fakat ilanlarda yeni kasa resimli bayi ilanları var bu nasıl oluyor.Kaçak mı giriyor.Hadi girdi diyelim satsa nasıl olacak.Garanti kapsamında başka bayiye tamire götürsen nasıl halledilecek durum.Plaka nasıl çıkacak.fatura varmıki.?Resmen ya üçkagıt var bu durumda yada bizler uyuyoruz.Şimdi bayinin birine msj atıyorum cevap gelirse paylaşacagım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

attıgım mesaj: ''yeni kasa için son fiyatınız nedir acaba.Birde hemen plaka çıkarabiliyormuyuz.Netekim ürün isotlar güvencesinde ve hala resmi olarak yayınlanmadı ürünün yurda girdigi.Faturası mevcutmu plaka işlemleri için?''

Tek bir bayiye 2 ay önce 1 adet getirdiler, resimler o motora ait, yeni gelecek olanla tek farkı karbratörlü olması, ilan vermişler ama motor piyasada yok.. Kandırmaca sadece, arıyorsun 1 ay sonra gelicek numaranızı bırakın diyorlar.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Az önce isot lara telefon ettim, ekim ayı içerisinde yeni apache leri satışa çıkaracaklarmış, az kaldı motor sahibi olmaya :)
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
arkadaşlar merhaba,

istanbul anadolu yakasında güvenilir, düzgün ve ucuz bir apache teknik servis arıyorum. konuyu "teknik servis" bölümünde açmıştım ama kimse cevaplamadı. acaba yanlış yere mi açtım?? burda mı sormam gerekiyordu bilmiyorum.

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...dolu-yakasi-tvs-apache-teknik-servisleri.html

saygılar

Kadıköyde aydın motor a gidebilirsin, apache im var iken bütün servisleri gezdim aydın motorda memnun kalmıştım.
Fikirtepe mah. hızır bey cad.no 73 kadiköy/istanbul
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
60
slm herkese,bende şu anda motorsuzum yeni modellerin gelmesini bekliyorum.beğenirsek alırız inşaallah
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Yan kapakta Anahtar sokmak için bir yer var. Orayı açıp orada ki teli çekeçeksiniz.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
dostlar merhaba selamlar herkese cbf 150 mi satıp honda dylan scooter alıcak iken apar topar bi anda 2009 model siyah renkte ve henüz rodajı bile yapılmamış 320 km de bi apache sahibi oldum en kısa sürede resimlerinide paylaşıcam sevgiler saygılar kazasız cezasız sürüşler:)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Motorunuz önce Hayırlı olsun. Dylanı PEk aratmıyacaktır. Bir sıkıntınız olursa bizler buradayız. tekrar hayırlı olsun. Sizede Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Motorunuz önce Hayırlı olsun. Dylanı PEk aratmıyacaktır. Bir sıkıntınız olursa bizler buradayız. tekrar hayırlı olsun. Sizede Kazasız belasız sürüşler.

eyvallah dostum çok teşekkür ediyorum saolasın cümle cemalimize kazasız belasız inşallah ama dylandan daha doğrusu scooter arayışlardan vazgeçmedim hep race hep race olmaz garii:):rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Selamlar.. Adım Murat eskiden Apache sahibiydim forumda eski olanlar bilirler belki..
Tekrar Apache sahibi olmak istiyorum 2500-2600 TL'ye kadar Max. 15000 Km bi makina olup satmak isteyen varsa almak isterim..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ARKADAŞLAR KAÇ KİŞİ KULLANIYORSA APACHE'Yİ GÖRÜŞLERİNİ BELİRTSİN YA CBF 150 YADA APACHİ ALICAM 2011 MODELİNDE DİJİTAL EKRAN VAR SU KAÇARSA FLN BİŞİ OLUR MU DİYE KORKUYORUM..VE TİTREŞİM DEDİLER KORKTUM AÇIKCASI SPUMAYA BAŞLADIM UFAK UFAK YA CBF 150 YADA APACHE ALICAM ÖNERİLERİNİZ..2011 YBR Yİ SÜRDÜM Bİ ALBENİSİ YOK ARKADAŞIMDA MAVİ RENGİ VARDI..YENİ GÖK MAVİSİ NE DİYOSALR İŞTE ONU SÜRDÜM..HİÇ ETKİLEYİCİ ÖZELLİĞİ YOK NE TOURİNG NE HIZ FLN
AMA CBF 150 TOURİNG ÖZELLİĞİ FAZLA BASIYOR EĞER APACHİDEDE AYNI ÖZELLİKLER VARSA %100 ONU ALACAMbaktım özzellikerine apachi daha ağır cbf 150 ye göre
cbf 140kg sıvısız 136 kg da apachi ama apacihini yakıt deposu 16lt şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Apache Bence daha iyi. Sınıfının en hızlısı. En çevigi. Bir sıkıntı yaratmaz 11 bin oldu arıza yok. Teşekkürler.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
aynen öyle defalarca söylüyorum apache ybr 125 cbf150 kıyaslanamaz ben her ikisinede kulandım apaçhe başka bii motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst