- Katılım
- 30 May 2009
- Mesajlar
- 687
Arkadaşlar isot lar dan ses yok fakat ilanlarda yeni kasa resimli bayi ilanları var bu nasıl oluyor.Kaçak mı giriyor.Hadi girdi diyelim satsa nasıl olacak.Garanti kapsamında başka bayiye tamire götürsen nasıl halledilecek durum.Plaka nasıl çıkacak.fatura varmıki.?Resmen ya üçkagıt var bu durumda yada bizler uyuyoruz.Şimdi bayinin birine msj atıyorum cevap gelirse paylaşacagım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------
attıgım mesaj: ''yeni kasa için son fiyatınız nedir acaba.Birde hemen plaka çıkarabiliyormuyuz.Netekim ürün isotlar güvencesinde ve hala resmi olarak yayınlanmadı ürünün yurda girdigi.Faturası mevcutmu plaka işlemleri için?''
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------
attıgım mesaj: ''yeni kasa için son fiyatınız nedir acaba.Birde hemen plaka çıkarabiliyormuyuz.Netekim ürün isotlar güvencesinde ve hala resmi olarak yayınlanmadı ürünün yurda girdigi.Faturası mevcutmu plaka işlemleri için?''