TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
inanın üzerinde durursak hallederiz. Dispiritör müdür nedir hepimiz ararız getir deriz arkadaş! garanti dışı kalıyorsa kalsın kabulümüzdür felan. birincisi bu... ikincisi Hindistan'dan parça sipariş etme değil de tanıdık bir kardeşimizden rica ederiz kargo ile gönderir. çok sayıda alınca kargo ücreti de ülke içi fiyata gibi gelir. Mesele şu tanıdık var mı? gidecek parçacıdan orijinal parçaları alacak paketleyip gönderecek. yoksa onlarda bizim gibi serbest parça alım satımı yok mu? yani adamlar satınca sen ne yapacan bu parçaya hangi motora takacan şase motor no vs. şecerelerini mi istiyorlar?


Eger öyle bir müdürle konuşursanız bende gelirim istekte bulunup talebi çoğaltırım :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar cantları mavi, renge boyatmayı düşünüyorum motorda sarı olunca nasıl olur
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Valla doğru dediniz bursa sporlular motoru perişan eder :) bu gün bir bmw görmüştm cantlar koyu maviydi çok hoş görünüyordu fakat benim motor fenerli oluyor o zaman, takımda hiç tutmam
 
Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
16
500 km bakımını 479 km de yaptırdım
500 km dolduktan sonra ekrandaki tamir ışığı yanmaya başladı
sonra sondu şimdi ilk çalıştırmada bir kaç kere yanıp sönüyor
bu standart uyarı ışığımı yoksa bir sorun mu var
lütfen yardım edin
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
500 km bakımını 479 km de yaptırdım
500 km dolduktan sonra ekrandaki tamir ışığı yanmaya başladı
sonra sondu şimdi ilk çalıştırmada bir kaç kere yanıp sönüyor
bu standart uyarı ışığımı yoksa bir sorun mu var
lütfen yardım edin
şimdiden teşekkürler

Kardeş uyarı ışığı bakımı yaptırdığın yere git yapsınlar. Nasıl yapıldığını biliyorum ama burada söylemem yanlış olur.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
500 km bakımını 479 km de yaptırdım
500 km dolduktan sonra ekrandaki tamir ışığı yanmaya başladı
sonra sondu şimdi ilk çalıştırmada bir kaç kere yanıp sönüyor
bu standart uyarı ışığımı yoksa bir sorun mu var
lütfen yardım edin
şimdiden teşekkürler
O uyarı ışıgıdır.Km odo da iken 2 tuşa aynı anda 20 saniye boyunca basarsan uyarı ışığı kaybolur:thumleft:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
500 km bakımını 479 km de yaptırdım
500 km dolduktan sonra ekrandaki tamir ışığı yanmaya başladı
sonra sondu şimdi ilk çalıştırmada bir kaç kere yanıp sönüyor
bu standart uyarı ışığımı yoksa bir sorun mu var
lütfen yardım edin
şimdiden teşekkürler

Benim 3700 km dir yanıyor bi sorun yok :) Bir daha servise gittiğnde söndürürler nasıl olsa diğer bakımda yine yanıcak Sen söndürücen o yanıcak Kısır döngü :queen: oyüzden ben hiç ellemiyorum...
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Arkadaşlar öncelikle hayırlı günler 2012 model apachelere uygulanabilecek güzel değişikler varmı mesela kafa kısmı filan.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
http://www.youtube.com/watch?v=YelLutUJLt0
Arkadaşlar cantları mavi, renge boyatmayı düşünüyorum motorda sarı olunca nasıl olur
hiç yakışmaz. onun yerıne jantların çıtalarını sarıya boya daha guzel durur.yada sadece çıtalar sıyah kalsın.. yada on taraf sarı arka taraf sıyah olsun arka kuyruguda sıyah kaplarsan super olur..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------

Arkadaşlar öncelikle hayırlı günler 2012 model apachelere uygulanabilecek güzel değişikler varmı mesela kafa kısmı filan.

çift egzos yapabilirsin. motor ne renkse zinciri o renk yapanilirsin. saplama vidalarını motor renginde boyayabilirsin. ön disk vidaları vb.. ön farı rks 150 farı ile değiştirebilirsin daha çok naked a benzer ozaman. orjinal farını 3 numara cam filmi ile göz şeklinde yapabilirsin (eski kasa cbr gibi)internette reyhanlı manyakları3 die bi video var o çocuk öyle yapmış yakışmış.. ve daha neler neler hayal gücüne kalmış

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-ilk-gunku-gibi-tertemiz-134837266/detayhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-ilk-gunku-gibi-tertemiz-134837266/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
23
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
http://www.youtube.com/watch?v=YelLutUJLt0
hiç yakışmaz. onun yerıne jantların çıtalarını sarıya boya daha guzel durur.yada sadece çıtalar sıyah kalsın.. yada on taraf sarı arka taraf sıyah olsun arka kuyruguda sıyah kaplarsan super olur..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:17 ----------



çift egzos yapabilirsin. motor ne renkse zinciri o renk yapanilirsin. saplama vidalarını motor renginde boyayabilirsin. ön disk vidaları vb.. ön farı rks 150 farı ile değiştirebilirsin daha çok naked a benzer ozaman. orjinal farını 3 numara cam filmi ile göz şeklinde yapabilirsin (eski kasa cbr gibi)internette reyhanlı manyakları3 die bi video var o çocuk öyle yapmış yakışmış.. ve daha neler neler hayal gücüne kalmış

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-ilk-gunku-gibi-tertemiz-134837266/detayhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-ilk-gunku-gibi-tertemiz-134837266/detay


Hocam o göz gibi yapan arkadaş iyi yapmış aramızda yapan varsa resimli olarak yapabilir mi video dan fazla iyi görünmüyor.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Hocam o göz gibi yapan arkadaş iyi yapmış aramızda yapan varsa resimli olarak yapabilir mi video dan fazla iyi görünmüyor.

kardeşim eski motora yapmıştık ama bu benim 2.apache buna yapamadım daha zaman olmadı.
Ama yapan arkadaslarım var ılk fırsatta resmını ceker atarım sana. Ayrıca sınyalları 1 numara siyah fılm ıle kaplayabılırsın. Yada cok ince boyayabilirsin Ve arka stop lambasını. Cok daha guzel duruyor. Beyaz çok cırtlak duruyor bence yani orjinali. Fara gelince 3 numara ışığı gecırmeyen fılm ıle yaptırman. Farın uzerındekı o sıyah camdan baslıyorsun farın en ustunde park lambalarının uzerınden ınce bı cızgı gecıyor tam oranın uzerını kapatıyorsun. Burada amac parkları yarısını kapatıp kısık göz imajı vermek. Daha sonrada film i aşağı dogru tam ortadan ınce bı cızgı halında ındırıyorsun.. o videoyu aç cocuk tam arka kaldırırken kameraya yakınlasıyor. Durdur ve ıncele ben oyle yapmıstım. Hadı kal saglıcakla
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
kardeşim eski motora yapmıştık ama bu benim 2.apache buna yapamadım daha zaman olmadı.
Ama yapan arkadaslarım var ılk fırsatta resmını ceker atarım sana. Ayrıca sınyalları 1 numara siyah fılm ıle kaplayabılırsın. Yada cok ince boyayabilirsin Ve arka stop lambasını. Cok daha guzel duruyor. Beyaz çok cırtlak duruyor bence yani orjinali. Fara gelince 3 numara ışığı gecırmeyen fılm ıle yaptırman. Farın uzerındekı o sıyah camdan baslıyorsun farın en ustunde park lambalarının uzerınden ınce bı cızgı gecıyor tam oranın uzerını kapatıyorsun. Burada amac parkları yarısını kapatıp kısık göz imajı vermek. Daha sonrada film i aşağı dogru tam ortadan ınce bı cızgı halında ındırıyorsun.. o videoyu aç cocuk tam arka kaldırırken kameraya yakınlasıyor. Durdur ve ıncele ben oyle yapmıstım. Hadı kal saglıcakla

Kardeşim ilgin ve alakan için çok teşekkür ederim video yu tekrar inceliyeceğim ama sen yaparsanda yine resim at çok daha faydalı olur.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Çift far gibi görüntü yapan videoyu izledim çok güzel durmuş komple camıyla birlikte kaplamış ama iyi işçilik ister folyoyu keserken far camınıda çizebilirsiniz ben aynaları ve camını kaplamayı düşünüyorum
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Kardeşim ilgin ve alakan için çok teşekkür ederim video yu tekrar inceliyeceğim ama sen yaparsanda yine resim at çok daha faydalı olur.

rica ederim ne demek. çok begendiysen kendim yapıştırabilirim dersen, ben burada yapan yer var. taslağı hazırlatır sana gönderirim ptt ile. sana sadece yapıştırması kalır
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
rica ederim ne demek. çok begendiysen kendim yapıştırabilirim dersen, ben burada yapan yer var. taslağı hazırlatır sana gönderirim ptt ile. sana sadece yapıştırması kalır

Hocam nasıl yapıldığını tarif etsen dahi kafi benim kardeş bu konularda yeteneklidir. Sade nasıl yapıldığı önemli gereken her şeyi ben burada ayarlarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst