TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
yyyyy.bmp
Hocam nasıl yapıldığını tarif etsen dahi kafi benim kardeş bu konularda yeteneklidir. Sade nasıl yapıldığı önemli gereken her şeyi ben burada ayarlarım.

dostum 3 numara kalın cam filmini alıyorsun. folyosunu çıkarmadan farın uzerıne koyup kenarlarından bant ile yapıştır, daha sonra kurşun kımızı kalem ile şekli çiz filmin üzerine.. şekli verdiğin folyoyu düz bir camın üstünde falçata ile o çizdiğin şeklin üstünden kes. ve farın üstüne hava yaptırmadan yapıştır.. hadi kolay gelsin. reklamcı tanıdığn varsa. internetteki resmi göster yani videoyu. onlar daha güzel yapar..
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
teşekürler kardeş başka yapılması geren şeyler olursa paylaşırsan sevinirim şimdi diski kırmızıya boyamak istiyorum ilk projem o.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
teşekürler kardeş başka yapılması geren şeyler olursa paylaşırsan sevinirim şimdi diski kırmızıya boyamak istiyorum ilk projem o.

disk derken? disk in kenarındaki siyah yeri demek istedin değilmi dostum? disk vidalarını boyatabilirsin çok yakışıyor... motorun üzerinde bulunan demirden yağ hortumu varya onu kırmızıya boyatırsan çok yakışıyor, süper bi ayrıntı oluyor. hani içinden yağ geçiyorya orası. sonra arka jant ın kampananın kenarlarını boyarsın.. dün sana bi resim atmıştım sahibinden. com da..ordaki gibi
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
disk derken? disk in kenarındaki siyah yeri demek istedin değilmi dostum? disk vidalarını boyatabilirsin çok yakışıyor... motorun üzerinde bulunan demirden yağ hortumu varya onu kırmızıya boyatırsan çok yakışıyor, süper bi ayrıntı oluyor. hani içinden yağ geçiyorya orası. sonra arka jant ın kampananın kenarlarını boyarsın.. dün sana bi resim atmıştım sahibinden. com da..ordaki gibi

Ön fren diskini boyasak nasıl olur bide şu sayfaya bakarmısın bu adamlar manyak
http://comunidadertr.net/forum/index.php?topic=303.15
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba,

Lastik konusu çokca gündeme gelmiş ama emin olamadığım konular var. Yanıt verebilirseniz çok mutlu olurum.
- Motorum 2012 model. 90/90-17 ve 110/80-18 Michelin bulamadım piyasada. Bazı arkadaşlar Michelin taktırdığını/taktıracağını söylemiş. Acaba başka bir ebat mı taktırıyorsunuz? Orijinal ebat taktırdıysanız hangi bayiden aldınız? (Ben de oradan sipariş vereyim diye soruyorum.)
- Ankara'daki TVS servisi (eskiden Ulusan yetkili servisti, şimdi Ostim'de Duran Motor diye küçük bir dükkan bakıyor) Duro takıyormuş. Duro kullanan var mı? Yorum yapabilir misiniz?
- Tubeless konusu kafamı karıştırdı. Orijinal lastiklerde iç lastiği mi var? Bunun ne avantajı/dezavantajı var?

Teşekkürler & saygılar
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Ön fren diskini boyasak nasıl olur bide şu sayfaya bakarmısın bu adamlar manyak
http://comunidadertr.net/forum/index.php?topic=303.15

biz daha güzelini yaparız :mrgreen: fara çektiği film olmamış parkların üzerinide kaptması gerekirdi.. ayrıca sonradan taktıkları farıda beğenmedim çirkin olmuş bence, orjinali daha güzel.. bizim motorun kuyruğu kalın ve lastiği ince çamurluğu sökmek yakışmıyor, egzosun ucuna başlık kaynatmış:silent: at pipisine kelebek konmuş gibi:farao:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

Arkadaşlar merhaba,

Lastik konusu çokca gündeme gelmiş ama emin olamadığım konular var. Yanıt verebilirseniz çok mutlu olurum.
- Motorum 2012 model. 90/90-17 ve 110/80-18 Michelin bulamadım piyasada. Bazı arkadaşlar Michelin taktırdığını/taktıracağını söylemiş. Acaba başka bir ebat mı taktırıyorsunuz? Orijinal ebat taktırdıysanız hangi bayiden aldınız? (Ben de oradan sipariş vereyim diye soruyorum.)
- Ankara'daki TVS servisi (eskiden Ulusan yetkili servisti, şimdi Ostim'de Duran Motor diye küçük bir dükkan bakıyor) Duro takıyormuş. Duro kullanan var mı? Yorum yapabilir misiniz?
- Tubeless konusu kafamı karıştırdı. Orijinal lastiklerde iç lastiği mi var? Bunun ne avantajı/dezavantajı var?

Teşekkürler & saygılar

evet 2013 ler tubeles ve cant ebatları aynı. ama 2012 ler iç lastikli.. avantajına gelince seninkine çivi batsa havayı salar orada kalırsın. ama tubeles salmaz..
michelin takanlar arkaya takıyor ön ebatlarında michelin yok diye biliyorum. önü genelde irc takarlar
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
biz daha güzelini yaparız :mrgreen: fara çektiği film olmamış parkların üzerinide kaptması gerekirdi.. ayrıca sonradan taktıkları farıda beğenmedim çirkin olmuş bence, orjinali daha güzel.. bizim motorun kuyruğu kalın ve lastiği ince çamurluğu sökmek yakışmıyor, egzosun ucuna başlık kaynatmış:silent: at pipisine kelebek konmuş gibi:farao:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------



evet 2013 ler tubeles ve cant ebatları aynı. ama 2012 ler iç lastikli.. avantajına gelince seninkine çivi batsa havayı salar orada kalırsın. ama tubeles salmaz..
michelin takanlar arkaya takıyor ön ebatlarında michelin yok diye biliyorum. önü genelde irc takarlar
one metzeler me22 3-17 tubeless kullanabilirsin. kargoyla 130 liraya geliyo.ben aldim gayette memnun kaldim
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
valla sitede sabri arkadas takim almisti.ondan gorup aldim. tam olarak ne gibi bi tehlikesi olur

yanakta ne yazıyor eğer iç lastikliyse bariyer kısmı olmuyor ve sert bir çukura girişte bir anda havayı indirebiliyor hatta dandik iç lastiksiz olan lastiklerde de bu olabiliyor yoksa yollarımız londra asvaltı gibi olsa sıkıntı çıkmaz:)
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
7
Yorumlarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.

Zaman bulduğumda M.balibey'in söz ettiği durumu da bir araştıracağım. Şimdilik, belki sizin bildiğiniz ama benim yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum:

Malumunuz, lastikler ön ve arka olmak üzere çift olarak satılıyor. Ebat zorunlulukları ya da piyasadaki stok durumuna göre bazen örneğin arka lastik için aradığınız ebatı, "ön lastik" ibaresiyle satılan bir lastikte denk getirebiliyorsunuz. Söz gelimi 100/80-18 bir arka lastik bulamayınca, başka bir model için üretilmiş olan 100/80-18 "ön" lastiği almayı düşünebilirsiniz -ki ben düşünüyorum- ama dikkat! "Ön" diye satılan bir lastiği arka tekere takacaksanız, veya "arka" etiketiyle satılan bir lastiği ön tekere takacaksanız, lastiğin üzerindeki okun yönünü ters çevirmeniz gerekiyormuş. Yabancı sitelerden anladığım bu. Açıklaması da, ön lastiğin genelde frenleme performansı, arka lastiğin ise çekiş performansı için tasarlanmış olmasıymış. Yani, fren yapmak için tasarlanmış bir ön lastiği arkada çekiş sağlasın diye kullanmak isterseniz, lastiğin üzerindeki ok lastiğin tepe noktasındayken öne değil arkaya bakacak şekilde monte edilmeli.

Dediğim gibi, ben yeni öğrendim, paylaşmak istedim. Yaygın bilinen bir şeyse, benim eksikliğim olsun.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...
yeni kasalada kagit zaten.ama kagit filtreyi temizlemeyi pek onermiyolar.kac binde degisti en son filtre
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...

rtrlerin hepsinde kağıt filtre var süngerler surgelerde:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

bizim motor için jet kit yok mu Sabri abi
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
126
Yeni kasa kullananlar için bi sorum olucak hava filitresini temizlemek için açtınız mı hiç benim hava filitremde sadece kağıt hava filitresi var siyah sünger yok sizlerdede öyle mi ?
tvs hava filitresi diye aratırtıgımda siyah süngerde çıkıyor ama bende yok koymayımı unuttular :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Birde hava ayarını biraz dürtiyim dedim sola dogru bi tık hafifçene çevirdim sankim iyi oldu gibi motor soğukken istop etmiyor eskisi gibi rolantide. Yarın bir de çekişine bakıcam değişme oldumu ...
en son bakım yaptırdım 3200 deydi km. adam değiştirmeye hiç gerek yok dedi. zaten çıkarttığında tertemiz çıktı. yine de kompresörle basınçlı hava sıkıp temizleyip geri taktı.sünger falan yoktu yani.2013 kasa..

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:30 ----------

Yorumlarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler arkadaşlar.

Zaman bulduğumda M.balibey'in söz ettiği durumu da bir araştıracağım. Şimdilik, belki sizin bildiğiniz ama benim yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum:

Malumunuz, lastikler ön ve arka olmak üzere çift olarak satılıyor. Ebat zorunlulukları ya da piyasadaki stok durumuna göre bazen örneğin arka lastik için aradığınız ebatı, "ön lastik" ibaresiyle satılan bir lastikte denk getirebiliyorsunuz. Söz gelimi 100/80-18 bir arka lastik bulamayınca, başka bir model için üretilmiş olan 100/80-18 "ön" lastiği almayı düşünebilirsiniz -ki ben düşünüyorum- ama dikkat! "Ön" diye satılan bir lastiği arka tekere takacaksanız, veya "arka" etiketiyle satılan bir lastiği ön tekere takacaksanız, lastiğin üzerindeki okun yönünü ters çevirmeniz gerekiyormuş. Yabancı sitelerden anladığım bu. Açıklaması da, ön lastiğin genelde frenleme performansı, arka lastiğin ise çekiş performansı için tasarlanmış olmasıymış. Yani, fren yapmak için tasarlanmış bir ön lastiği arkada çekiş sağlasın diye kullanmak isterseniz, lastiğin üzerindeki ok lastiğin tepe noktasındayken öne değil arkaya bakacak şekilde monte edilmeli.

Dediğim gibi, ben yeni öğrendim, paylaşmak istedim. Yaygın bilinen bir şeyse, benim eksikliğim olsun.

benim arka lastik michelin pilot sporty . arka ebatlarına uygun fakat ön teker içindi . ok yönünü çevirip taktık aynen dediğin gibi. bunun nedeni de lastiğin suyu tahliye etme biçimi dönüşüne göre ayarlanmış. herhangi bir sorun yaratmıyor . yani ön için veya arka için yapılmış uygun ebatta lstik bulursanız yönü ters çevirip taktırabilirsiniz . aklınızda soru işareti kalmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst